۱۵ تا از بهترین رستوران های گرگان

معصومه صادقپور
معصومه صادقپور پنجشنبه، ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۶
۱۵ تا از بهترین رستوران های گرگان

بهترین رستوران های گرگان با فضاها و امکانات متفاوت، مکان‌های مناسبی برای صرف غذا، گذران وقت، برگزاری دورهمی، جشن و قرارهای کاری است.

شهر گرگان به‌عنوان مرکز استان گلستان، با وجود جاذبه‌های طبیعی و آثار تاریخی، یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری شمال ایران به شمار می‌رود. صرف غذا، گذران وقت و برگزاری مراسم دور‌همی‌ در بهترین رستوران‌ های گرگان نیز یکی از تفریحات رایج در میان اهالی این شهر و گردشگران است. 

هر یک از رستوران‌ های گرگان با توجه به محیط، امکانات، نوع غذا و رده قیمت، مورد توجه عده خاصی قرار می‌گیرند. با شناخت این رستوران‌ها، تجربه جدیدی از رستوران‌گردی به دست می‌آورید و اوقات خوشی را در کنار خانواده یا دوستانتان سپری می‌کنید.

بهترین رستوران های گرگان:

رستوران عمارت گرگان

  •  آدرس: محله گرگانپارس، خیابان ولیعصر، خیابان عدالت ۲۸، بین شهریور سه و پنج (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۲۴۳۸۷۲ ۰۱۷
  • ساعت فعالیت: از ۱۱ تا ۲۴
  • سبک غذا: ایرانی، فست‌فود
  • رده قیمت: گران
  • پیج اینستاگرام: restaurant_emarat__gorgan@

«رستوران عمارت» یکی از بهترین و محبوب‌ترین رستوران های گرگان است که از سال ۱۳۸۹ خورشیدی فعالیت دارد. این رستوران در دو فضای باز و سرپوشیده از میهمانان پذیرایی می‌کند. ظرفیت سالن سرپوشیده، ۱۱۰ نفر و ظرفیت فضای باز تراس و محوطه، حدود ۲۰۰ نفر است.  

رستوران عمارت گرگان؛ منبع عکس: گوگل مپ؛ عکاس: Hassan Moridy

منبع عکس: google maps؛ عکاس: Hassan Moridy

در بدو ورود به رستوران عمارت، حیاطی سرسبز و حوضی زیبا در میان آن خودنمایی می‌کند؛ این حوض مستطیلی باریک، شما را به‌سمت ساختمانی با یک درب چوبی قدیمی هدایت می‌کند. با عبور از این درب بزرگ و ورود به فضای اصلی رستوران، میزهای چوبی و صندلی‌های حصیربافتی را مشاهده می‌کنید که با ظرفیت‌های متفاوت و در فاصله مناسبی از یکدیگر چیده شده است.

وجود پنجره‌های بزرگ رو به حیاط و دکوراسیون زیبا، محیط رستوران عمارت را دلنشین‌‌تر کرده است. در گوشه رستوران میز اردور بزرگی شامل انواع دسر و پیش‌غذا وجود دارد. طبقه دوم رستوران شامل تراسی بزرگ می‌شود. این رستوران با تنوع غذایی و محیط دنج، پاتوق بسیاری از شهروندان و گردشگران گرگان است. در رستوران عمارت، موسیقی زنده هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۳ اجرا می‌شود.

در رستوران عمارت گرگان می‌توانید انواع غذاهای ایرانی (آلبالو پلو، خوراک بره، گردن گوسفندی، ماهیچه، عدس‌ پلو گوسفندی، زرشک‌ پلو با مرغ، لوبیا پلو، چکدرمه گوسفندی و انواع ته‌چین)، خورشت (قیمه بادمجان، قورمه سبزی، مرغ و بادمجان و فسنجان با گوشت مرغ)، کباب‌ها (فیله کباب مکزیکی، جوجه ترش، شیشلیک مخصوص، بختیاری، برگ، بره، سلطانی، چنجه، وزیری، کاسه کباب و دنده کباب) و غذاهای دریایی (اوزون برون، ماهی سفید، قزل‌آلا کبابی و سرخ‌شده، میگو و ماهی کپور شکم‌پر) را سفارش دهید.

منوی متنوع رستوران عمارت شامل انواع پیتزا ایتالیایی (میگو، سیر و استیک، رست‌بیف، مرغ پستو و چهار پنیر سالامی)، پیتزا آمریکایی (فرانکفورتر، بیکن، پپرونی و رست‌بیف)، انواع ساندویچ، سوخاری، استیک، شنیسل مرغ، جوجه چینی، استراگانف، انواع پاستا، لازانیا، پنه، پیش‌غذا (میرزا قاسمی، کشک بادمجان، سوپ کرم قارچ و نان سیر)، سالاد، انواع ماست، ترشی و انواع نوشیدنی می‌شود.

رستوران بابا طاهر گرگان

  • آدرس: خیابان ولیعصر (محور شمال به جنوب) (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۵۲۲۰۰۰ ۰۱۷
  • ساعت فعالیت: ۹ تا ۲۴
  • سبک غذا: فست‌فود
  • رده قیمت: متوسط
  • پیج اینستاگرام: babataher_fastfood@

«رستوران فست‌فود بابا طاهر» با وجود محیط دوستانه، سرویس‌دهی خوب، کارکنان خوش‌برخورد، منوی متنوع و غذاهای باکیفیت از بهترین رستوران های گرگان به شمار می‌رود. 

رستوران باباطاهر گرگان؛ منبع عکس: گوگل مپ؛ عکاس: M Amin Ghasemi

منبع عکس: google maps؛ عکاس: M Amin Ghasemi

فست‌فود بابا طاهر با استفاده از بهترین مواد اولیه و تنوع غذایی، خواسته‌های افراد با سلیقه‌های مختلف را برآورده می‌کند. شما در فضای آرام و دلنشین این رستوران، اوقات خوشی را در کنار خانواده سپری می‌کنید.

در رستوران بابا طاهر گرگان انواع برگر (همبرگر، چیزبرگر، ماشروم برگر و دوبل برگر)، ساندویچ (رست‌بیف، هات‌داگ، ژامبون کبابی، چیگن ناگت، استیک مرغ با قارچ و فیله مرغ تنوری)، انواع سوخاری، ناگت، انواع پیتزا (مخصوص، ناپولی، رست‌بیف، ۲۰ تکه، بشقاب پرنده، بیکن ایرلندی، فوکوچا، چیکن سوپریم، کاپری، کالزونه، مارگاریتا و چانو )، پاستا (تورینو و شف) و لازانیا گوشت سرو می‌شود.

در منوی رستوران بابا طاهر، انواع پیش‌غذا (سیب‌زمینی سرخ‌شده، سیب‌زمینی با دیپ گودا، سیب‌زمینی ویژه بیکن، سیب‌زمینی ویژه انجوی، سیب تنوری، نان سیر و پنیر، نان تند و پنیر و سوپ جو) و سالاد (مخصوص باباطاهر، سزار، فصل و کلم) موجود است. این رستوران دارای سرویس بیرون‌بر است و امکان سفارش آنلاین غذا از طریق اپلیکیشن‌ها نیز وجود دارد. 

رستوران آلتون گرگان

  •  آدرس: کیلومتر یک جاده گرگان-علی آباد (محور غرب به شرق)، بلوار جرجان، نرسیده به پمپ بنزین (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۱۷۱۰۰۰ ۰۱۷
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۴
  • سبک غذا: ایرانی، فرنگی، فست‌فود و کافی‌شاپ
  • رده قیمت: گران
  • پیج اینستاگرام: altoncomplex@

«رستوران آلتون» به‌عنوان فاز اول مجموعه‌ بزرگ توربستی آلتون به بهره‌برداری رسیده است و در فضای سرپوشیده و روباز از میهمانان خود پذیرایی می‎‌کند.

رستوران آلتون گرگان؛ منبع عکس: گوگل مپ؛ عکاس: Mohsen Gharakhani

منبع عکس: google maps؛ عکاس: Mohsen Gharakhani

در بدو ورود به رستوران آلتون، فضای سبز بسیار بزرگ و زیبایی پیش روی شما قرار می‌گیرد؛ در دو طرف، آلاچیق‌های چوبی زیبایی با ظرفیت‌های متفاوت به چشم می‌خورد که به میز و صندلی و وسایل سرمایشی و گرمایشی مجهز شده است. در داخل محوطه نیز تعدادی میز و صندلی در فضای روباز وجود دارد که با نظم خاصی در کنار یکدیگر چیده شده است.

ساختمان اصلی رستوران به‌سبک خانه‌های قدیمی گرگان ساخته شده و دارای دو طبقه است. به‌محض ورود دکوراسیون داخلی، میز و صندلی‌های لوکس و نورپردازی رستوران، چشم‌ها را خیره می‌کند. طبقه دوم مشرف به حیاط و آلاچیق‌های محوطه است. در انتهای سالن، اتاق وی‌آی‌پی (VIP) برای قرارهای کاری و دورهمی‌های خانوادگی قرار دارد؛ اتاقی بسیار مجلل با مبلمان و تزیینات خاص که فضایی رویایی برای میهمانان فراهم می‌کند. در این رستوران امکان برگزاری همایش، مراسم میهمانی و جشن به‌صورت خصوصی وجود دارد. 

در رستوران آلتون انواع غذاهای ایرانی مانند چلو کباب‌ها (شیشلیک شاندیز، فیله گوسفندی، برگ، سلطانی، بختیاری، جوجه زعفرانی، لقمه، کوبیده، وزیری و قزل‌آلا)، غذاهای روغن‌پز به‌همراه کته باقالی (ماهیچه، گردن، قزل‌آلا کنتاکی و قزل‌آلا سرخ‌شده)، غذاهای محلی به‌همراه کته چلو (قورمه نیشابوری، فسنجون گیلانی، جوجه کره‌ای شمالی، کباب جوجه ترش گیلانی و کباب دیگی با سس گوجه) و انواع ته‌چین (گوشت و اسفناج، گوشت و بادمجان، گوشت و سبزی، مرغ و بادمجان و جوجه کره‌ای با سس انار) سرو می‌شود.

انواع پیتزا (مارگاریتا، فلورانس، شیکاگو، چانو، رویال، پولو، پپرونی و چیکن باربیکیو)، استیک (لم چاپس، ریبای، فیله مینیون و رویال)، برگر (آلتون، چیزبرگر و کلاسیک برگر)، پاستا (پنه ریگاته با سس آلفردو یا سس پستو و فارفاله با سس اسفناج و گردو) ، پیش‌غذا (کشک بادمجان، میرزا قاسمی، نرگسی، سوپ جو، سوپ کرم قارچ و انواع بورانی)، ترشی، سالاد و نوشیدنی در رستوران آلتون قابل سفارش است. منوی کافی‌شاپ نیز شامل انواع چای، دمنوش، قهو‌ه‌های سرد و گرم، نوشیدنی‌های سرد، شربت، میلک شیک، کیک روز و بستنی می‌شود.

رستوران ملل گرگان

  •  آدرس: خیابان پنج آذر (مولن روژ)، آذر ۱۸٫۱ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۱۷۹ ۰۱۷ - ۳۲۲۲۲۶۰۸ ۰۱۷
  • ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۲۴
  • سبک غذا: ایرانی و کافی‌شاپ
  • رده قیمت: متوسط
  • پیج اینستاگرام: melal_resturan@

«رستوران ملل» یکی از رستوران‌های قدیمی و معروف گرگان است که در سال‌های اخیر با تغییر دکوراسیون داخلی، در فضایی مدرن از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. وجه تمایز این رستوران با دیگر رستوران‌های شهر، وجود کیفیت بالای غذاها و پخت غذاها به‌سبک خانگی است. 

رستوران ملل گرگان؛ منبع عکس: گوگل مپ؛ عکاس: Hamed Omidvar

منبع عکس: google maps؛ عکاس: Hamed Omidvar

در رستوران ملل گرگان انواع غذاهای ایرانی لذیذ (خورشت قورمه، خورشت قیمه، مرغ سرخ‌شده، جوجه سرخ‌شده، مرغ سسی، مرغ زعفرانی، گوشت بره، گوشت گردن و ماهی قزل‌آلا سرخ‌شده)، کباب (کوبیده، لقمه، شیشلیک، برگ، بختیاری، نگینی، سلطانی، جوجه‌کباب با استخوان و بدون استخوان و قزل‌آلا کبابی)، ته‌چین سبزی پلو با گوشت بره، ته‌چین مرغ و بادمجان، کته سفید و کته سبزی موجود است. غذاهای متنوع، دورچین و سالادهای فصل و میز اردور این رستوران، خواسته تمام افراد با ذائقه‌های متفاوت را برآورده می‌کند.

در کافی‌شاپ رستوران ملل می‌توانید انواع قهوه (اسپرسو، آمریکانو، لاته، موکا، کارامل ماکیاتو، هات چاکلت، نسکافه و آفوگاتو)، قهوه سرد (آیس لاته، آیس موکا و آیس کارامل)، چای و دمنوش، انواع ماکتل، شربت، شیک، گلاسه، آب‌میوه طبیعی، باقلوا ترکی، تیرامیسو، کیک روز و کیک بستنی را امتحان کنید. این رستوران دارای اتاق وی‌آی‌پی (VIP) برای برگزاری مراسم دورهمی و جشن تولد و همچنین پارکینگ اختصاصی است. در رستوران ملل موسیقی زنده نیز اجرا می‌شود.

رستوران قصر خورشید گرگان

  •  آدرس: بلوار ناهارخوران (محور جنوب به شمال)، قبل از شهربازی ناهارخوران (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۵۳۰۰۴۰ ۰۱۷
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۴
  • سبک غذا: ایرانی
  • رده قیمت: گران
  • پیج اینستاگرام: ghasrekhorshid.ir@

«رستوران قصر خورشید» با نمای چشمگیر و چشم‌انداز زیبای جنگل در بلوار ناهارخوران گرگان خودنمایی می‌کند. این رستوران که در سال ۱۳۹۶ خورشیدی افتتاح شده است، به «مجموعه گردشگری خورشید» یا «فودکورت قصر خورشید» نیز شناخته می‌شود و با دکوراسیون داخلی و منوی غذایی متنوع، گردشگران با هر ذائقه‌ای را جذب می‌کند. 

رستوران قصر خورشید گرگان؛ منبع عکس: گوگل مپ؛ عکاس: mahkaameh t

منبع عکس: google maps؛ عکاس: mahkaameh t

مجموعه قصر خورشید سه طبقه دارد و شامل سالن سرپوشیده و فضای باز حیاط است. در تمام طبقات می‌توانید غذاهای موردعلاقه خود را سفارش دهید. در روف گاردن مجموعه، کافه‌ای با آلاچیق‌های زیبا وجود دارد که مناظر زیبایی از جنگل را در اختیار شما قرار می‌دهد. کارکنان رستوران بسیار حرفه‌ای و خوش‌برخورد هستند.

در رستوران قصر خورشید، انواع غذاهای ایرانی، غذاهای محلی خطه شمال، انواع پیتزا، برگر، ساندویچ، سوخاری، سالاد، دسر، بستنی، آب‌میوه‌های طبیعی و نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود.

منوی رستوران قصر خورشید شامل انواع کباب (شیشلیک، جوجه‌کباب، لقمه، کباب فیله بره تازه و کباب فیله گوساله تازه)، سبزی پلو با ماهی سفید، ماهی شکم‌پر، چلو ماهی ترش، چلو مرغ اناردون، چلو مرغ دلال، چلو مرغ فسنجون، ته‌چین گوشت و بادمجان، کشک بادمجان، سالاد و نوشیدنی است. در این مجموعه  امکان برگزاری مراسم عقد و ازدواج، جشن تولد، سالگرد ازدواج و... وجود دارد.

رستوران جوجه رئیس گرگان

  • آدرس: بلوار ناهارخوران (محور شمال به جنوب)، بعد از خیابان سروش جنگل، نبش عدالت ۱۰۳٫۱ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۵۵۱۱۱۱ ۰۱۷ - ۳۲۵۵۲۲۲۲ ۰۱۷ - ۳۲۵۵۰۰۰۰ ۰۱۷
  • ساعت فعالیت: ۱۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰
  • سبک غذا: ایرانی، فرنگی و فست‌فود
  • رده قیمت: متوسط
  • پیج اینستاگرام: jooje_raees@

«رستوران جوجه رئیس» یکی از رستوران‌های معروف در گرگان است. این رستوران دو طبقه دارد و با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست‌فود از میهمانان پذیرایی می‌کند.

رستوران جوجه رئیس؛ منبع عکس: neshan.org؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: neshan.org؛ عکاس: نامشخص

در رستوران جوجه رئیس می‌توانید انواع پیش‌غذا (سوپ جو، سیب‌زمینی و سیب وایت فرایز) و غذای ایرانی (چلو جوجه کره‌ای، چلو جوجه‌کباب، زرشک پلو با مرغ، ته‌چین مرغ ترش، چلو کباب کوبیده، کباب شیشلیک و چلو کاسه کباب) را سفارش دهید.

همچنین پیتزا (قارچ و گوشت، رست‌بیف، چیکن و پپرونی)، انواع سوخاری (فیله، بال و قارچ)، برگر (چیز برگر و ماشروم برگر)، پاستا چیکن آلفردو، سالاد (شیرازی، فصل و سزار)، ماست بورانی، ماست و خیار، ماست موسیر، زیتون پرورده و انواع نوشیدنی در منوی رستوران جوجه رئيس موجود است.

رستوران میخوش گرگان

  •  آدرس: بلوار سی‌متری رسالت، جنب رسالت ۱۲ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۱۹۰ ۰۱۷
  • ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۲۳
  • سبک غذا: ایرانی و فست‌فود
  • رده قیمت: متوسط
  • پیج اینستاگرام: meykhosh.restaurant.gorgan@

«رستوران میخوش» با فضایی دنج و دلنشین و طراحی داخلی مدرن در قلب شهر گرگان قرار گرفته است. این رستوران دو طبقه دارد و انواع غذاهای ایرانی و فست‌فود در آن سرو می‌شود. غذاهای متنوع و باکیفیت این رستوران، نظر بسیاری از شهروندان و گردشگران را جذب می‌کند. 

رستوران میخوش گرگان؛ منبع عکس: گوگل مپ؛ عکاس: yasaman Bakhsh

منبع عکس: google maps؛ عکاس: yasaman Bakhsh

دکوراسیون داخلی رستوران میخوش با میز و صندلی‌های چوبی و رنگ‌های جذاب، آرامش بسیار زیادی را هنگام سرو غذا به میهمانان هدیه می‌دهد. آوای دلنشین پیانو نیز فضای شاد و دل‌انگیزی برای میهمانان فراهم می‌کند. کارکنان این رستوران بسیار حرفه‌ای و خوش‌برخورد هستند.

غذاهای رستوران میخوش از کیفیت مناسبی برخوردار است. پیتزا آمریکایی (مخصوص، گوشت و قارچ، رست‌بیف، پپرونی و مرغ)، پیش‌غذا (میرزا قاسمی، کشک بادمجان، سیب‌زمینی و سوپ)، سالاد و نوشیدنی در منوی این رستوران به چشم می‌خورد. 

همچنین می‌توانید انواع چلو کباب (کوبیده، شیشلیک، سلطانی، بختیاری، برگ، جوجه حلزونی و ماهی کبابی)، انواع خوراک‌ (کباب شاه عباسی، کباب مصری، فیله کباب بره مخصوص سرآشپز، کباب تبریزی، کباب ترش، ماهی قزل‌آلا کبابی و قزل‌آلاسرخ‌شده)، اکبر جوجه، چلو ماهیچه و چلو گردن گوسفندی و انواع ته‌چین (سبزی پلو با بختیاری، سبزی پلو با گردن و سبزی پلو با اکبر جوجه) را سفارش دهید.

رستوران بازار گرگان

  •  آدرس: خیابان شهید رجایی، کوچه گلشن پنج (شهید ولی‌الله خاندوزی)، کوچه شهید خاندوزی یک، کوچه شهید عباسعلی ۹ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۴۳۰۳۰۰ ۰۱۷ 
  • تلفن سفارش بیرون‌بر: ۳۱۷۹ ۰۱۷
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۴
  • سبک غذا: ایرانی
  • رده قیمت: متوسط
  • وب‌سایت: bazarfood.ir
  • پیج اینستاگرام: resbazar@

«رستوران بازار» در نزدیکی بازار قدیمی گرگان قرار گرفته است و به‌‌دلیل کیفیت مطلوب غذا، قیمت‌های مناسب و دسترسی آسان، جایگاه ویژه‌ای در میان اهالی بومی و کسبه بازار دارد. این رستوران در دو سالن سنتی و وی‌آی‌پی (VIP) از میهمانان پذیرایی می‌کند. میز اردور و اجرای موسیقی زنده از جذابیت‌های این رستوران است.

رستوران بازار گرگان؛ منبع عکس: gorgantamasha.ir؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: gorgantamasha.ir؛ عکاس: نامشخص

در رستوران بازار گرگان می‌توانید غذاهایی مانند دیزی، خورشت (قورمه‌سبزی، قیمه سیب‌زمینی، قیمه بادمجان، مرغ زعفرانی و مرغ سسی) و کباب‌ها (کوبیده، لقمه، شیشلیک، فیله بره، جوجه با استخوان و بدون استخوان، بختیاری، برگ، نگینی و سلطانی) را امتحان کنید.

ماهی قزل‌آلای سرخ‌شده و کبابی، قزل‌آلای شکم‌پر، چلو گردن بره، چلو ماهیچه بره، زرشک پلو با مرغ، ته‌چین سبزی پلو با گوشت، ته‌چین لوبیا پلو با گوشت، ته‌چین مرغ و بادمجان، چلو (سفید و سبزی) و کته (سفید و سبزی) در رستوران بازار سرو می‌شود. همچنین سوپ، سیب‌زمینی سرخ‌شده، سالاد، ترشی، ماست، زیتون و انواع نوشیدنی در منو به چشم می‌خورد. این رستوران دارای سرویس بیرون‌بر است.

کافه رستوران میامی گرگان

  •  آدرس: میدان گرگان پارس، خیابان عدالت ۳۶، بین کوچه میرآب و آبان (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۳۲۷۴۸۴ ۰۱۷
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۴
  • سبک غذا: فست‌فود و کافی‌شاپ
  • رده قیمت: متوسط
  • پیج اینستاگرام: cafe.restaurant.miami@

«کافه رستوران میامی» دارای حیاطی بزرگ و دل‌باز است؛ حیاطی که با وجود آلاچیق‌‌های اختصاصی و چمن‌های بیرون‌زده از بین بلوک‌های کف حیاط و نورپردازی خاص خود جلب توجه می‎‌کند. ساختمان کافه با محیط دل‌باز و پنجره‌های بزرگ رو به حیاط، فضای دلنشینی را برای صرف غذا و نوشیدنی ایجاد کرده است.

کافه رستوران میامی گرگان؛ منبع عکس: اینستاگرام cafe.restaurant.miami؛ عکاس: نامشخص 

منبع عکس: اینستاگرام cafe.restaurant.miami؛ عکاس: نامشخص

در کافه رستوران میامی می‌توانید انواع پیتزا آمریکایی (مخصوص میامی، پپرونی، قارچ و گوشت، بیکن و ژامبون، رست‌بیف و مینی پیتزا)، پیتزا ایتالیایی (سبزیجات، امریکن، سولومیو، مامامیا، کاپریچیوسا، کاپری، ناپولی، پویو، سزار و مارگاریتا)، پاستا (پنه چیکن آلفردو، پستو، وجترینا و لاازانیا)، ساندویچ (برگر و هات‌داگ) و پنینی (چیکن پستو، ژامبون و قارچ، مرغ و قارچ، بیکن و قارچ و مرغ و اسفناج) را سفارش دهید.  

انواع پیش‌غذا (سیب‌زمینی، سیب با سس آلفردو، اسپشیال پوتیتو و نان سیر)، سالاد و نوشیدنی‌ها در کافه رستوران میامی قابل سفارش است. صبحانه‌های لذیذ این کافه شامل صبحانه فرانسوی، صبحانه انگلیسی، صبحانه ترکی و انواع کرپ می‌شود. همچنین می‌توانید انواع قهوه، وافل، شیک، گلاسه، کیک بستنی و انواع نوشیدنی را در کافه میامی امتحان کنید.

رستوران صوفی گرگان

  •  آدرس: بلوار ناهارخوران (محور جنوب به شمال)، قبل از شهربازی ناهارخوران (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۵۲۴۸۸۸ ۰۱۷
  • ساعت فعالیت: ۱۸:۳۰ تا ۲۴
  • سبک غذا: فست‌فود و کافی‌شاپ 
  • رده قیمت: متوسط
  • پیج اینستاگرام: soufigorgan@

«رستوران صوفی» با سابقه‌ای نزدیک به ۲۰ سال، یکی از رستوران‌های محبوب گرگان است که در دو فضای سرپوشیده و روباز، انواع غذاهای فرنگی، فست‌فود و نوشیدنی‌های لذیذ را ارائه می‌دهد. محیط دلنشین، کادر مجرب و خوش‌برخورد، غذاهای باکیفیت و قیمت مناسب از امتیازات این رستوران به شمار می‌رود.

رستوران صوفی گرگان؛ منبع عکس: اینستاگرام soufigorgan؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام soufigorgan؛ عکاس: نامشخص

در رستوران صوفی انواع پیتزا (ایتالیایی، مخصوص صوفی، رست‌بیف، قارچ و گوشت، پپرونی، چیکن آلفردو، چانو، مینیاتوری، ناپولی، پراتو، کالزن، مکزیکی و سبزیجات) و بشقاب فرنگی (استیک، پاستا چیکن آلفردو، پاستا پنه آلفردو، رست‌بیف پرسی، فیله استریپس و لازانیا)، سوخاری، برگر، ساندویچ رست‌بیف و ساندویچ هات‌داگ را امتحان کنید و از طعم آن‌ها لذت ببرید.

در رستوران صوفی می‌توانید انواع پیش‌غذا (سوپ، سیب‌زمینی تنوری، قارچ سوخاری و نان سیر)، سالاد سزار و نوشیدنی سفارش دهید. در این رستوران انواع قهوه‌های سرد و گرم، چای و دمنوش، اسموتی، شربت‌های سنتی، شیک و بستنی سرو می‌شود. در رستوران صوفی امکان برگزاری مراسم خصوصی، جشن تولد و قرارهای کاری با هماهنگب مجموعه و رزرو قبلی وجود دارد.

رستوران اروس گرگان

  •  آدرس: محله نعلبندان، خیابان امام خمینی (محور شرق به غرب)، بین میدان وحدت (میدان شهرداری) و خیابان پاسرو (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۲۳۱۰۰۰ ۰۱۷
  • ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۲۳
  • سبک غذا: ایرانی
  • رده قیمت: متوسط
  • وب‌سایت: erosco.ir
  • پیج اینستاگرام: erosrestaurant1@
«رستوران اروس»‌ عضوی از مجموعه غذایی اروس است که علاوه بر رستوران شامل فروشگاه اروس پروتئین، فروشگاه اروس مارکت، کارخانه تولید همبرگر اروس در گرگان، کشتارگاه صنعتی دام اروس در شهرستان آق قلا (استان گلستان) و کارخانه تولید سوسیس و کالباس شهرستان ملایر می‌شود. رستوران اروس (آبشار سابق) با انواع غذاهای ایرانی لذیذ همه‌روزه پذیرای شهروندان و گردشگران گرگان است.

رستوران اروس گرگان؛ منبع عکس: اینستاگرام erosrestaurant1؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام erosrestaurant1؛ عکاس: نامشخص

در رستوران اروس انواع غذاهای ایرانی مانند چلو کباب (کوبیده، وزیری، لقمه نگین‌دار و جوجه بدون استخوان)، کته سبزی با ماهی کبابی و ماهی سرخ‌شده، چلو گوشت بره، زرشک پلو با مرغ، چلو خورشت (قیمه، قیمه بادمجان، قورمه سبزی و فسنجان)، ته‌چین (مرغ و بادمجان، گوشت مخصوص بره و ته‌چین کشمش پلو با مرغ) و انواع خوراک (کباب، مرغ، گوشت، خورشت و ماهی قزل‌آلا) سرو می‌شود.
انواع پیش‌غذا (سوپ، سیب‌زمینی و سالاد)، زیتون، انواع ماست (ماست موسیر، ماست بورانی، ماست و خیار و ماست بادمجان محلی)، ترشی‌جات و انواع نوشیدنی در منوی رستوران اروس وجود دارد. این رستوران در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۲۰ تا ۲۳ با اجرای موسیقی زنده و طراحی چهره لحظات خوشی را برای میهمانان رقم می‌زند.

رستوران اکبر جوجه گرگان

  • آدرس شعبه اول: کنارگذر شهید کلانتری (محور شمال به جنوب)، قبل از میدان مفتح (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۴۲۲۳۳۳ ۰۱۷
  • آدرس شعبه دوم: بلوار ناهارخوران (محور جنوب به شمال)، بعد از عدالت ۷۴ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۵۵۳۷۱۸ ۰۱۷
  • ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۲۴
  • سبک غذا: ایرانی
  • رده قیمت: متوسط
  • وب‌سایت: akbarjoojeh.com

در سال ۱۳۲۳ خورشیدی، قهو‌ه‌خانه کوچکی در جاده قدیم شهرستان گلوگاه، توسط شخصی به نام «علی اکبر کلبادی نژاد» تاسیس شد؛ او با استفاده از جوجه‌های محلی و روش ابداعی پخت جوجه، غذای جدیدی را در قهوه‌خانه خود ارائه داد که در مدت زمان کوتاهی با نام «اکبر جوجه» شهرت پیدا کرد. راه و هدف حاج اکبر کلبادی پس از او توسط فرزندانش ادامه و توسعه یافت.

رستوران اکبر جوجه در حال حاضر، با مدیریت برادران کلبادی اداره می‌شود و بیش از ۳۰ شعبه در سراسر کشور دارد و با تجربه‌ موفق نزدیک به هشت دهه، غذای خوشمزه و متفاوتی را در تمامی شعب به میهمانان ارائه می‌دهد.

اکبر جوجه گرگان شعبه کمربندی؛ منبع عکس: گوگل مپ؛ عکاس: Kourosh Kally

منبع عکس: google maps؛ عکاس: Kourosh Kally (شعبه کمربندی گرگان)

از علل خوشمزگی غذای اکبر جوجه‌ می‌توان در ابتدا به انتخاب مرغ‌‌های کوچک (جوجه)، خواباندن آن‌ها در آب و نمک به‌مدت یک شبانه‌روز و در نهایت سرخ کردن جوجه‌ها در کره و روغن اشاره کرد؛ البته سرو رب انار در کنار این غذای لذیذ نیز از جذابیت‌های آن است.

اکبر جوجه گرگان، از شعبه‌های معروف این رستوران زنجیره‌ای است که در آنجا می‌توانید طعم و کیفیت اکبر جوجه اصیل را امتحان کنید. اکبر جوجه در گرگان در دو شعبه فعالیت می‌کند. شعبه اول در سال ۱۳۷۱ خورشیدی در ابتدای جاده کمربندی گرگان فعالیت خود را آغاز کرد و در سال‌های بعد شعبه دوم در بلوار ناهارخوران افتتاح شد.

کافه رستوران فیوره گرگان

  •  آدرس: میدان گرگان پارس، خیابان دی، ابتدای مرداد مرکزی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۳۲۴۸۲۲ ۰۱۷
  • ساعت سرو صبحانه: ۹ تا ۱۲:۳۰ 
  • ساعت فعالیت: ۱۳ تا ۲۴
  • سبک غذا: فست‌فود و کافی‌شاپ
  • رده قیمت: متوسط
  • پیج اینستاگرام: fiore_cafe@

«کافه رستوران فیوره» یکی از رستوران‌های مدرن گرگان است که با فضای دنج، طراحی داخلی زیبا، منوی متنوع و کیفیت مطلوب غذاها، در میان شهروندان و گردشگران گرگان طرفداران بسیاری دارد.

کافه رستوران فیوره؛ منبع عکس: اینستاگرام fiore_cafe؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام fiore_cafe؛ عکاس: نامشخص

منوی صبحانه رستوران فیوره گرگان شامل صبحانه کلاسیک فیوره، بشقاب ایرانی، بشقاب انگلیسی، بشقاب چوریتسو، هش براون، چیکن کریسپی، اگز بندیکت بیکن، انواع املت (اسفناج، بیف، بیکن و پنیر،سبزیجات، اسپانیولی و مکزیکی)، کرپ، وافل و پنکیک می‌شود.

در رستوران فیوره می‌توانید غذای اصلی (لم چاپس، ریبای استیک، فیله استیک گوساله، استیک مرغ، فیت دیش رژیمی، خوراک زبان، چیکن پارمزان، میگو سوخاری و میگو گریل)، انواع پیتزا ایتالیایی (فیلتو، چیلی فیتو، کارنه فونگی، پپرونی، میلانو، بیکن و قارچ، بیکن و گوشت، مارگاریتا و سبزیجات)، پیتزا آمریکایی (مخصوص، رست‌بیف آلفردو، گوشت و قارچ و پپرونی) و برگر (کاراملایزد برگر، هالوپینو برگر، ماشروم برگر، چیز برگر و اورجینال برگر) سفارش دهید.

در رستوران فیوره گرگان انواع پنینی (مرغ پستو، چیکن پارما، پولدبیف و استیک)، پاستا (لازانیا، پنه مرغ با سس پستو، پنه گوشت با سس آلفردو و فتوچینی گوشت با سس کاری)، سوخاری، پیش‌غذا (سیب‌زمینی سرخ‌شده، سیب‌زمینی پوتین، بشقاب دیپ فیوره، هالومی سوخاری، سوپ گوجه، سوپ بروکلی و نان سیر)، انواع سالاد (گاردن، استیک، سزار و رویال) و نوشیدنی سرو می‌شود. همچنین انواع قهوه‌های سرد و گرم، قهوه‌های دمی، نوشیدنی‌های سرد و گرم، ماکتل، بستنی، چای، دمنوش، شیک، کیک و دسر در منوی کافه موجود است.

رستوران اینجا فود گرگان

  • آدرس: چاله باغ (بلوار قدس)، خیابان عدالت ۲۱، قدس ۱۱ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۸۸۳ ۰۱۷ - ۳۲۲۵۰۰۵۰ ۰۱۷
  • ساعت فعالیت: ۱۸ تا ۲۴
  • سرویس بیرون‌بر: ۱۸ تا ۲ بامداد
  • سبک غذا: فرنگی و فست‌فود
  • رده قیمت: متوسط
  • پیج اینستاگرام: inja.food@

«رستوران اینجا فود» یکی از رستوران‌های فست‌فود در گرگان است که در سال ۱۳۹۷ خورشیدی فعالیت خود را آغاز کرد. این رستوران با مساحتی بالغ بر ۳۰۰ متر مربع در فضاهای متفاوت اعم از سالن سرپوشیده، سالن وی‌آی‌پی (VIP) برای برگزاری مراسم جشن و دورهمی، آلاچیق و میزهای فضای باز از میهمانان پذیرایی می‌کند و با منوی متنوع و غذاهای باکیفیت و لذیذ، در میان شهروندان و گردشگران گرگان از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

رستوران اینجا فود گرگان؛ منبع عکس: اینستاگرام inja.food؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام inja.food؛ عکاس: نامشخص

در رستوران اینجا فود گرگان می‌توانید انواع پیتزا آمریکایی (میت، چیکن آلفردو، بیکن، رست‌بیف، دونر، مخلوط، پپرونی، یونانی و تگزاس)، پیتزا ایتالیایی (استیک، چهار فصل، چیکن باربیکیو، ناپولی، کاپری چیوسا، میکس، دیاولا، مکزیکانو و اینجا پیتزا)، انواع سوخاری (فیله استریپس، فیله اسپایسی، بال و کتف سوخاری و هات باکس)، برگر (چیز برگر، ماشروم برگر، دبل برگر، دبل کینگ و تریپل برگر) و ساندویچ (هات‌داگ مخصوص،‌ دبل دان، زینگر پلاس، گریل چیکن و رست‌بیف) سفارش دهید.

در منوی اینجا فود انواع پاستا (پنه مرغ، لازانیا رست‌بیف و لازانیا بلونز)، چیکن استیک، غذاهای فرنگی (بیف استراگانف، چیکن استراگانف و دورچین سبزیجات)، پیش‌غذا (اینجا باکس، سیب‌زمینی، سوپ شیر، نان سیر پیتزایی، قارچ سوخاری، مینی مک)، انواع سالاد (سزار و چیزا)، دیپ پنیر گودا، انواع سس و نوشیدنی موجود است.

کافه رستوران کنز

  • آدرس: میدان گرگان پارس، خیابان گرگان پارس، عدالت ۳۸، نبش اسفند غربی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۳۵۲۹۵۸ ۰۱۷ - ۳۲۲۶۷۰۴۹ ۰۱۷ 
  • ساعت فعالیت: ۱۶ تا ۲۴
  • سبک غذا: فرنگی، فست‌فود و کافی‌شاپ
  • رده قیمت: متوسط
  • پیج اینستاگرام: _kenzcafe@

«کافه رستوران کنز»، رستورانی با محیط دنج و آرام است که از سال ۱۳۹۲ خورشیدی فعالیت خود را در گرگان آغاز کرد. این رستوران شامل فضاهای مختلف پذیرایی از جمله سالن سرپوشیده، سالن وی‌آی‌پی، روف گاردن و محوطه باز حیاط می‌شود.

کافه رستوران کنز گرگان؛ منبع عکس: اینستاگرام _kenzcafe؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام _kenzcafe؛ عکاس: نامشخص

در رستوران کنز انواع پیتزا (پپرونی، چیکن پستو، کنز اسپشیال، رست‌بیف،  قارچ و گوشت، گارلیک استیک و وجتریانا)، غذاهای فرنگی (پاستا آلفردو، پاستا بیف، لازانیا، چیکن پارمسان و کوردن بلو)، برگر (کنز برگر، برگر کلاسیک و چیز برگر)، پیش‌غذا (وایت فرایز، سالاد اسفناج، سالاد مخصوص کنز، سالاد سزار و نان سیر) و انواع نوشیدنی قابل سفارش است.

در منوی کافه رستوران کنز نیز انواع قهوه‌های گرم (اسپرسو، آمریکانو، لاته و موکا)، قهوه‌های سرد، نوشیدنی‌های سرد، موهیتو، شربت و انواع شیک (شکلات، کیت کت، کره بادام زمینی و نوتلا) وجود دارد.

رستوران آلتون گرگان؛ منبع عکس: گوگل مپ؛ عکاس: Sara

منبع عکس: google maps؛ عکاس: Sara (رستوران آلتون گرگان)

اگر تجربه صرف غذا در رستوران های گرگان را دارید، نظرات خود را در بخش دیدگاه‌های مقاله با ما و دیگر همراهان کجارو به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین رستوران های گرگان کدامند؟

رستوران عمارت، رستوران آلتون، رستوران ملل، رستوران بابا طاهر، قصر خورشید، رستوران جوجه رئیس، رستوران میخوش، رستوران بازار،  کافه رستوران میامی، رستوران صوفی، رستوران اروس و رستوران اکبر جوجه از بهترین رستوران های گرگان است.

منبع عکس کاور: google maps؛ عکاس: Amirali Scagliett (رستوران آلتون گرگان)

مطالب مرتبط:

دیدگاه