بهترین هتل های نیشابور؛ شهر فیروزه ای

شیدا  خرمشاهی
شیدا خرمشاهی سه شنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
بهترین هتل های نیشابور؛ شهر فیروزه ای

در سفر به نیشابور خیالتان راحت باشد، زیرا هتل‌های معدودی که در این شهر قرار دارند، پاسخگوی تمام گردشگران این شهر هستند.

نیشابور یکی از بزرگترین و مهم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی است که در دامنه کوه بینالود واقع شده است. شهر فوق‌العاده زیبای نیشابور را می‌توان نمونه فشرده ای از ایران بزرگ دانست. جدا از حضور بزرگترین مفاخر ایران نظیر عطار و حکیم عمر خیام در این شهر، وجود آثار باستانی متعدد نیز حکایت از تمدن و فرهنگ غنی این شهر دارد. بهترین زمان برای بازدید از جاذبه های نیشابور بهار و پاییز است، زیرا تابستان‌های آن بسیار گرم و خشک و از زمستان‌های بسیار سردی برخوردار است.

جاذبه‌های گردشگری نیشابور

در سفر به نیشابور خیالتان راحت باشد، زیرا هتل‌های معدودی که در این شهر قرار دارند، پاسخگوی تمام گردشگران این شهر هستند.

هتل امیران

هتل امیران نیشابور

هتل امیران هتلی نوساز و تازه تاسیس در شهر بی‌نظیر نیشابور است. این هتل چهار ستاره در چهار طبقه از ۴۸ باب واحد اقامتی متنوع و مدرن با تجهیزات کامل و روز دنیا ساخته شده است.

هتل امیران نیشابور

هر واحد اقامتی در این هتل از تراسی مجزا با منظره‌ای زیبا به فضای سبز مجموعه و باغ‌های کهن و سمبولیک ایران تشکیل شده است. وجود مرکز خرید و مجموعه تفریحی در این مجموعه اقامتی آن را به مکانی فوق‌العاده مطلوب برای گردشگران این منطقه تبدیل کرده است.

هتل امیران نیشابور

امکانات هتل: لابی بسیار مجلل در دو سطح مختلف با خدمات فرهنگی، هنری و تجاری، تالار مراسم و مرکز همایش‌ها با گنجایش ۵۰۰ نفر، رستوران سنتی، رستوران ایتالیایی، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۱۵۰ نفر، مجموعه ورزشی شامل استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی و ماساژ

آدرس: نیشابور، خیابان امام خمینی، مقابل باغ ملی (پارک شهر)، مجتمع بزرگ امیران

هتل کمال الملک

هتل کمال الملک نیشابور

مجتمع اقامتی پذیرایی و گردشگری سه ستاره کمال الملک، اولین مرکز اقامتی در شهر فیروزه‌ای نیشابور است که از نیم قرن گذشته تا به امروز پذیرای مسافران این شهر است. بنای قدیمی این مجتمع در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی به دست «مرحوم علی اکبرخان رضوانی» در خیابان مدرس نیشابور بنا شده است. در حال حاضر این مجتمع توسعه یافته و بخش‌های قدیمی آن نیز بازسازی شده است. این مجموعه شامل فضاهای اقامتی مجهز به کلیه امکانات مطلوب و مدرن رفاهی است. رستوران این مجتمع که در محیطی دلنشین قرار گرفته دارای چشم‌انداز زیبایی است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی خوش طعم را برای میهمانان هتل سرو می‌کند.  

هتل کمال الملک نیشابور

این هتل برای افرادی که می‌خواهند در در مرکز شهر اقامت داشته باشند و دسترسی راحتی به مکان‌هایی نظیر بازارها،اماکن دیدنی و دانشگاه علوم پزشکی کمال الملک داشته باشند، بسیار مناسب است. کیفیت و خدمات‌دهی خوب به‌همراه فضای سبز زیبای مزین به آلاچیق‌های سنتی از دیگر مزایای این هتل هستند. میهمانان هتل می‌توانند اوقات فراغت خود را در فضای سبز چشم‌نواز هتل سپری کرده و برای رفع خستگی از آلاچیق‌های سنتی استفاده کنند.

هتل کمال الملک نیشابور

امکانات هتل: کافی‌شاپ، فضای تابستانی، آلاچیق‌های سنتی، رستوران، سفره‌خانه سنتی، اینترنت، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات آژانس مسافرتی

آدرس: نیشابور، میدان خیام، خیابان مدرس

هتل مهر

هتل مهر نیشابور

هتل دو ستاره مهر در خیابان امام خمینی شهر زیبا و دیدنی نیشابور قرار گرفته است. هتل مهر در ۱ طبقه از ۱۳ باب فضای اقامتی شیک و تمیز تشکیل شده است.

هتل مهر نیشابور

نام قدیمی هتل مهر، «مهمانسرای جهانگردی نیشابور» بوده است که پس از بازسازی در سال ۱۳۹۴ نام آن تغییر کرده است. این هتل اقامتگاهی مناسب و اقتصادی برای گردشگران و مسافران شهر تاریخی نیشابور است.

هتل مهر نیشابور

امکانات هتل: لابی، رستوران، پارکینگ، اینترنت، خشکشویی، اینترنت در لابی

آدرس: نیشابور، خیابان امام خمینی، نبش شریعتی، جنب باغ ملی

مطالب مرتبط:

دیدگاه