گزارش اختصاصی کجارو از رویداد تهران تراول شو

آزاده یوسف نژاد
آزاده یوسف نژاد سه شنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
گزارش اختصاصی کجارو از رویداد تهران تراول شو

روز گذشته رویدادی جذاب به نام «از صفر تا سفر» در پردیس سینمایی ملت تهران برگزار شد. در ادامه با گزارش اختصاصی وب سایت گردشگری کجارو در خدمت دوستداران سفر هستیم.

این نشست خبری در روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۱:۳۰ در پردیس سنمایی ملت، در حضور جمعی از خبرنگاران و علاقمندان حوزه سفر و در خصوص معرفی برنامه‌هایی برای علاقمندان به سفر و گردشگری و اجرای کارگاه‌های آشنایی با طبیعت‌گردی و ماجراجویی برگزار شد.

تهران تراول شو

پردیس سنمایی ملت

تهران تراول

نمایی از محل برگزاری کنفرانس

تهران تراول

رضا غیابی به عنوان عضوی از تیم برگزار کننده تهران تراول شو از اهداف این رویداد سخن گفت و اشاره کرد: 

داستان  ایونت درواقع رویدادی است که به تدکس TDEX تهران مرتبط بوده که در سال ۲۰۱۴ در بخشی از فعالیت‌های این مجموعه با شخصی به نام رضا پاکروان گردشگر ماجراجویی که حرفه تخصصی خود را که در بازار بورس لندن فعال بوده، رها کرده و به سفرهای ماجراجویی با دوچرخه در کل دنیا پرداخته که به این ترتیب رکورد دار گینس نیز شده است.

رضا پاکروان

این رویداد برای پاسخگویی به علاقمندان به سفر و آشنایی افراد به چگونگی سفر کردن و هدف‌گذاری بر روی آن بوده، چرا که هر شخصی با هر توانایی‌هایی که در خود دارد، می‌تواند به سفر برود و تنها راه رسیدن به این هدف نیز خواستن و اندیشیدن بر روی این مسأله است. از این رو گردشگران در این مسیر راه‌های معمول را که هر انسانی می‌تواند به راحتی انتخاب کند را به عنوان اولین راه در نظر نگیرند.

تهران تراول شو

همچنین، رویداد تهران تراول برای علاقمندان این حوزه، در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته در نظر گرفته شده است.

تهران تراول

از نکات مهم اشاره شده در این رویداد خبری، می‌توان به ورکشاپی (کارگاه) اشاره کرد که در آن از افراد با تجربه در زمینه سفرهای ماجراجویی دعوت به عمل آمده و در کنار آن فرصتی برای علاقمندان بوده تا طرح موضوع کنند و پاسخگویی برای پرسش‌هایشان فراهم شود.

تهران تراول

این کارگاه در دو روز آخر هفته، تاریخ ۳ و ۴ آذرماه برگزار می‌شود که ۴ سخنران اصلی، یک سخنران مهمان و ۱۵ نفر از بهترین و فعال‌ترین افراد در زمینه سفر در این رویداد حضور خواهند داشت.

سخنرانان به ترتیب:

رضا پاکروان - لوکا آلفاتتی (Luka alfatti)، تیموتی ورگن (Timothee Vergne) و خانم ژاله فیروزبخت. 

تهران تراول

یکی از حاضران در این رویداد گردشگری ماجراجو و موفق به نام سعید زندی است که در زمینه‌های دیگری مانند دارالترجمه آنلاین، مدیریت موسسه زبان و روزنامه‌نگاری نیز فعالیت دارد؛ البته نکته مهم‌تر اینکه ناتوانی جسمی او را در راه رسیدن به اهدافش باز نداشته است.

تهران تراول

 سفر رفتن یک هدف است و هرگز هیچ مانعی وجود ندارد که انسان‌ها را از دیدن وشناختن فرهنگ‌ها و آداب ورسوم سایر ملل باز دارد.

تهران تراول

بنابراین همیشه به خاطر داشته باشید که:

«جهان یک کتاب است و کسانی که سفر نمی‌کنند فقط یک صفحه را می‌خوانند.»

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه