سفر گربه بنگال به کانادا

سودا سلیمی
سودا سلیمی جمعه، ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
سفر گربه بنگال به کانادا

گربه‌ها از یاران دیرین انسان‌ها هستند. سوکی، گربه‌ای بنگالی است که همسفر دوست انسانش شده است. برای مشاهده‌ی بهترین عکس‌ها و شنیدن داستان آن‌ها همراه ما باشید.

گربه‌‌ها به تنفرشان از آب معروف هستند، البته گربه‌ی بنگال این دید را تغییر داده است. گربه‌های بنگال به گشت‌وگذار در محیط بیرون، طبیعت، دریاچه‌ها و رودخانه‌ها علاقه‌ی فراوانی دارند. گربه‌ی بنگالی، به نام سوکی از این قاعده مستثنی نیست. صفحه‌ی اینستاگرام او پر از بهترین عکس‌هایش در طبیعت وحشی کانادا به‌همراه دوست انسانش به اسم «مارتینا گوتفروند»، (Martina Gutfreund) است.

گربه بنگال

گربه بنگال

سوکی با تیپ گربه‌ی وحشی‌اش یک مدل عکس است. او از لحاظ جسمانی ورزیده و هنگامی که روی صخره‌ای نشسته، یا در کیف حمل حیوانات سفر می‌کند، بسیار آرام است. سفر زمینی یا دریای فرقی ندارد، او عاشق سفر کردن است.

گربه بنگال

سوکی تعلیم داده شده و از سفرهای با ماشین، چادر زدن در طبیعت، قایق‌سواری، کوهنوردی و همه سفرهای مخاطره‌آمیز و ماجراجویی خوشش می‌آید. گوتفروند دراین‌باره می‌گوید:

گربه‌ها را خیلی بیشتر از حد نیاز محدود می‌کنیم، در حالی که آن‌ها قادر به انجام کارهای گسترده‌ای هستند.

گربه بنگال

گوتفروند و سوکی روی تمرینات او به‌سختی کار می‌کنند و قوانین حاکم بر این تمرینات به آن‌ها اجازه‌ی سفر به کلمبیا و آلبرتا را می‌دهد. پس آن‌ها هم این فرصت را غنیمت شمرده و به سفر می‌روند. گوتفروند می‌گوید:

سفر موردعلاقه‌ی سوکی، سفر به «جانستون کانیون»، (Johnston Canyon) در آلبرتا بود. او مشغول کشف طبیعت بود و مدام از صخره‌ها بالا و پایین می‌رفت. آنجا برای سوکی بهشت بود.

سوکی گربه‌ی بنگالی است که بیشتر از سگ‌ها به ماجراجویی علاقه دارد.

گربه بنگال

او همراه با دوستان انسانش به کوهنوردی می‌پردازد.

گربه بنگال

او عاشق آب است.

گربه بنگال

گربه بنگال

مطالب مرتبط:

منبع mymodernmet

دیدگاه