رستوران های ارزان سوچی، روسیه

حمیده کریمی
حمیده کریمی سه شنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
رستوران های ارزان سوچی، روسیه

سوچی، یکی از پربازدیدترین شهرهای روسیه، رستوران‌های متعددی دارد. در رستوران‌های ارزان سوچی می‌توانید غذاهایی لذیذ و مقرون‌به‌صرفه نوش جان کنید.

آشپزی قفقازی و روسی به خصوص آشپزی سنتی آن، طرفداران فراوانی دارد و نسبت به آن اهمیت زیادی داده می‌شود. روسیه میزبان جام جهانی است و به زودی میزبان تعداد زیادی از گردشگران از سراسر دنیا خواهد بود. اگر قصد سفر به سوچی دارید، بد نیست که پیش از سفر در مورد رستوران‌های این شهر اطلاعات داشته باشید تا بتوانید یک یا چند وعده را در رستوران غذا بخورید و آشپزی محلی را امتحان کنید.

قبلا در مقاله‌ای، بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های شهر را معرفی کردیم. در این مقاله با تعدادی از رستوران‌های ارزان سوچی آشنا می‌شویم.

رستوران فست فود مک دونالدز (McDonald's)

یکی از فست فودهای شهر، مک دونالدز است که در مرکز شهر سوچی فعال است. درست مثل سایر شعبه‌ها در سراسر دنیا، برگرها، چیزبرگرها، ناگت، سیب‌ زمینی سرخ کرده، بستنی و میلک‌شیک‌های آن مشهور است. وعده‌های مخصوص بچه‌ها با عنوان Happy Meals همراه با اسباب‌بازی سرو می‌شوند. یکی از غذاهای این رستوران Beef a la Russe است که با نان چاودار و خیارشور، سیب زمین تنوری سرو می‌شود. ناگت مرغ با سس‌های مخصوص ترش و شیرین از دیگر غذاهای منوی رستوران است.

رستوران فست فود  Subway

رستوران های ارزان سوچی

در رستوران فست فود سابوی می‌توانید بهترین ساندویچ‌ها با فیلینگ‌های مختلف را نوش جان کنید. از ویژگی‌های این رستوران این است که می‌توانید بین نان باگت و نان‌های تخت، گوشت و ژامبون، پیاز و انواع سس خودتان هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید. در منوی این رستوران، هر روز یک غذای ویژه وجود دارد که با قیمت‌های بسیار مناسبی عرضه می‌شود. تنوع نوشیدنی‌های این رستوران هم بسیار جالب توجه است.

رستوران KFC

رستوران فست‌فود KFC، برای کسانی که دوست دارند غذاهای فست‌فودی با گوشت مرغ بخورند، ایده‌آل است. غذاهای منوی این رستوران مثل بسیاری از رستوران‌های فست فود شامل ران مرغ سوخاری، انواع ناگت، بال سرخ شده و سایر غذاهای مشابه است و کیفیت خوبی دارد. در منوی رستوران سیب زمینی سرخ کرده و مرغ بریان و کبابی هم وجود دارد که بسیار طرفدار دارند.

رستوران مستر برگر (Mr. Burger)

فست فود زنجیره‌ای آمریکایی مستر برگر، یکی دیگر از رستوران‌های فست فود و ارزان‌قیمت سوچی است. این رستوران به خاطر غذاهای باکیفیت، سرویس‌دهی سریع و قیمت مناسب نه فقط بین اهالی بلکه بین گردشگران هم بسیار محبوب است. در این رستوران می‌توانید با قیمت مناسب، غذاهایی لذیذ و باکیفیت نوش جان کنید.

رستوران‌ فست‌فود Burgershop Grill & Coffee

رستوران های ارزان سوچی

این رستوران فست فود جدید، در شهر بازی لونا پارک قرار دارد. در منوی این رستوران، ساندویچ‌ها، دسرها و برگرهای متنوعی وجود دارد. انواع کتلت و دورچین‌های سبزیجات، در منوی این فست فود دیده می‌شود. اگر در سوچی می‌خواهید غذای سریع و ارزان و باکیفیت بخورید، این رستوران را انتخاب کنید.

بهترین پیتزافروشی‌های سوچی

پیتزا و انواع اسنک از غذاهای محبوب بین مردم به خصوص بچه‌ها است. اگر در سوچی هوس کردید که پیتزا بخورید، می‌توانید یکی از این رستوران‌ها را انتخاب کنید.

رستوران La Strada، در مرکز منطقه‌ی  Hosta village قرار دارد و بهترین پیتزاهای محلی ایتالیا را سرو می‌کند. یکی از پیتزاهای منوی رستوران، Bianca است که با سس سفید، قارچ و فیله‌ی مرغ تهیه می‌شود و مورد توجه دوستداران غذای فست فودی قرار دارد. موسیقی ملایم ایتالیایی، دکوراسیون داخلی زیبا و کارکنان این رستوران، حال و هوای رستوران‌های ایتالیایی را برای مهمانان زنده می‌کنند. برای این که ایتالیا را در قلب سوچی تجربه کنید، به این رستوران سر بزنید.

اگر می‌خواهید پیتزا را در محیطی ساده و دنج نوش جان کنید، به مرکز خرید و سرگرمی Moremoll سر بزنید. اینجا در پیتزافروشی American Hot Pizza، می‌توانید انواع پیتزا را با عطرها و طعم‌های متفاوت نوش جان کنید. این رستوران، غذاهای مکزیکی هم سرو می‌کند و در منوی آن سیب زمینی سرخ کرده و نوشیدنی‌های متنوعی پیدا می‌شود. طرفداران پیتزاهای کلاسیک در کافه DelMar و Pizza Mondo می‌توانند بهترین پیتزاهای لذیذ را نوش جان کنند.

رستوران باران راپان (Baran Rapan)

می‌توانید غذاهای سنتی قفقازی و روسی را در این رستوران مدرن و دنج امتحان کنید که در مرکز شهر سوچی قرار دارد. منوی این رستوران شامل تنوع وسیعی از غذاهای سنتی و محلی است. به دلیل موقعیت جغرافیایی شهر سوچی، غذهای ویژه‌ی این رستوران بیشتر شامل انواع ماهی و غذاهای دریایی است. البته غذاهای بین‌المللی هم در این رستوران پیدا می‌شود که با مواد تازه و محلی آماده می‌شوند؛ موادی که از فروشندگان محلی به طور روزانه تهیه می‌شوند و کیفیت عالی دارند.

رستوران سانتورینی سوچی (Santorini Sochi)

این رستوران، یک رستوران یونانی در مرکز شهر سوچی است و به معنای واقعی کلمه، یک جواهر کشف نشده است. سانتورینی سوچی، نان‌های پیتای تازه سرو می‌کند. غذاهای تهیه شده با مرغ و سالادهای سنتی یونانی در کنار یک منوی ایتالیایی از انواع پیتزا، از غذاهایی است که در این رستوران می‌توانید نوش جان کنید. انواع نوشیدنی‌های یونانی هم در رستوران پیدا می‌شود و نکته‌ی جالب این است که قیمت رستوران در مقایسه با کیفیت و خدماتی که ارائه می‌کند، بسیار ارزان است. اگر دنبال غذای ارزان هستید، به هیچ وجه این رستوران را از دست ندهید.

رستوران Khinkalnaya

رستوران های ارزان سوچی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باید به این رستوران تیپیکال جنوب روسیه سر بزنید، یکی از غذاهای سنتی آن است که طرفداران فراوانی دارد. این غذا که خینکالی نام دارد، دامپلینگ گرجستانی است که با گوشت و سبزیجات پر می‌شود. در این رستوران هر پرس غذا شامل پنج خینکالی است که بسیار لذیذ و البته سیرکننده است. علاوه بر این، قیمت بسیار مناسبی دارد. آبمیوه‌های طبیعی و انواع نوشیدنی‌های محلی هم در این رستوران عرضه می‌شود.

رستوران Evelina

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دورهمی‌های دوستانه در شب‌های بلند، سر زدن به همین رستوران است. سیب زمینی تنوری با طعم سیر و سبزیجات معطر محلی، خیینکالی تهیه شده با گوشت تازه و بهترین استیک‌ها در منوی این رستوران وجود دارد. یک نانوایی سنتی قفقازی هم در این رستوران وجود دارد که نان لواش داغ و تازه را برای مهمانان تهیه می‌کند.

رستوران Staryi Bazar

رستوران های ارزان سوچی

این رستوران، غذاهای سنتی روسی سرو می‌کند و بیست سال پیش ساخته شده و آغاز به کار کرده است. محل فعلی این رستوران قبلا بازار مواد غذایی بوده است. اسنک‌های محلی، سوپ برش، سیب زمینی و انواع غذاها با گوشت و ماهی در این رستوران سرو می‌شود. هر غذای سنتی روسی که تمایل به امتحان کردن آن داشته باشید، در این رستوران با کیفیت خوبی تهیه می‌شود. قیمت‌های این رستوران بسیار مقرون‌به‌صرفه است و صاحب رستوران با آغوش باز و صمیمانه شخصا به مهمانان خوش‌آمد می‌گوید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه