دبی؛ استراحتگاه شناور زیر دریایی ونیزی

نگین توکلی
نگین توکلی دوشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
دبی؛ استراحتگاه شناور زیر دریایی ونیزی

دبی کشوری با ایده‌های نو در زمینه گردشگری این بار قصد ساختن استراحتگاهی خارق‌العاده با الهام از ونیز ایتالیا را دارد. برای آشنایی با این ایده جذاب با ما همراه شوید.

پروژه جدید کشور دبی، این بار، لذت تجربه اقامت در ونیز ایتالیا، خواهد بود. این کشور مدرن با ساخت استراحتگاهی شناور و مجلل زیر آب نام خود را به عنوان اولین، در تاریخ ثبت خواهد کرد. 

دبی هم‌اکنون خانه بزرگ‌ترین پارک موضوعی با ایده‌های جدید در محیط داخلی در جهان و در راه افتتاح طولانی‌ترین خط انرژی جهانی است. این کشور خلاق در زمینه‌های گردشگری قصد اضافه کردن جاذبه خارق‌العاده دیگری را دارد: یک استراحتگاه بندری مجلل زیر آبی.

بیشتر بخوانید:

ونیز شناور که در سال ۲۰۲۰ بازگشایی خواهد شد، یک تجربه اصیل ونیزی را در آسیای میانه، پیشنهاد خواهد کرد. این استراحتگاه شناور که به صورت تکنیکی به عنوان یک قایق توصیف می‌شود، دارای یک عرشه زیر آبی با محل‌های اقامتی چون رستوران، کافی شاپ و فروشگاه‌ها خواهد بود.

ونیز شناور در دبی

روی دریا، طراحی‌هایی با الهام از ایتالیا که شامل گنبدهای در حال صعود با شباهت به ساختار کلیسای سنت مارک، و همچنین گاندولاها (قایق‌های ونیزی)، استخرهایی با کف شیشه‌ای و ۱۲ ساحل شناور هستند، انجام خواهد شد.

زیر دریا، رستوران، کافی شاپ و آب گرم‌های زیر آبی وجود خواهند داشت. زیر عرشه بیشتر از ۳۷ هزار متر مربع صخره‌های مرجانی و مهدکودک با منظره مرجانی برای همراهی در یک زندگی پیشرفته دریایی در این منطقه، وجود دارد.

ونیز شناور، در جزیره‌های جهانی دبی قرار خواهد داشت که تنها توسط قایق، هلیکوپتر یا هواپیماهای دریایی قابل دسترس خواهد بود.

ونیز شناور در دبی

این استراحتگاه که ادعا دارد اولین استراحتگاه بندری مجلل زیر آبی است، به اقامتگاه زیر دریایی پوسایدون، اولین اقامتگاه دریایی جهان در فیجی و آتلانتیس پالم که دارای دو اتاق زیر آبی ساخته شده در یک هتل در دبی است، می‌پیوندد.

این تجربیات مجلل به کلمه تعطیلات، معنی جدیدی می‌بخشد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه