هتل های عجیب و غریب دنیا را بشناسید

فاطمه محمدی
فاطمه محمدی دوشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
هتل های عجیب و غریب دنیا را بشناسید

هتل‌ها معمولا در ذهن ما مکان‌های راحتی مخصوص استراحت تعریف‌ شده‌اند؛ حالا فرض کنید در هتلی اقامت دارید که در وسط دریا قرار دارد و هیچ چیزش شبیه به هتل‌های معمولی نیست.

اگر انسان ماجراجویی هستید، بدون شک یک هتل عجیب و غریب برای سکونت شما را تا مدت‌ها سرحال نگه می‌دارد. هتلی که شبیه به هتل‌های معمولی نیست و یک ویژگی خاص آن را از دیگر هتل‌ها جدا کرده است، با ما همراه باشید تا در این مطلب عجیب و غریب‌ترین هتل‌های دنیا را بشناسید.

هتل مانتا، جزیره پمبا، زنگبار ، تانزانیا

هتل های عجیب و غریب دنیا

هتل مانتا با تمام هتل‌هایی که دیده‌اید، فرق دارد. هتلی در وسط آب احاطه‌شده با ماهی‌های رنگارنگ! این هتل در واقع اتاقکی در وسط آب‌ها است که قسمتی از اتاق در زیر دریا ساخته شده است. تختخواب اتاق در قسمت زیرین قرار دارد و شما در هنگام استراحت در زیر دریا می‌خوابید! این هتل یکی از منحصربه‌فردترین هتل‌های دنیا است که ساختار جالبی دارد و سالانه هزاران نفر در لیست انتظار رزرو این هتل قرار دارند. این هتل در جزیره زنگبار در تانزانیا قرار دارد.

هتل گلدن کراون لوین اگلوت، لوی، فنلاند

هتل های عجیب و غریب دنیا

لذت تماشای شفق قطبی، زندگی چندروزه در یکی از سردترین نقاط زمین. هتل گلدن کراون لوین اگلوت در شهرستان لوی در کشور فنلاند قرار دارد. هتل‌های گلدن کراون در یکی از بلندترین کوه‌های شمال فنلاند ساخته شده است و ساختار هتل‌ها به‌صورت خانه‌های نیم‌کره تمام شیشه‌ای است.

هتل های عجیب و غریب دنیا

هر اتاق سرویس بهداشتی جداگانه دارد و در صورت تمایل می‌توانید سفارش صبحانه گرم داخل اتاق بدهید. زندگی در خانه‌ای لوکس در دل طبیعت تجربه خاصی است که برای هر فردی لذت‌بخش خواهد بود. هتل گلدن کراون در دسامبر ۲۰۱۶ افتتاح شد.

هتل کوکوپلی، فارمینگتن، نیومکزیکو

هتل های عجیب و غریب دنیا

هتل کوکوپلی هتلی در دل غار است. این هتل در کوه‌های فارمینگتن در نیومکزیکو ساخته شده است. با اقامت در این هتل تجربه زندگی به سبک بومیان آمریکایی را خواهید داشت، ولی کمی لوکس‌تر! هتل ۴۰۰ متر بالاتر از سطح زمین قرار دارد و در نزدیکی دره رودخانه لاپلاتا واقع شده است. مساحت کلی هتل ۱۷۰۰ متر مربع است و تمام اتاق‌های هتل در دل صخره‌ها به‌صورت غار مانند است. طرح اولیه هتل مربوط به «بروس بلک» زمین‌شناس است و برای ساخت اتاق‌ها سنگ‌ها از دل غار بیرون کشیده شده است. منظره بالکن در اتاق‌ها رو به بیابان است.

هتل کتاب و تخت، توکیو، ژاپن

هتل های عجیب و غریب دنیا

هتلی برای افراد اهل مطالعه. هتل کتاب و تخت در توکیو ژاپن قرار دارد. ساختار اتاق‌های هتل به‌گونه‌ای است که در هر اتاق چندین عنوان کتاب به زبان ژاپنی و انگلیسی وجود دارد و افراد می‌توانند در روزهای اقامت خود در هتل از کتاب‌ها استفاده کنند. فضای بازی در اطراف هتل قرار دارد که برای قدم زدن و کتاب خواندن در محیط باز طراحی و ساخته شده است. برای سفارش کتاب‌های دلخواه مسافران باید ۳۵ دلار بابت هر کتاب پرداخت کنند.

هتل دورمن آن زی، هارلینگن، هلند

هتل های عجیب و غریب دنیا

هتل دورمن آن زی، در هلند در ارتفاع ۷۰ متری از سطح زمین است که روی یک جرثقیل در نزدیکی بندر قرار دارد. این جرثقیل در سال ۱۹۹۶ برای بارگیری استفاده می‌شد و از سال ۱۹۲۰ به‌عنوان خانه‌ای برای استراحت استفاده می‌شد. منظره شهر از بالای این اتاقک بسیار زیبا است و تمام امکانات برای شما فراهم است. برای سفارش غذا کافی است تا تماس کوتاهی بگیرید تا غذای گرم به اتاق شما فرستاده شود. در این اتاقک آشپزخانه‌ای قرار دارد که در صورت نیاز مسافران می‌توانند آشپزی کنند.

هتل کاستورود، استان پورتارناس، کاستاریکا

هتل های عجیب و غریب دنیا

هتل کاستورود در واقع یک بوئینک ۷۲۷ است که تبدیل به هتلی برای استراحت شده است. این هتل در سال ۱۹۶۵ ساخته شد و در واقع ابتدا مهمان‌خانه‌ای برای گذراندن شب بود. در گذر زمان این مهمان‌خانه به یکی از لوکس‌ترین اقامتگاه‌های کاستاریکا تبدیل شد. لذت زندگی چندروزه در میان جنگل با زاویه دید رو به اقیانوس، تجربه‌ای است که از اقامت در این ??????? به دست می‌آورید.

روستای هپی نوماد، قراکول، قرقیزستان

هتل های عجیب و غریب دنیا

روستای هپی نوماد یکی از روستاهای قراکول در قرقیزستان است. در این روستا خانه‌هایی مخصوص اقامت وجود دارند که با سلیقه‌ی محلی تزیین و آراسته شده‌اند و تخت و پارچه‌های زیبایی درون آن‌ها قرار دارد. این اتاق‌های کوچک که برای توریست‌ها ساخته شده‌اند برق دارند و از اینترنت پرسرعت هم بهره برده‌اند. هر اتاق به‌صورت جداگانه در قسمت بیرونی حمام دارد و مسافران در طول روز می‌توانند از اسب‌سواری در دشت‌های اطراف لذت ببرند. افراد محلی در روستا به زبان‌های انگلیسی، روسی و آلمانی صحبت می‌کنند.

هتل در کویر نمک، سالاردو ییونی، بولیوی، آمریکای جنوبی

هتل های عجیب و غریب دنیا

سالاردو ییونی بزرگ‌ترین کویر نمک دنیا است که در نزدیکی رشته‌کوه‌های آند در جنوب غربی کشور بولیوی در آمریکای جنوبی قرار دارد. دشت سالاردو در ارتفاع ۳۵۶۵ متری دریاهای آزاد قرار دارد و مساحتی برابر با ۱۰.۵۸۲ کیلومتر مربع دارد.

تصور کنید در هتلی در دل کویر نمک اقامت دارید و در هتل خبری از کف‌پوش‌های لوکس نیست، کف هتل از نمک‌های صحرا پوشیده شده است. هتل‌آپارتمان معروف «سالارد یونی» در بیابان‌های آمریکای جنوبی قرار دارد و مساحت آن برابر با ۴۸.۵۰۰ مترمربع است. فضای داخلی هتل کاملا لوکس است و تمام امکانات در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. منظره‌ای که از پنجره‌های اتاق دیده می‌شود، کویر نمک است و تا چشم کار می‌کند، خبری از شهر و دودودم نیست. در شب آسمان کویر دیدنی است، یکی از جاذبه‌های این منطقه آسمان در شب است.

سانتوس اکسپرس، خلیج موسیل، آفریقای جنوبی

هتل های عجیب و غریب دنیا

سانتوس اکسپرس نام یک هتل نیست، نام قطاری است که چیزی از یک هتل لوکس ندارد! این قطار از سال ۱۹۲۰ تا به امروز فعالیت داشته و در داخل هتل تمام امکانات یک هتل لوکس برای مسافران فراهم‌ شده است. این قطار در مسیر حرکت خود از خلیج موسیل گذر می‌کند و به پارک موزه هی دیاس می‌رود و مسافران در صورت علاقه می‌توانند از جاذبه‌های این مکان‌ها دیدن کنند. هر سوئیت دارای سرویس بهداشتی جداگانه است و اتاق‌هایی مخصوص به خانواده‌ها و زوج‌ها اختصاص داده شده است.

هتلی به سبک خانه‌های درختی، ایکیتوس، پرو

هتل های عجیب و غریب دنیا

زندگی چندروزه در میان جنگل و در انبوه درختان سرخس بدون شک یکی از زیباترین و منحصربه‌فردترین تجربه‌های ماجراجویانه است. اتاق کاملا با چوب ساخته شده است و تمام امکانات رفاهی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. در طبقه اصلی هتل حمام با دوش آب سرد قرار دارد و هرروز به مسافران راهنمای گشت‌وگذار در جنگل ارائه می‌شود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه