هواپیمایی اتحاد پروازهای ابوظبی - دالاس را به حالت تعلیق درمی‌آورد

راضیه شاهوردی
راضیه شاهوردی شنبه، ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۵
هواپیمایی اتحاد پروازهای ابوظبی - دالاس را به حالت تعلیق درمی‌آورد

در پی لغو قرارداد نماد مشترک بین شرکت‌های هواپیمایی اتحاد و امریکن ایرلاینز، هواپیمایی اماراتی تصمیم به تعلیق پروازهای ابوظبی – دالاس گرفته است.

هواپیمایی اتحاد اعلام کرده که از ۲۵ مارس ۲۰۱۸ تمام پروازهای ابوظبی به مقصد فرودگاه بین‌المللی دالاس-فورت ورث را به حالت تعلیق درمی‌آورد؛ چرا که به دنبال تصمیم یک‌جانبه‌ی امریکن ایرلاینز برای لغو قرارداد نماد مشترک با این شرکت، دیگر این پروازها به لحاظ تجاری منطقی نخواهند بود.

پیتر باومگارتنر (Peter Baumgartner)، مدیر اجرایی هواپیمایی اتحاد می‌گوید:

تصمیم تأسف‌برانگیز امریکن ایرلاینز مبنی بر لغو قرارداد تجاری که به نفع هر دو طرف بود، هیچ چاره‌ای جز لغو پروازهای ابوطبی – دالاس /فورت ورث برای ما نگذاشته است. در صورتی که هواپیمایی امریکن تصمیمش برای لغو قرارداد نماد مشترک با هواپیمایی اتحاد را تغییر دهد، ما نیز این پروازها را ادامه می‌دهیم و همراه یکدیگر از منافع ملی این هواپیمایی آمریکایی و اتصال جهانی محافظت خواهیم کرد، در عین حال منافع تجاری هر دو شرکت نیز حفظ خواهد شد.

پروازهای این مسیر در سال ۲۰۱۴ افتتاح شدند. در ابتدا تنها هفته‌ای سه پرواز انجام می‌شد اما از ماه فوریه سال ۲۰۱۷، به روزی یک پرواز رسید. از زمان راه‌اندازی این پروازها تا به حال، ۲۳۵ هزار مسافر این مسیر را طی کرده‌اند.

مطالب مرتبط:

منبع Inquirer

دیدگاه