وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور

تیم  کجارو
تیم کجارو پنجشنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۰
وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور

آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور و همچنین محدودیت‌های خاصی که در برخی محورهای مواصلاتی تا روز شنبه ۱۵ مهرماه به مرحله اجرا گذاشته است، توسط رئیس پلیس راه راهور ناجا اعلام شد.

«سردار محمدحسین حمیدی» رئیس پلیس راه راهور ناجا در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های کشور گفت:

در حال حاضر ارتفاعات استان مازندران، محور کرج- چالوس محدوده دیزین تا کندوان و محور اسالم- خلخال با بارش برف همراه است و همچنین اکثر محورها در استان‌های البرز، اردبیل، خراسان شمالی، گلستان، گیلان، مازندران و شرق استان تهران نیز با بارش باران گزارش شده است.

حمیدی افزود که ارتفاعات خراسان شمالی و محور گرمی- اردبیل نیز با مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید همراه شده است. همچنین باند جنوبی آزادراه کرج- قزوین، محدوده پل حصارک تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران- کرج، محدوده پل فردیس تا گرمدره با ترافیک نیمه‌سنگین همراه بوده و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

محدودیت‌های جاده‌های کشور تا روز شنبه

۱. موتورسیکلت: تردد موتورسیکلت تا ۶ صبح شنبه ۱۵ مهر از محورهای کرج- چالوس، هراز- فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

۲. تردد سواری در محور کندوان: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ جمعه ۱۴ مهر از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ جمعه ۱۴ مهر از مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه است.

۳. وسایل نقلیه سنگین (به استثناء حاملین مواد سوختنی و فاسدشدنی): تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس و بالعکس ممنوع است.

  • تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ مهر از محور هراز ممنوع است.
  • تردد کلیه تریلرها از ساعت ۱۲ تا ۲۴ جمعه ۱۴ مهر از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
  • تردد تمامی کامیون‌ها و تریلرها از ساعت ۷ صبح پنج‌شنبه ۱۳ مهر تا ساعت ۲۴ جمعه ۱۴ مهر از محورهای نراق- کاشان و کاشان- اردهال و بالعکس ممنوع است.

مطالب مرتبط:

منبع فارس

دیدگاه