مراکز خرید چابهار؛ از مقاصد محبوب گردشگری ایران

حمیده کریمی
حمیده کریمی دوشنبه، ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰
مراکز خرید چابهار؛ از مقاصد محبوب گردشگری ایران

چابهار، بازارهای سنتی و چندین مرکز تجاری دارد که از آن‌ها می‌توانید بهترین سوغات، صنایع دستی و محصولات مورد نیاز خود را بخرید.

چابهار یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در ایران است و شاید یکی از دلایل آن، بازارها و مراکز خریدی باشد که در آن‌ها می‌توانید اجناس نسبتا ارزان و البته باکیفیت پیدا کنید.

علاوه بر بازدید از جاذبه های چابهار، این شهر چند مرکز خرید مهم دارد از جمله پردیس، صدف، ابریشم، صالحیار، فردوس و تیس که همه‌ی آن‌ها در غرب چابهار و در نزدیکی هتل لیپار قرار دارند.

اگر قصد سفر به چابهار را دارید، تور چابهار را در کجارو می‌توانید با پایین‌ترین قیمت از فروشنده‌های معتبر همکار خریداری کنید.

مجتمع تجاری صدف

مراکز خرید چابهار

در میان مراکز خرید چابهار، مجتمع تجاری صدف بهترین مرکز خرید برای خرید لوازم شخصی و خانگی است. یک مجتمع تجاری باکیفیت و مدرن که در آن می‌توانید انواع لوازم‌خانگی، آرایشی بهداشتی، لباس، کفش و خوراکی را با کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب پیدا کنید. بسیاری از گردشگران چابهار، بازدید از مرکز خرید صدف را در برنامه سفر خود قرار می‌دهند.

مرکز خرید صالحیار

این مرکز تجاری، بعد از مرکز خرید صدف، دومین انتخاب گردشگران چابهار است. در این مرکز خرید می‌توانید لوازمی مانند پتو، آرایشی و بهداشتی، چای و لوازم‌خانگی را ببینید و از میان کالاهای متنوع و با کیفیت خرید خود را تکمیل کنید.

مجتمع تجاری تیس

اگر به اجناس چینی علاقه‌مند هستید مرکز خرید تیس برایتان مناسب است. طبقه‌ی دوم این مرکز خرید کاملا به اجناس چینی اختصاص یافته است. طبقه‌ی زیرین این مجتمع نیز به فروشگاه‌های لاستیک و لوازم آرایش اختصاص دارد.

مرکز خرید پردیس

مراکز خرید چابهار

در این مرکز خرید فروشگاه‌های لوازم‌خانگی، عینک فروشی و صندل فروشی وجود دارد و می‌توانید از آن‌ها خرید کنید.

بازار ابریشم

مراکز خرید چابهار

بازار ابریشم جایی برای خرید کالاهای مصرفی و روزانه است. لوازم آرایشی و بهداشتی، و لوازم‌خانگی از محصولاتی است که در این بازار عرضه می‌شود.

بازار سنتی یا دکه بازار

مراکز خرید چابهار

دکه بازار یا بازار سنتی زنان یکی از جاذبه های چابهار است که علاوه بر خرید، ارزش بازدید و گذران ساعتی وقت با محلی ها و آشنایی با صنایع دستی و وسایل مصرفی آن‌ها دارد. در این بازار سنتی هرآنچه که فکر کنید پیدا می‌شود. این بازار در مرکز شهر در نزدیکی بلوار امام خمینی قرار دارد.

undefined

دکه بازار چابهار

سوغات مخصوص چابهار، پارچه‌های رنگارنگ بلوچی، زیورآلات سنتی، چادربافی، سوزن دوزی، حصیر، معرق، صدف، روسری‌های محلی و روبند و کاموا را می‌توانید از این بازار بخرید. ضمن اینکه این بازار ادویه و گیاهان دارویی هم دارد.

چابهار به غیر از بازار سنتی، بازاری به اسم زرگرها هم دارد که انواع و اقسام طلا و جواهرات را می‌توان در آن پیدا کرد. این بازار بالاتر از پارک بهار واقع شده است.

مطالب مرتبط:

منبع pintapin tripbama

دیدگاه