چه کشورهایی به ویزا نیاز ندارند؟

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵
چه کشورهایی به ویزا نیاز ندارند؟

برای بسیاری افراد گرفتن ویزا کاری خسته‌کننده یا حتی دشوار است. اما همیشه سفر کردن به کشورهای خارجی مستلزم گرفتن ویزا نیست؛ بدین معنا که بدون گرفتن ویزا می‌توان به برخی کشورها سفر کرد. در ادامه با سایتی آشنا می‌شویم که ما را با کشورهایی که نیازمند ویزا نیستند، همچنین شرایط اقامت آن‌ها آشنا می کند.

حتما بارها اتفاق افتاده که احساس کرده‌اید به سفر نیاز دارید، اما نمی‌دانید به کجا بروید. یک راه محدود کردن مقصدها براساس داشتن سفری راحت و بی‌دردسر است، سفری بدون گرفتن ویزا که گاه به رویه‌ای آزاردهنده تبدیل می شود. VisaDB سایت جدیدی است که شما را در این امر کمک می‌کند.

VisaDB سایتی با اطلاعات مفید

سایت visadb

وارد سایت شوید و محل زندگی‌تان را وارد کنید. این سایت لیستی از کشورهایی که می‌توانید بدون درخواست ویزا به آن‌ها سفر کنید در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین مدت زمانی که می‌توانید در آن کشورها اقامت کنید، هزینه اقامت، رفت و آمد و غذا را نسبت به هزینه‌های کشور خودتان در اختیار شما قرار می‌دهد.

مقاله مرتبط:

اگر قصد شروع کاری را در کشوری غیر از کشور خود داشته باشید، این سایت اطلاعاتی درباره جاهایی که به شما اجازه زندگی، کار، تحصیل یا شهروندی می‌دهند، می‌دهد.

سایت visabd

با این که این سایت در مراحل اولیه خود به سر می‌برد، اما بهترین گزینه برای بدست آوردن اطلاعاتی است که پیش‌تر درباره آن‌ها صحبت کردیم.

 

مطالب مرتبط:

منبع thenextweb

دیدگاه