هاستل ۵ ستاره چیست؟

سارا کرایی
سارا کرایی یکشنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰
هاستل ۵ ستاره چیست؟

چیزی درباره هاستل ۵ ستاره شنیده‌اید؟ در این مقاله درباره ویژگی های هاستل‌های ۵ ستاره می‌خوانید.

اقامت در هاستل دیگر به این معنا نیست که باید راحتی و آسایش خود را برای کاهش هزینه‌های سفر قربانی کنید. این روزها تعداد هاستل‌های خوب و باکیفیت روبه افزایش است. خصوصیات و معیارهای مشخصی وجود دارد که می‌توانند در انتخاب یک هاستل به عنوان ۵ ستاره موثر و تعیین کننده باشند. به طور کلی، آشپزخانه، سالن استراحت، اینترنت رایگان و خوابگاه‌ها از ابتدایی‌ترین ویژگی‌های هر هاستل به حساب می‌آیند.

مشخصه‌های یک هاستل ۵ ستاره

هاستل

به طور کلی، هاستل‌های ۵ ستاره بسیار امن هستند و بسیاری از آن‌ها خوابگاه‌های مخصوص زنان با سیستم‌های امنیتی اضافه دارند. شما به عنوان یک مسافر زن باید به دقت شهرت هتل‌ها را بررسی کنید، خصوصا از لحاظ موقعیت. در سیستم‌های رزرو آنلاین معمولا می‌توانید بررسی‌های مسافران در مورد هاستل را مطالعه کنید. این بررسی‌‌ها کمک بزرگی برای انتخاب بهترین‌ها است.

 می‌توان ۵ ویژگی را برای انتخاب این نوع هاستل‌ها در نظر گرفت. اما چه چیزهایی برای تبدیل شدن یک هاستل به ۵ ستاره موثر است؟ 

  • شرکت در پروژه‌های پایدار
  • طراحی داخلی خیره‌کننده
  • ویژگی‌های منحصر به فرد
  • محیط اجتماعی فعال و حس خوب
  • کارکنان متخصص

علاوه بر معیارهای اساسی هاستل ۵ ستاره، همه‌ی آن‌ها باید امکانات زیر را داشته باشند:

  • اتاق‌های خصوصی و خوابگاه‌ها
  • وای‌-فای رایگان
  • آشپزخانه مهمان

شرکت در پروژه‌های پایدار

هاستل

یک هاستل ۵ ستاره تلاش می‌کند تا در پروژه‌های پایدار مانند استفاده از تجهیزات سازگار با محیط زیست، پروژه‌های خیریه، پشتیبانی اقتصادی محلی و غیره شرکت کند. 

طراحی داخلی خیره کننده

هاستل

یک هاستل ۵ ستاره دارای طراحی داخلی منحصر به فرد و بعضا هنری است؛ برای مثال بوتیک هاستل‌ها خود با هاستل‌هایی با فضای گرم و نرم و دنج که حس بودن در خانه را به مسافر می‌دهد. مهم‌تر از همه، تأثیر طراحی محلی و وجود اصالت در دکوراسیون و ساخت هاستل است.

اینجا هنر و طراحی محلی است که تفاوت‌ها را  ایجاد می‌کند. تنها یک طرح عالی کافی نیست! این طراحی و ایده‌های خاص است که می‌تواند خیره‌کننده باشد.

ویژگی‌های منحصر به فرد

هاستل

برگزاری رویدادهای ویژه، وجود استخر شنا در تراس، تورهای خاص یا ساده‌تر از همه داشتن شگفت انگیزترین کارکنان جهان، این‌ها چیزهایی هستند که یک هاستل را خاص می‌کنند. یک هاستل ۵ ستاره، نمی‌تواند تنها یک هاستل معمولی با طراحی زیبا و جذاب، باید خیلی بیشتر از این‌ها برای ارائه داشته باشد، چیزی که بشود آن را منحصر به فرد دانست. هاستلی که هنگام صرف صبحانه برای شما کنسرت اجرا می‌کند یا یک استخر روی پشت بام خود خود داشته باشد. 

محیط اجتماعی فعال و حس خوب

هاستل

وجود یک محیط اجتماعی عالی برای آشنایی با دیگر مسافران و افراد محلی، تجربه مهمی در طول سفر است. این است که تفاوت بین یک سفر خوب و عالی را ایجاد می‌کند. هاستل‌های ۵ ستاره نه تنها خیره‌کننده هستند، بلکه از یک تجربه اجتماعی عالی پشتیبانی می‌کنند.

تمام هاستل‌های ۵ ستاره فضالی ایده‌آل برای اجتماع مسافران ایجاد می‌کنند، جایی که مردم سراسر جهان جمع می‌شوند و با هم گفت و گو می‌کنند و تجربه‌های تلخ و شیرین سفر را به اشتراک می‌گذارند. 

کارکنان متخصص

هاستل

کارکنان خوب برای یک هاستل بسیار مهم هستند؛ شاید بتوان کارکنان را به عنوان پلی ارتباطی بین شهر و مسافر به حساب آورد. آن‌ها می‌توانند کمک بزرگی برای آشنایی بیشتر مسافر با شهر، بهترین جاذبه‌ها، مناسب‌ترین رستوران‌ها و نزدیک‌ترین مسیرها باشند.

هاستل

آیا هاستل‌های ۵ ستاره گران‌تر هستند؟

هاستل

معمولا این هاستل‌ها معمولا گران‌تر نیستند، البته فصل، روز با تاریخ‌های خاص در قیمت هاستل‌ها می‌تواند موثر باشد.. هنگامی که قیمت‌های هاستل‌ها را مقایسه می کنید، باید توجه داشته باشید که موارد زیادی وجود دارد که برخی از خوابگاه‌ها ممکن است داشته باشند یا نه و همه‌ی این‌ها در قیمت هتل دخیل هستند.

هنگام مقایسه قیمت‌ها، به موارد زیر توجه کنید:

  • صبحانه
  • حوله
  • آشپزخانه
  •  وای فای
  • رویدادهای ویژه
  • امکانات دیگر مانند استخر، باغ، تراس

مطالب مرتبط:

منبع hostelgeeks

دیدگاه