با هتل های لوکس کپنهاگ آشنا شوید

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی چهار شنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
با  هتل های لوکس کپنهاگ آشنا شوید

?????? پایتخت دانمارک، به عنوان یکی از مقاصد گردشگری است که با هتل‌های لوکس نظیر هتل نیمب، بِلا اسکای کامول، اَدمیرال و غیره اقامت خوشی را برای گردشگران تضمین می‌کند.

هتل‌هایی که قرار است در اینجا به شما معرفی کنیم، مناسب سلیقه و پسند افرادی است که به دنبال محلی لوکس و شیک هستند. این هتل‌های لاکچری با طراحی و امکانات فوق‌العاده و البته موقعیت مکانی عالی که دارد به راحتی می‌تواند مشکل رفت و آمد را حل کرده و سفری بی‌دغدغه را برایتان رقم بزند. پس با ما همراه باشید.

۱. هتل Angleterre

هتل های کپنهاگ

هتل «Angleterre» به واقع یک افسانه است، چرا که به مدت بیش از ۲۵۰ سال یک مکان لوکس برای اقامت پادشاهان، امپراتوران، سیاستمداران و چهره‌های سرشناسی نظیر مایکل جکسون، بیل کلینتون، ویتنی هوستون، اپرا وینفری و وینستون چرچیل بوده است. این ساختمان تاریخی در مرکز شهر واقع شده و بعد از یک بازسازی کامل دوباره جذابیت خود را احیا کرده است.

پیشنهاد می‌کنیم سوئیت سوپرلوکس این هتل را رزور کنید که تختی بسیار باعظمت، اتاق‌های نشمین مجزا، سرویس‌های بهداشتی از سنگ مرمر و هر نوع خدماتی که فکرش را کنید دارد، هر چند قیمت آن گران تمام می‌شود. وقتی از راه پله این هتل استفاده می‌کنید، به سنگ‌های مرمر قدیمی آن توجه کنید، آن‌ها بخشی از فیلم هیچکاک در دهه ۱۹۶۰ بودند.

۲. فرست هتل کنگ فردریک

هتل های کپنهاگ

در مرکز شهر می‌توانید «فرست هتل کنگ فردریک» (First Hotel Kong Frederik) را ببینید که فاصله چندانی با میدان ساختمان شهرداری ندارد. این هتل نه تنها در موقعیت مکانی عالی واقع شده، بلکه محلی دنج و آرام و البته لوکس را به مهمانان هدیه می‌کند. در وان حمام خستگی را از تن به در کرده و در حیاط سر باز این مجموعه و زیر نور خورشید یک فنجان قهوه میل کنید و از شکوه بوهمیایی و جذابیت سبک قدیمی آن لذت ببرید. کلیه اتاق‌ها بر اساس تم‌هایی مانند کتابخانه، عشق و لاکچری تزیین شده‌اند و مبلمان آن‌ها نیز با ترکیبی از عناصر مدرن و سنتی طراحی شده است.

۳. هتل نیمب

هتل های کپنهاگ

هتل «نیمب» (Nimb) در پارک تفریحی «تیوولی» (Tivoli) قرار دارد و در اصل به عنوان قصر فانتزی موریش ساخته شد. از آن زمان به بعد تغییر و تحولات زیادی در آن رخ داده، اما این هتل بوتیک منحصر به فرد همچنان مثل داستان‌های تخیلی به نظر می‌رسد.۱۷ اتاق این هتل ترکیبی از سادگی اسکاندیناوی و زیبایی گذشته باستانی، نقاشی‌های منتخب، تخت خواب‌های فوق‌العاده و کمی جادوی تیوولی هستند. علاوه بر این اکثر اتاق‌ها مجهز به وان‌های بزرگ، شومینه و پنجره مشرف به باغ قدیمی هستند. خدمات حرف اول را در اینجا می‌زند و می‌توانید به راحتی از پرسنل آن برای امور شخصی خود استفاده کنید. در رستوران معرکه این هتل هم دلی از عزا درآورده و با نوشیدنی‌های مختلف از خود پذیرایی کنید.

۴. هتل بِلا اسکای کامول

هتل های کپنهاگ

هنگام پرواز از فراز شهر کپنهاک حتما برج دوقلوی «بِلا اسکای کامول» (Bella Sky Comwell) را خواهید دید که از منطقه Ørestaden سر به آسمان کشیده است. این دو برج ۲۳ طبقه با زاویه ۱۵ درجه از هم دور شده‌اند. طراحی ۸۱۲ اتاق این هتل به سبک اسکاندیناوی بوده و جزو بزر‌گ‌ترین هتل‌های شمال اروپا به شمار می‌رود. جالب است بدانید که با مترو فقط در عرض ۱۰ دقیقه به مرکز شهر می‌رسید. برای این که از افق شهر کپنهاگ لذت ببرید تا جایی که می‌توانید اتاقی در طبقات بالا رزرو کنید یا به اسکای بار (Sky Bar) در طبقه ۲۳ بروید و حین نوش جان کردن منوی خاص و ویژه آن، از چشم انداز شهر کمال استفاده را ببرید.

۵. هتل اَدمیرال

در گذشته کپنهاگ را با نام «بندر بازرگانی» می‌شناختند، زیرا تجارت از طریق بندر به عنوان درآمد اصلی پادشاهان دانمارکی محسوب می‌شد. در حال حاضر این بندر به واسطه ساختمان‌های تاریخی و زیبایش به یک جاذبه تاریخی تبدیل شده است. هتل «اَدمیرال» (Admiral) نیز یکی از این ساختمان‌ها است که در سال ۱۷۸۷ برای یک انبار قدیمی ساخته شد و اکنون فضایی روستایی و دریایی دارد. این هتل در کنار دریا قرار دارد و مناظری فوق‌العاده از ساختمان‌های تئاتر سلطنتی دانمارک و اپرای کپنهاگ را پیشکش شما خواهد کرد. طراحی و تم اصلی هتل و رستوران‌ آن هنر دست شرکت معروف طراحی، Conran and Partners است. در رستوران نیز می‌توانید غذاهای مدرن اسکاندیناوی و فرانسوی میل کنید.

۶. هتل فونیکس کپنهاگ

هتل های کپنهاگ

اگر به دنبال اقامتگاهی لوکس و تجربه یک تعطیلات تجملاتی هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به «هتل فونیکس کپنهاگ» (Hotel Phoenix Copenhagen) بزنید. این هتل باشکوه که قدمت آن به دهه ۱۶۸۰ برمی‌گردد، اخیرا بازسازی شده و زیبایی مضاعفی پیدا کرده است. نام سوئیت‌های بزرگ از روی قصرهای مشهور دانمارکی گرفته شده و اتاق‌ها غذاخوری شما را به گذشته می‌برد، در حالی که فضای داخلی طلایی رنگ آن نمونه‌ای منحصر به فرد از زندگی تجملاتی و پر زرق و برق است. با این که قیمت اتاق‌ها گران است، ولی مطمئنا حس یک میلیونر را به شما می‌دهد.

۷. فرست هتل میفر

هتل های کپنهاگ

«فرست هتل میفر» (First Hotel Mayfair) در بخش داخلی «وسترپو» (Vesterbro) واقع شده و موقعیتی ایده‌آل برای گردشگرانی دارد که با کودکان خود سفر می‌کنند. سوئیت‌های این هتل دارای اتاق‌ خواب‌های مجزا و یک اتاق نشیمن است و در عین حال با مقاصد مشهور گردشگری برای خانواده‌ها نظیر تیوولی و پلنتاریوم (Planetarium) فاصله کمی دارد. این هتل به تازگی بازسازی شده و علاوه بر ظاهر مدرن و شیک، مبلمان‌هایی دارد که از اقصی نقاط دنیا الهام گرفته شده است. آثار هنری منحصر به فرد هنرمندان ایتالیایی، دانمارکی و آسیایی را می‌توان روی دیوار لابی و رستوران دید.

بعد از یک روز طولانی خرید کردن، ترن‌سواری و دیدن مناظر زیبای شهر می‌توانید روی تخت استراحت کنید یا با یک لیوان نوشیدنی خستگی را از تن به در کنید. از آنجا که این هتل نزدیک به منطقه Halmtorvet و Meatpacking واقع شده، رستوران‌های متعددی را برای صرف شام یا نهار پیدا خواهید کرد.

۸. هتل اَسکات

هتل های کپنهاگ

هتل «اَسکات» (Ascot) با اینکه در نزدیکی سینمای  Palads قرار گرفته، اما به لطف شکوه و جلالش کاملا خودنمایی می‌کند. این هتل در مجاورت یکی از حمام‌های قدیمی کپنهاگ است و معماری کلاسیک آن باعث ایجاد فضایی جذاب، قدیمی و منحصر به فرد شده است. هنگام رزرو یک اتاق استاندارد یا یک آپارتمان مطمئن شوید که پول کافی برای خرید کردن در لاتین کوآرتر (Latin Quarter) و بازدید از پارک تفریحی تیوولی کنار گذاشته‌ باشید. از نظر موقعیت مکانی نیز این هتل هیچ همتایی ندارد.

 

مطالب مرتبط:

منبع momondo

دیدگاه