بهترین رستوران های مکزیکو سیتی، پایتخت مکزیک

حمیده کریمی
حمیده کریمی پنجشنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
بهترین رستوران های مکزیکو سیتی، پایتخت مکزیک

مکزیکو سیتی، پایتخت بزرگ مکزیک، هزاران رستوران و کافه‌ی بی‌نظیر دارد. برای آشنایی با بهترین رستوران‌های شهر، این مطلب را دنبال کنید.

مکزیکو سیتی، پایتخت مکزیک و مهم‌ترین شهر این کشور است. در رستوران‌های بی‌شمار این شهر بزرگ می‌توانید غذاهایی از سراسر دنیا و بهترین غذاهای محلی را نوش جان کنید. از آنجایی که مکزیکوسیتی شهری بسیار بزرگ است و رستوران‌های فراوانی دارد، شاید انتخاب کردن یک رستوران از میان این همه رستوران، کار سختی باشد. اگر می‌خواهید غذا خوردن در یک رستوران عالی و لوکس را در این شهر تجربه کنید، می‌توانید یکی از رستوران‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، انتخاب کنید.

رستوران کاندیمنتو (Condimento)

رستوران های مکزیکو سیتی

این رستوران در هتل ماریوت ریفورما (Marriott Reforma) قرار دارد و یکی از مشهورترین رستوران‌های منطقه‌ی زونا روزا است. در این رستوران، فرصتی فوق‌العاده برای شما فراهم می‌شود که بهترین و لذیذترین غذاهای سنتی مکزیک را امتحان کنید و در کنار آنها، از بهترین غذاهای بین‌المللی لذت ببرید. غذاهای این رستوران با دقت فراوان تهیه می‌شوند، برای تهیه‌ی آنها از تازه‌ترین مواد غذایی استفاده می‌شود و تزییناتی فوق‌العاده اشتهابرانگیز دارند. غذا خوردن در این رستوران مجلل، تجربه‌ای است که به راحتی فراموش نمی‌کنید.

رستوران از دریا تا دریا (De Mar a Mar)

برای اینکه بهترین غذاهای دریایی عمرتان را نوش جان کنید، این رستوران را انتخاب کنید. نمای چشم‌نواز و آبی‌رنگ این رستوران از مهمانان استقبال می‌کند. وقتی وارد رستوران می‌شوید، آشپزخانه‌ی L شکل رستوران، توجهتان را جلب می‌کند و می‌توانید مراحل تهیه‌ی غذا را ببینید. مهم‌ترین ویژگی‌ غذاهای این رستوران، تازگی و طعم بی‌نظیر آنها است. بهترین غذاهای دریایی شهر را می‌توانید در این رستوران امتحان کنید که با تازه‌ترین صیدهای ساحل Oaxaca تهیه می‌شوند.

رستوران La Casa de Toño

رستوران های مکزیکو سیتی

برای خوردن بهترین فست فودهای مکزیکی، این رستوران را انتخاب کنید. هدف اصلی این رستوران حفظ کردن سنت‌های آشپزی مکزیکی است. غذاهای لذیذ این رستوران با دستورهای اصیل خانواده‌ی Toños تهیه می‌شوند. این رستوران کار خود را از سال ۱۹۸۳ به عنوان یک غرفه‌ی خیابانی شروع کرده و امروزه بسیار گسترش پیدا کرده است تا جایی که ۱۴ شعبه دارد. یکی از این شعبه‌ها که ۲۴ ساعته فعال است در منطقه‌ی Zona Rosa قرار دارد و در آن می‌توانید بهترین غذاهای مکزیکی را نوش جان کنید.

رستوران Fonda El Refugio

این رستوران از سال ۱۹۵۴ فعالیت خود را آغاز کرده است و از همان آغاز فعالیت خود، بهترین و باکیفیت‌ترین غذاهای محلی مکزیک را به مهمانان خود عرضه کرده است. این رستوران، اولین رستوران شهر بود که غذاهای سنتی و محلی را در محیطی شیک و مدرن سرو می‌کرد. منوی رستوران شامل غذاهای روزانه و فصلی است و تنوع زیادی دارد. نقاشی‌های مکزیکی و ظروف مسی، زینت‌بخش دیوارها و میزهای این رستوران است. فضای داخلی این رستوران، یک تجربه‌ناب و سنتی از مکزیک برای مهمانان رقم می‌زند.  

رستوران Bi Won

این رستوران یکی از بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های کره‌ای شهر است که تنوع وسیعی از غذاها را سرو می‌کند. نحوه‌ی سرو غذا در این رستوران به این شکل است که چندین غذا هر کدام در اندازه‌های کم سرو می‌شود و شما این فرصت را پیدا می‌کنید که در یک وعده، چند غذا را امتحان کنید. میزهای باربیکیو یکی از ویژگی‌های این رستوران است و مهمانان می‌توانند به سلیقه‌ی خود هر میزان که دوست داشتند، گوشت‌های غذای خود را کباب کنند. این رستوران برای دورهمی‌های گروهی مناسب است البته محدوده‌ی خصوصی هم دارد. برای اینکه پشت میزهای این رستوران بنشینید باید ابتدا کفش‌های خود را در بیاورید.

کافه رستوران  Cafebrería El Pendulo

رستوران های مکزیکو سیتی

این کافه رستوران یکی از آن جاهایی است که بدون شک مورد توجه علاقه‌مندان به کتاب قرار می‌گیرد. در واقع یک کتاب‌فروشی بزرگ است که کافه و رستوران هم دارد. بهترین جا برای اینکه یک کتاب خوب را انتخاب کنید، غرق مطالعه شوید و در کنار آن، یک غذای لذیذ یا نوشیدنی داغ نوش جان کنید. بهترین شام‌ها و فوق‌العاده‌ترین صبحانه‌ها را می‌توانید در این کافه امتحان کنید. از ویژگی‌های دیگر این کافه، اجرای موسیقی زنده است. هم در طبقه‌ی بالا و هم در طبقه‌ی پایین، میزهایی برای مهمانان در نظر گرفته شده است. غیر از میزهای فضای داخلی، تعدادی میز در فضای باز قرار دارد.

رستوران Bellinghausen

یک قرن از افتتاح این رستوران می‌گذرد و اینجا هنوز هم با قدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهد و یکی از بهترین‌های شهر است. این رستوران منوی ویژه‌ای برای ناهار دارد. منوی متنوع این رستوران در کنار محیط زیبا و چشم‌نواز، باعث شده که مورد توجه اهالی و گردشگران قرار بگیرد. این رستوران یک حیاط دیدنی هم دارد که دارای فواره‌ای زیبا است. از سال ۱۹۱۵، این رستوران بهترین غذاهای سنتی مکزیک را برای مهمانان خود به بهترین شکل ممکن سرو می‌کند.

رستوران رزتا (Rosetta)

این رستوران در منطقه‌ی Roma قرار دارد و یک سرآشپز مشهور و حرفه‌ای در آن بهترین غذاهای فصلی را سرو می‌کند. منوی رستوران دائما در حال تغییر است ولی بعضی از غذاهای محبوب رستوران، در تمام طول سال در منو دیده می‌شود. هر غذایی که در رستوران رزتا سفارش دهید، با بهترین و باکیفیت‌ترین مواد غذایی تهیه می‌شود و آنها را به بهترین تزیینات سرو می‌کنند.

رستوران Zapote

رستوران های مکزیکو سیتی

این رستوران را به خاطر پیتزاهای لذیذش می‌شناسند و برای کسانی مناسب‌ است که می‌خواهند غذاهای ایتالیایی را با تغییرات جزیی مناسب با ذائقه‌ی مکزیکی نوش جان کنند. کیفیت و طعم غذاهای این رستوران در سراسر مکزیکوسیتی زبانزد است. در محیطی آرام و دوست‌داشتنی می‌توانید بهترین غذاهای ایتالیایی و تلفیقی را نوش جان کنید. نوشیدنی‌های ویژه‌ی رستوران را از دست ندهید.

رستوران Máximo Bistrot

این رستوران را سرآشپزی مشهور به نام ادواردو گارسیا، سرپرستی می‌کند و سال‌هاست که به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های شهر شناخته می‌شود. منوی این رستوران مطابق با فصل و مواد غذایی موجود، متغیر است و کیفیت غذاهای آن فوق‌العاده است. البته رستورانی ارزان نیست ولی اگر بتوانید از پس هزینه‌هایش بربیایید، مطمئنا از طعم و کیفیت غذاها شگفت‌زده خواهید شد. منوی این رستوران تقریبا هرروز با توجه به مواد غذایی تازه‌ی موجود که در بازارچه‌های محلی پیدا می‌شود، تغییر می‌کند. در واقع هر بار که به این رستوران پا بگذارید، با غذایی جدید شگفت‌زده می‌شوید. از آنجایی که مشتریان زیادی دارد، بهتر است که از قبل میز رزرو کنید.

رستوران بلانکو کولیما (Blanco Colima)

این رستوران در یک عمارت قدیمی واقع شده است و یکی از بهترین‌ها و مجلل‌ترین ها در شهر نیومکزیکو است. غذاهای باکیفیت و لذیذ این رستوران با بهترین و تازه‌ترین مواد غذایی محلی تهیه می‌شود. این رستوران، گران است ولی اگر از عاشقان غذا خوردن در رستران‌های لوکس هستید، ارزش دارد که برای رفتن به این رستوران هزینه کنید و بهترین غذاهای فصلی را نوش جان کنید.

رستوران بروکا (Broka)

منوی این رستوران هر روز با توجه به مواد غذایی تازه‌ی موجود در بازارچه‌های محلی، تغییر می‌کند. غذاهای این رستوران ترکیبی از آشپزی آسیایی و مکزیکی است که با خلاقیتی بی‌نظیر تلفیق می‌شود. یک حیاط دیدنی در رستوران وجود دارد که می‌توانید در آن یک وعده غذای لذیذ را همراه با بهترین نوشیدنی‌ها در محیطی آرام و دلنشین نوش جان کنید.

رستوران Lorea

این رستوران یکی از جدیدترین رستوران‌های شهر است و در سال ۲۰۱۷، افتتاح شده است. با وجود اینکه زمان زیادی از افتتاح آن نمی‌گذرد، مشتریان زیادی پیدا کرده و به یکی از بهترین رستوران‌های شهر تبدیل شده است. این رستوران را به خاطر غذاهای خلاقانه می‌شناسند که با بهترین مواد غذایی تازه و محلی تهیه می‌شوند. اگر می‌خواهید در این رستوران غذا بخورید، حتما باید از قبل میز رزو کنید.

بیشتر بخوانید:

رستوران سنری (Seneri)

این رستوران در منطقه‌ی Roma قرار دارد و غذاهای مکزیکی به خصوص غذاهای سنتی منطقه‌ی Michoacán را سرو می‌کند. منوی بی‌نظیر و خاص رستوران در کنار محیط داخلی و زیبای آن، باعث شده که رستوران مورد توجه عاشقان غذا و رستوران‌گردی قرار بگیرد.

رستوران MOG Bistro

اگر دنبال غذاهای باکیفیت آسیایی می‌گردید، مثلا دوست دارید غذاهای چینی، ژاپنی و تایلندی را در قلب مکزیک امتحان کنید، این رستوران را انتخاب کنید. این رستوران معمولا همیشه پر از علاقه‌مندان به غذاهای آسیایی است و انواع غذاها از رامن و سوشی گرفته تا برنج سرخ شده و نودل سرو می‌کند. گرچه به دلیل تعداد زیاد مشتریان، گاهی خدمت‌رسانی با تاخیر انجام می‌شود اما غذاهای تلفیقی لذیذ ارزش صبر کردن دارد. البته توقع غذاهای کاملا اصیل و بومی نداشته باشید. غذاها با تغییراتی جزیی و نوآوری تهیه می‌شوند.

رستوران بویی Bowie

نام این رستوران از موزیسین افسانه‌ای دیوید بویی گرفته شده است. هر غذایی که در این رستوران سفارش دهید با بهترین طعم و کیفیت عرضه می‌شود. دسرهای لذیذ رستوران را به هیچ عنوان نباید از دست بدهید. اگر در منطقه‌ی روما در مکزیکوسیتی اقامت دارید، حتما این رستوران خاص را امتحان کنید.

رستوران نودو نگرو (Nudo Negro)

سرآشپز این رستوران دنیل اوادیا (Daniel Ovadía)  در کنار Salvador Orozco، تکنیک‌های آشپزی آسیایی را با عطر‌ها و طعم‌های خاص مکزیکی ترکیب می‌کند و یک غذای تلفیقی بی‌نظیر را برای مشتریان سرو می‌کند. هر غذایی، طعم و بافت خاصی دارد که با ابتکار سرآشپز تهیه می‌شود. این طعم‌های بی‌نظیر را هیچ جای دیگر دنیا نمی‌توانید امتحان کنید. میزهایی در فضای باز برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد. سرویس‌دهی فوق‌العاده  و کیفیت بی‌نظیر غذاها باعث شده که نودو نگرو یکی از بهترین رستوران‌های شهر باشد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه