مراکز خرید هامبورگ، آلمان

حمیده کریمی
حمیده کریمی شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
مراکز خرید هامبورگ، آلمان

خرید در هامبورگ، تجربه‌ای جذاب است که علاوه بر بازارچه‌ها و خیابان‌های شیک و بوتیک‌های دیدنی و جذاب، با سر زدن به مراکز خرید بزرگ و لوکس، کامل می‌شود.

علاوه بر گشت و گذار در شهر و تماشای جاذبه‌های گردشگری، یکی از جذابیت‌های هامبورگ برای گردشگران، مراکز خرید متعدد آن است. این مراکز خرید بسیار متنوع است؛ از دپارتمان‌استورهای قدیمی گرفته تا مراکز خرید بزرگ و لوکس و مدرن. گرچه موقعیت‌های خرید در هامبورگ به مراکز تجاری بزرگ محدود نمی‌شود. در خیابان‌ها و مناطق مختلف توریستی شهر، بوتیک‌ها و فروشگاه‌های کوچک و بزرگ مستقل هم پیدا می‌شوند که بهترین کالاها از بهترین برندهای دنیا را عرضه می‌کنند.

اگر در سفر به هامبورگ تصمیم دارید برای خرید کردن وقت بگذارید و مراکز تجاری بزرگ را برای خرید کردن می‌پسندید، در ادامه چند مورد از این مراکز را معرفی می‌کنیم.

مرکز خرید Alstertal

مراکز خرید هامبورگ

این مرکز خرید مجموعه‌ای فروشگاه‌هایی است که زیر یک گنبد بلند شیشه‌ای قرار گرفته‌اند و مساحتی معادل ۵۹ هزار مترمربع دارند. تعداد فروشگاه‌های این مجموعه به ۲۴۰ عدد می‌رسد. در این فروشگاه‌ها هر چیزی که فکر کنید، از پوشاک و زیورآلات گرفته تا متعلقات مد به فروش می‌رسد. چندین رستوران هم در این مجموعه وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها استراحت کنید و غذای لذیذ بخورید. مارک‌های مشهوری چون Aigner، لاکوست، زارا، وولفورد، Hollister و Peek & Cloppenburg در این فروشگاه نمایندگی دارند. امکانات ویژه‌ی معلولان، وای‌فای رایگان، محوطه‌ی بازی کودکان و امکانات رفاهی دیگر برای خریداران این مرکز تجاری بزرگ، در نظر گرفته شده است.

مرکز خرید Elbe Einkaufszentrum

مراکز خرید هامبورگ

این مجموعه‌ی تجاری، حدود ۱۸۰ فروشگاه جذاب دارد که در آن‌ها انواع محصولات عرضه می‌شود. در هر زمینه‌ای، بهترین برندهای دنیا، در این مرکز نمایندگی دارند. هنگام گشت و گذار در این مجموعه، با نام‌های مشهوری چون زارا، منگو، Desigual و بسیاری برندهای شناخته‌شده‌ی دیگر روبه‌رو می‌شوید. از نظر رستوران و غذاخوری، در این مرکز کمبودی احساس نخواهید کرد. علاوه بر رستوران، چندین کافه هم وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها استراحت کنید. برای کسانی که علاقه‌مند به تکنولوژی هستند، فروشگاه‌های لوازم دیجیتال وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

مرکز خرید Europa Passage

مراکز خرید هامبورگ

این مجموعه‌ی تجاری بین خیابان‌های Monckebergstrasse و Jungfernstieg قرار دارد و یکی از بهترین مراکز خرید هامبورگ است. مجموعه‌ی تجاری Europa Passage در مجموع ۱۶ طبقه دارد که البته شامل طبقات اداری و گاراژ هم می‌شود. این بنای ۱۶۰ متری، شبیه به یک کشتی کروز لوکس طراحی شده است و بزرگ‌ترین مرکز خرید هامبورگ است که درون شهر قرار دارد.

این مجموعه درست در مرکز شهر هامبورگ قرار دارد و چیزی فراتر از یک مرکز خرید ساده است؛ در واقع می‌توان گفت که یک مجموعه‌ی توریستی کامل است. مساحت این مجموعه به ۳۰ هزار مترمربع می‌رسد و بیش از ۱۲۰ فروشگاه مختلف دارد که تنوع بی‌نظیری از محصولات را عرضه کرده‌اند. در این مجموعه، برندهای مشهوری را خواهید دید که در فروشگاه‌های خاص، بهترین محصولات خود را عرضه می‌کنند. از پوشاک گرفته تا مواد خوراکی، گل و حتی کالای دیجیتال در این مجموعه به فروش می‌رسد، بنابراین تقریبا مطمئن باشید که هر چیزی که بخواهید در این مرکز پیدا می‌شود.

رویدادهای فرهنگی و هنری جالبی در طول سال در این مرکز برگزار می‌شود و بسیاری از فروشگاه‌ها کنسرت برگزار می‌کنند و جشنواره‌های تخفیف دارند. سوار شدن در آسانسور شیشه‌ای این مجموعه هم تجربه‌ای جالب است و چشم‌اندازهای زیبایی را به نمایش می‌گذارد.

تعداد زیادی رستوران و کافه با منوهای متنوع، در این مجموعه پذیرای خریداران است. از غذاهای ساده و لذیذ با طعم خانگی گرفته تا غذاهای تایلندی و آسیایی. برای هر ذائقه‌ای مطمئنا غذایی پیدا خواهید کرد.

مرکز خرید Phoenix-Centre

مراکز خرید هامبورگ

این مرکز تجاری در سه طبقه، انواع محصولات و کالاهای متنوع را در اختیار مشتریان می‌گذارد، از نیازهای روزمره گفته تا پوشاک و کالای دیجیتال. در این مجموعه‌ی تجاری، ۱۱۰ فروشگاه اختصاصی از جمله سه فروشگاه زنجیره‌ای پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم الکترونیکی و... وجود دارد. غیر از فروشگاه، چندین کافه و رستوران همه روزه پذیرای خریداران است. در تمام طول سال، رویدادهای فرهنگی، کنسرت و نمایشگاه‌های مختلف در این مرکز برپا می‌شود که تجربه‌ی خرید کردن از این مرکز را به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کند.

مرکز خرید Levantehaus

مراکز خرید هامبورگ

این مرکز خرید بزرگ، با وجود فروشگاه‌های متعدد و متنوع، یکی از مراکز خرید محبوب در شهر است. از بهترین فروشگاه‌های مد و پوشاک تا فروشگاه‌های هدیه و سوغات در این مجموعه وجود دارد. کافه‌های متعددی در این مرکز، میزبان خریداران خسته‌ای است که می‌خواهند دقایقی را استراحت کنند و چیزی بخورند. هر آنچه که دنبال آن باشید، در این مجموعه پیدا می‌کنید. برندهای مشهوری چون مارکو پولو و ماسیمو دوتی، نمایندگی‌هایی در این مرکز دارند. زیورآلات خاص، کیف و کفش و ساعت از دیگر محصولاتی است که می‌توانید با بهترین کیفیت از این مرکز تجاری بخرید.

در گالری Steiff که به عروسک‌های پولیشی‌اش شهرت دارد، می‌توانید سوغاتی‌های زیبایی برای کودکان پیدا کنید. رستوران هم در نزدیکی ورودی مجموعه وجود دارد برای این که دقایقی استراحت کنید و غذای لذیذی نوش جان کنید.

بیشتر بخوانید:

پاساژ Mellin

مراکز خرید هامبورگ

این پاساژ قدیمی‌ترین مرکز خرید هامبورگ و بدون شک زیباترین پاساژ شهر است. این مجموعه با این که وسعت کمی دارد، اما حتما ارزش سر زدن دارد. چرا که علاوه بر فروشگاه‌های مختلف، معماری دیدنی و جالب توجهی دارد. سقف زیبای این بنا، با نقاشی‌های بسیار تماشایی تزیین شده است؛ این نقاشی‌ها را در دهه‌ی ۱۹۰۰ کشیده‌اند. این پاساژ، خیابان Neuer Wall را به گذرگاه طاق‌دار Alster متصل می‌کند و چندین فروشگاه خاص در آن فعالیت می‌کند، از جمله فروشگاه محصولات سرامیکی و چینی KPM، کتاب‌فروشی Buchhandlung و رستوران Saliba. از دوشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعدازظهر می‌توانید به این پاساژ سر بزنید.

مرکز خرید Galleria

مراکز خرید هامبورگ

این مجموعه‌ی تجاری در قلب منطقه‌ی Passagenviertel قرار دارد که مهم‌ترین منطقه‌ی خرید در هامبورگ است و در میان بهترین خیابان‌های خرید شهر قرار دارد. جایی که بهترین فروشگاه‌ها از برندهای معتبر محصولات خاص و جدید خود را عرضه می‌کنند.

این مجموعه‌ی تجاری علاوه بر این که فروشگاه‌های متعدد با محصولات متنوع دارد، معماری آن بسیار جالب توجه است. در رستوران‌های آن می‌توانید لذیذترین غذاها را نوش جان کنید.

فروشگاه‌های پوشاک، زیورآلات، ساعت، متعلقات مد و یک فروشگاه خاص صنایع دستی در این مجموعه در خدمت خریداران و گردشگران است. این مجموعه از دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعدازظهر و شنبه‌ها از ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر فعالیت می‌کند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه