وضعیت پروازهای بوشهر بعد از بارش شدید و آبگرفتگی در این استان

سیامک احدی
سیامک احدی چهار شنبه، ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۵
وضعیت پروازهای بوشهر بعد از بارش شدید و آبگرفتگی در این استان

آبگرفتگی و افتادن درختان در خیابان‌ها در بوشهر باعث تغییر در وضعیت بعضی از پروازها و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در این استان شد.

«قاسم قائدی» رئیس ستاد مدیریت بحران استان بوشهر گفت:

این سامانه بارشی از ظرفیت بالایی در بارش برخوردار است و تا ساعت ۰۶:۰۰ بامداد بیش از ۳۰ تا ۴۰ میلی‌متر بارندگی در شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم، خارک و بندر ریگ ثبت شده است.

قائدی افزود:

با توجه به شدت و میزان بارندگی‌ها، ستاد مدیریت بحران استان بوشهر در حالت آماده‌باش قرار دارد.

آبگرفتگی بوشهر

رئیس ستاد مدیریت بحران استان بوشهر از تعطیلی مدارس شهرهای بوشهر، گناوه، دیلم، بندر ریگ و خارک در نوبت صبح امروز (چهارشنبه) و دانشگاه‌های علوم پزشکی و آزاد اسلامی بوشهر خبر داد و گفت:

همه راه‌های ارتباطی استان بوشهر باز است و مشکلی وجود ندارد. تاکنون تنها گزارش غرق شدن یک فروند لنج در ۱۵ مایلی جنوب بندر بوشهر گزارش شده و نیروهای ناجی اداره بندر و دریانوردی و هلال احمر برای امدادرسانی به ملوانان آن اعزام شده‌اند.

«کمال دهقان منشادی» مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر نیز گفت:

به دلیل شرایط جوی نامناسب پرواز صبح امروز تهران - بوشهر با شماره ۴۰۷ شرکت ایران ایر بعد از مدتی پرواز بر آسمان بوشهر به تهران بازگشت.

وی افزود:

همچنین پرواز تهران- بوشهر شرکت زاگرس با شماره ۴۰۲۴ نیز بعد از مدتی پرواز بر آسمان بوشهر موفق به فرود در فرودگاه بوشهر شد.

دهقان منشادی بیان کرد که شب گذشته به دلیل باد شدید و بارندگی نیز پرواز تهران - بوشهر شرکت‌های ایران ایر با شماره ۳۱۹ به تهران بازگشت و شرکت زاگرس با شماره پرواز ۴۰۶۳ و شرکت قشم ایر با شماره ۱۲۱۸ نیز در شیراز به زمین نشست.

براساس پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی روز پنجشنبه شهرستان‌های دشتستان و تنگستان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار می‌گیرند.

انتظار می‌رود این سامانه بارشی تا پایان روز پنجشنبه از سمت جنوب استان خارج شود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه