بهترین رستوران های کوالالامپور

حمیده کریمی
حمیده کریمی یکشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵
بهترین رستوران های کوالالامپور

کوالالامپور، پایتخت مالزی، میزبان لوکس‌ترین و بهترین رستوران‌های این کشور است. در رستوران‌های این شهر می‌توانید بهترین غذاها از سراسر دنیا را نوش جان کنید.

کوالالامپور یکی از توسعه‌یافته‌ترین شهرهای دنیا است. این پایتخت بزرگ و زیبا، علاوه بر آسمان‌خراش‌ها و مراکز خرید باشکوه، رستوران‌های متعددی هم دارد. بهترین و شیک‌ترین رستوران‌های مالزی در کوالالامپور قرار دارند. این رستوران‌ها به خاطر طراحی دکوراسیون متفاوت و مدرن، سرآشپزان حرفه‌ای و پرسنلی مجرب، توانسته‌اند جوایز متعددی را از آن خود کنند و در سراسر دنیا به شهرت برسند. اگر در کوالالامپور تصمیم گرفتید تا یک وعده غذای عالی را در یک رستوران لوکس نوش جان کنید، یکی از رستوران‌های زیر را انتخاب کنید.

در این رستوران‌های شیک و مدرن، هر غذایی که تصور کنید پیدا می‌شود؛ از غذاهای محلی مالزی گرفته تا غذاهای بین‌المللی و بهترین غذاها از کشورهای سراسر دنیا.

رستوران Marini’s On 57

رستوران های کوالالامپور

این رستوران فوق‌العاده‌ی ایتالیایی در طبقه‌ی پنجاه و هفتم برج پتروناس قرار دارد و یکی از بهترین رستوران های لوکس کوالالامپور است. زیباترین و شگفت‌انگیزترین چشم‌اندازها از برج‌های دوقلوی پتروناس و افق شهری کوالالامپور، از پنجره‌ها و سقف شیشه‌ای این رستوران قابل‌مشاهده است. دکوراسیون این رستوران بسیار شیک و مدرن است و منوی آن شامل بهترین غذاهای ایتالیایی است.

ساعت کار:

دوشنبه تا پنجشنبه از ۱۹ تا ۲۳

یکشنبه‌ها از ۱۸:۳۰ تا ۲۴

رستوران Troika Sky Dining

رستوران های کوالالامپور

این رستوران از دو بخش تشکیل شده است و یکی از بهترین رستوران‌ها در کوالالامپور است. این مجموعه در طبقه‌ی بیست و سوم برج B مجموعه‌ی Troika قرار دارد و به خاطر ارتفاع زیادی که دارد، چشم‌اندازهای بی‌نظیری از شهر را به نمایش می‌گذارد. کیفیت و تنوع غذاهای این دو رستوران بسیار بالا و قابل‌توجه است و باعث شده که نام آن‌ها در فهرست بهترین رستوران‌های شهر قرار بگیرد. رستوران Cantaloupe بهترین غذاهای فرانسوی، ایتالیایی، یونانی و اسپانیایی را سرو می‌کند و رستوران Strato منویی جذاب و متفاوت از بهترین پیتزاها و پاستاها دارد.

ساعت کار:

رستوران Strato از ۱۲ تا ۱۵ و از ۱۸ تا ۲۳

رستوران Cantaloupe از ۱۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰

رستوران Thirty8 KL

رستوران های کوالالامپور

این رستوران، در طبقه‌ی سی و هشتم ساختمان هتل Grand Hyatt قرار دارد و یکی از آن رستوران‌هایی است که در سفر به کوالالامپور نباید از دست بدهید. این رستوران با تمرکز بر مشتریانی آغاز به کار کرده است که به کیفیت غذاها فوق‌العاده اهمیت می‌دهند و به هر شهر و کشور که سفر می‌کنند، بهترین رستوران‌های آن را امتحان می‌کنند. منوی این رستوران بسیار متنوع و گشترده است و انواع غذاهای چینی، تایلندی و ژاپنی در آن پیدا می‌شود. بهترین سوشی و ساشیمی، لذیذترین استیک‌ها و غذاهای تلفیقی را می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید. هر غذایی که از منو انتخاب کنید، بهترین کیفیت را دارد و ترکیبی موزون و متناسب از تازه‌ترین و مرغوب‌ترین مواد غذایی است. پنجره‌های بزرگ رستوران، چشم‌اندازهای زیبایی رو به برج‌های دوقلوی پتروناس دارد.

ساعت کار:

از ۱۲ تا ۱۵ و از ۱۸ تا ۲۳

رستوران Enak Restaurant KL

رستوران های کوالالامپور

تخصص این رستوران در غذاهای پرادویه‌ی مالزی است. رستوران Enak Restaurant KL یکی از مشهورترین رستوران‌های لوکس این کشور است. رستوران در طبقه‌ی پایین مرکز خرید استارهیل گالری قرار دارد و دکوراسیون شیک و مجلل آن را با هنرهای بومی و ظروف و اشیای قدیمی تزیین شده است. غذاهای این رستوران با دستورهای قدیمی خانوادگی تهیه می‌شود. غذاهای این رستوران حلال، عطر و طعم خانگی دارند و میزان ادویه‌ی آن‌ها مطابق با ذائقه‌ی محلی است. اگر نمی‌توانید غذاهای پرادویه بخورید، حتما درخواست کنید که غذایی با میزان ادویه‌ی کمتر برایتان آماده کنند.

ساعت کار:

 ۱۲ ظهر تا ۱ نیمه شب

Prego KL

رستوران های کوالالامپور

این رستوران در هتل Westin Kuala Lumpur قرار دارد و یکی از بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های شهر است. این رستوران بهترین غذاهای کلاسیک ایتالیایی را سرو می‌کند. منوی این رستوران دو طبقه بسیار متنوع است و دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. دکوراسیون رستوران یکی دیگر از عوامل جذابیت آن است و زیبایی‌های رستوران‌های قدیمی را به یاد می‌آورد. در آشپزخانه‌ی این رستوران، بهترین غذاهای ایتالیایی سرو می‌شود مثلا ریزوتو با سس قارچ وحشی و پنیر پارمزان یا راویولی با مرغ.

ساعت کار:

از ۱۲ تا ۱۴:۳۰ ناهار

از ۱۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰ شام

روزهای دوشنبه تا شنبه

از ۱۲ تا ۱۵ ناهار

از ۱۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰ شام

یکشنبه‌ها

رستوران Celestial Court KL

رستوران های کوالالامپور

این رستوران غذاهای خلاقانه و حلال سرو می‌کند و در هتل Sheraton Imperial قرار دارد. محیط مجلل و شیک رستوران در کنار چشم‌اندازهای زیبا از شهر، باعث شده که مورد توجه مردم قرار بگیرد. در زمینه‌ی کیفیت و تنوع غذا هم، این رستوران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. از مشهورترین غذاهای منوی این رستوران می‌توان به بره‌ی کباب با ادویه و عسل و سس مخصوص و میگو سوته با سس سیر اشاره کرد.

ساعت کار:

از دوشنبه تا شنبه از ۱۲ تا ۱۴:۳۰ و از ۱۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰

یکشنبه‌ها و تعطیلات عمومی: از ۱۰ تا ۱۴:۳۰ و از ۱۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰

رستوران Marble 8 on 56

رستوران های کوالالامپور

این رستوران یک بهشت واقعی برای دوستدارن استیک است. این رستوران فقط ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی KLCC فاصله دارد و یکی از لوکس‌ترین خانه‌های استیک در مالزی است. فضای داخلی رستوران با کف‌پوش چوبی، آلات موسیقی جالب و عجیب، صندلی‌های چرمی تزیین شده است. یکی از میزهای کنار پنجره را انتخاب کنید و از پنجره‌های تمام قد رستوران، چشم‌اندازهای زیبایی از شب‌های کوالالامپور و برج‌های دوقلوی معروف شهر را ببیند.

ساعت کار:

ناهار از ۱۲ تا ۱۴:۳۰

شام از ۱۹ تا ۲۳

رستوران Nobu KL

رستوران های کوالالامپور

این رستوران ژاپنی، ستاره‌ی میشلن دارد و در آن می‌توانید بهترین سوشی و ساشیمی‌های مالزی را نوش جان کنید. این رستوران را در سراسر دنیا به خاطر غذاهای خاص و منحصربه‌فردش که ترکیبی از آشپزی آسیایی و آمریکای جنوبی است، می‌شناسند. این رستوران بیش از ۲۹ شعبه در سراسر دنیا دارد و شعبه‌ی مالزی، اولین شعبه‌ی این رستوران در جنوب شرقی آسیا است. این رستوران یک طبقه پایین‌تر از رستوران Marini’s on 57 قرار دارد و چشم‌اندازهای ۳۶۰ درجه و زیبایی از افق شهری کوالالامپور را به نمایش می‌گذارد.

ساعت کار:

 ۱۸ تا ۲۳

رستوران Prime KL

رستوران های کوالالامپور

این رستوران یکی از بهترین خانه‌های استیک در مالزی است که در هتل Le Meridien قرار دارد. البته غذاهای محلی هم در منوی این رستوران دیده می‌شود. منوی رستوران شامل انواع غذاهای دلچسب و مفصل است و معمولا خانواده‌ها از آن استقبال می‌کنند. منوی رستوران شامل بهترین استیک‌ها، غذاهای حلال، غذاهای کلاسیک غربی، غذاهای دریایی، سالاد سزار و انواع دسرها، غذاها و سالادهای متنوع است. 

ساعت کار:

 دوشنبه تا جمعه از ۱۲ تا ۲۳

روزهای آخر هفته از ۱۸:۳۰ تا ۲۳

رستوران خانه فرانسوی (Maison Francaise Restaurant)

رستوران های کوالالامپور

این رستوران در یک عمارت سه طبقه‌ی در خیابان Changkat Kia Peng واقع شده و یک رستوران لوکس و فوق‌العاده برای امتحان کردن بهترین غذاهای فرانسوی است. حال و هوایی رمانتیک دارد و دکوراسیون زیبای آن، از دیوارهای سفید گرفته تا شمعدان‌های کریستال و رومیزی‌های دیدنی، همگی حال و هوای یک رستوران فرانسوی لوکس را زنده می‌کند.

رستوران به سه قسمت تقسیم شده است. طبقه‌ی همکف سالن اصلی غذاخوری است که یک پاسیو مشرف به باغ دارد. طبقه‌ی بالا، لژ خصوصی است. بخش دیگر رستوران در فضای باز و زیر سایه‌ی درختان واقع شده است.

ساعت کار:

 ۱۲ تا ۲۴

  اگر به‌دنبال انواع تورهای مالزی و تور کوالالامپور هستید، بهترین آفر تور را از میان تورهای ده‌ها آژانس مسافرتی معتبر همکار کجارو انتخاب کرده و با پایین‌ترین قیمت به‌راحتی و با چند تا کلیک خریداری کنید. برای داشتن برنامه‌ریزی دقیق سفر، توصیه می‌کنیم فهرست کاملی از جاهای دیدنی کوالالامپور را در کجارو ببینید تا اطلاعات کامل و دقیقی درباره آن‌ها به‌دست آورید.

مطالب مرتبط:

منبع kuala-lumpur

دیدگاه