خوشامدگویی دبیر کل سازمان جهانی گردشگری به برنده مسابقه مسافران

راضیه شاهوردی
راضیه شاهوردی دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۱
خوشامدگویی دبیر کل سازمان جهانی گردشگری به برنده مسابقه مسافران

کیتی دیدریش، برنده‌ی مسابقه مسافران که توسط سازمان جهانی گردشگری برگزار شد، پس از دیدار با دبیر کل این سازمان، سفرش را آغاز می‌کند.

کیتی دیدریش (Katie Diedeichs)، برنده‌ی مسابقه‌ی مسافران، که در چارچوب سال جهانی گردشگری پایدار برای توسعه (IY2017) طراحی شده بود، پس از ملاقات با طالب ریفاعی، دبیر کل سازمان جهانی گردشگری، رسما سفر خود را آغاز کرد. او در حال شروع سفری فراموش‌نشدنی به شش کشور است تا به جهان بگوید که گردشگری قادر است تغییرات مثبتی ایجاد کند.

طالب ریفاعی، دبیر کل سازمان جهانی گردشگری در دیدارش با برنده‌ی این مسابقه گفت:

ما به مکان‌هایی که سفر می‌کنیم احترام می‌گذاریم، به تمدن احترام می‌گذاریم، به تاریخ احترام می‌گذاریم، به فرهنگ احترام می‌گذاریم، به طبیعت احترام می‌گذاریم، چرا که به این شکل در واقع به خودمان احترام گذاشته‌ایم. این‌ها منابع عزت نفس ما هستند. در این سال جهانی گردشگری پایدار برای توسعه پیام ما برای تو، کیتی و برای کسانی که امیدواریم این پیام در سفرهایت به آن‌ها برسانی این است: سفر کن، لذت ببر، احترام بگذار.

برنامه‌ی سفر دیدریش از مادرید به کلمبیا، مکزیک، رأس‌الخیمه در امارات متحده‌ی عربی، آلمان و ناحیه‌ی لمان در سوئیس است و سپس سفرش را در ژنو به پایان می‌رساند و همانجا در مراسم اختتامیه‌ی رسمی IY2017 در ۱۹ دسامبر شرکت می‌کند. در هر مقصد او با محلی‌ها آشنا می‌شود، فرهنگ‌های جدید را تجربه می‌کند، خود را در طبیعت آن مکان غرق می‌کند، به تفاوت‌ها احترام می‌گذارد و نمونه‌ای برای سفر مسئولانه خواهد بود.

کیتی دیدریش این فرصت را خواهد داشت تا جهان را ببیند، از چیزهایی که می‌بیند، الهام و درس بگیرد تا در بازگشتش ما را با داستان‌ها و تجربه‌هایش غنی کند، و مهم‌تر از همه، نمونه‌ای از اثری باشد که رفتار مصرف‌کنندگان می‌تواند بر شکل‌گیری دوره‌ی آموزشی پایدار و مسئولانه داشته باشد.

در وب‌سایت مسابقه، روزانه پست‌هایی درباره‌ی فعالیت‌های کیتی و افرادی که با آن‌ها ملاقات می‌کند، گذاشته خواهد شد.

این سفر به لطف حمایت شرکایی مانند PR MEDIACO و Explore Worldwide ممکن شده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه