۸ هدیه هیجان انگیز برای دوست داران سفر

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
۸ هدیه هیجان انگیز برای دوست داران سفر

خریدن هدیه برای دیگران تقریبا جزو کارهای دشوار به شمار می‌رود و همه ما دوست داریم به‌عنوان کسی که هدیه می‌دهد، هدیه‌مان موردعلاقه طرف مقابل باشد و آن را دوست داشته باشد.

در اینجا لیستی از هدایا را معرفی می‌کنیم که اگر شما یکی از طرفداران پر و پا قرص سفر هستید، می‌توانید آن را به خانواده یا دوستان خود نشان دهید یا در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا اطرافیانتان بدانند در مناسبت‌های مختلف مثل روز تولدتان چه هدیه‌ای به شما بدهند. یا اگر خیلی اهل سفر نیستید اما در فامیل و دوستان خود علاقه‌مندان به سفر بسیارند، لیست زیر در انتخاب هدیه برای آن‌ها کمک بسیار بزرگی به شما خواهد کرد.

کره یا نقشه زمین

قطعا هر گردشگری عاشق این است که یک نقشه یا کره زمین زیبا در اتاقش داشته باشد. این علاوه بر اینکه سمبلی از دوستداران سفر و جهانگردی است، برای فرد، یادآور خاطرات شهرها و کشورهایی است که گشته و آنهایی که هنوز ندیده است و باید در برنامه سفرهای آینده جای دهد. در حال حاضر که به‌دلیل پیشرفت تکنولوژی هر نفر یک نقشه آنلاین در گوشی خود دارد، کره زمین چوبی یا نقشه‌ای با طرح خاص، هدیه جذاب و خوشایندی برای دوست گردشگرتان خواهد بود.

کیف مدارک و گذرنامه

کیف مدارک

کیف پاسپورت، شناسنامه یا مدارک یک هدیه جذاب و در عین حال نه چندان گران برای گردشگران خواهد بود. مخصوصا اگر طرحی خاص و سفارشی داشته یا مدل آن به‌گونه‌ای باشد که به‌خوبی صاحب کیف را توصیف کند. برای کسانی که به‌دلیل موقعیت شغلیشان سفرهای تجاری زیادی دارند، کیف مدارک بیش از دیگران کارآمد است. برای مثال بسیاری از مسافران شهرهای صنعتی و بزرگ مانند تهران، اهداف تجاری از سفر خود دارند؛ بنابراین اگر در فکر خرید هدیه برای دوست یا آشنایی هستید که به‌تازگی در جست‌و‌جوی هتل های تهران و بلیط پرواز رفت و برگشت به این شهر بوده است، کیف مدارک یا پاسپورت جذاب را می‌توانید در گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید.

کفش ضد آب

آنهایی که دائما در سفرند، خوب می‌دانند باید برای هر چیزی آمادگی داشته باشند؛ همچون باران‌های غیرمنتظره. کفش‌های ضد آب این اتفاق‌های غیرمنتظره را برای آن‌ها قابل انتظار کرده و داشتن یا نداشتن یک جفت از این کفش‌ها تفاوت بسیار زیادی برای صاحب آن ایجاد خواهد کرد.

اتو مسافرتی کوچک

بسته‌بندی لباس‌ها و قرار دادن آن‌ها در چمدان اغلب باعث چروک شدنشان خواهد شد. از آنجایی که خدمات لاندری و اتوشویی در اکثر هتل‌ها رایگان نبوده و دارای هزینه است و حتی در هتل‌های شهرهای کوچک‌تر که کمتر به‌عنوان مقصد گردشگری قرار می‌گیرند - همچون هتل های کرمان، ممکن است خدمات لاندری اصلا ارائه نشود. در این مواقع داشتن یک اتو مسافرتی جمع و جور، دغدغه گردشگران را برای این موضوع از بین خواهد برد.

هدفون نویز گیر

هدفون نویزگیر

بیایید قبول کنیم، در پرواز، احتمال آن زیاد است که در صندلی کنارمان مردی بنشیند که با صدای بلند خر و پف می‌کند یا چند ردیف آن‌طرف‌تر یک بچه دائما در حال گریه کردن باشد! حتی بسیاری از ما حداقل یکی از این شرایط را نیز تاکنون تجربه کرده‌ایم و اگر این‌طور هم نباشد، احتمالا ترجیح دهیم زمانی که در انتظار تحویل گرفتن اتاقمان در لابی هتل منتظر نشسته‌ایم، از هیاهوی محوطه و شلوغی احتمالی محیط مخصوصا در قسمت رزرواسیون هتل در امان بمانیم. هدفون‌های نویزگیر یک هدیه فوق‌العاده برای هر فرد اهل سفر خواهد بود، چراکه علاوه بر نجات دادن او از تحمل این شرایط، باعث خواهد شد در پرسروصداترین مکان‌ها هم بتواند خلوت خود را حفظ کند.

عینک دودی و کلاه آفتاب‌گیر

کلاه آفتاب گیر

عینک دودی و کلاه آفتاب‌گیر علاوه بر جهانگردان و گردشگران، برای سایرین هم یک هدیه جذاب و بی‌نظیر خواهد بود. به‌ویژه زمانی که قصد سفر به نقاط گرمسیری را دارید داشتن این هدیه کمک بسیار خوبی برای در امان ماندن از آفتاب سوزان این مناطق است. اگر دوست شما در نظر دارد تا برای رزرو هتل در کیش اقدام کند، یک عینک دودی و کلاه آفتاب‌گیر به او هدیه دهید. با این کار زمانی که در سواحل خلیج فارس قدم می‌زند یا در حال شترسواری در صحرای کیش، هدیه شما را استفاده کند، مدام به یادتان می‌افتد و به خاطر این هدیه به موقع و کاربردی قدردان شما خواهد بود.

بالشت مسافرتی

بالشت مسافرتی

هر گردشگری به‌خوبی از این موضوع آگاهی دارد که همه‌جا می‌تواند جای خواب باشد. پس چه چیزی بهتر از یک بالشت مسافرتی راحت و قابل حمل است تا به دوست اهل سفر خود هدیه دهید؟ طرح ساخت بالشت مسافرتی با کیفیت به‌گونه‌ای است که علاوه بر سهولت بخشیدن به شرایط استراحت در موقعیت‌های دشوار مثل هواپیما و ماشین و غیره، در شرایط بسیار راحت مثل زمانی که در اتاق لوکس هتل پنج ستاره خود در حال استراحت هستید باز هم به سراغ آن خواهید رفت.

فلاسک حرارتی

بالشت مسافرتی

قهوه پرطرفدارترین نوشیدنی دنیا بعد از آب به شمار می‌رود و همین موضوع یکی از دلایلی است که در اکثر هتل‌های ایران و جهان در بدو ورود به اتاق سرویس قهوه و چای برای شما آماده شده است. بنابراین برای گردشگران لازم است تا بدون توجه به موقعیت مکانی خود و در هر لحظه امکان نوشیدن قهوه را داشته باشند و برای این امکان یک فلاسک حرارتی کوچک و سبک هدیه مناسبی برای آن‌ها خواهد بود.

اکنون شما یک لیست از هدایایی دارید که هر اهل سفری را خوشحال خواهد کرد. اگر حتی یک نفر در اطرافتان است که می‌دانید از داشتن یکی از این هدایا شاد می‌شود، امتحان کنید. قطعا ارزشش را دارد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه