چه کارهایی را بعد از تابستان ادامه دهیم؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
چه کارهایی را بعد از تابستان ادامه دهیم؟

تابستان رو به پایان می‌رود و جای خود را به فصل آغاز سال تحصیلی یعنی پاییز می‌دهد. تابستان برای دانش‌آموزان، دانشجویان، اساتید و معلمان فصل مناسبی برای انجام برخی از کارها است. کارهایی که شاید در فصل‌های دیگر سال هم بتوان انجام داد ولی در اوقات فراغت ماه‌های داغ تابستان وقت بیشتری برای انجام آن‌ها وجود دارد.

هرچند برخی از افراد نداشتن وقت را برای ادامه ندادن برخی امور در فصل‌های دیگر سال بهانه می‌کنند، اما در اصل وقت برای انجام این کارها وجود دارد و باید با یک برنامه‌ریزی خوب این امور را ادامه دهیم.

در این مطلب می‌خواهیم برخی از امور که می‌توانیم آن‌ها را در پاییز، زمستان و بهار هم ادامه دهیم بررسی کنیم.

ورزش کنیم

اگر در تابستان به باشگاه‌های مختلف ورزشی سر بزنید، متوجه خواهید شد که استقبال از ورزش در این فصل داغ بسیار زیاد است. افراد برای ورزش در تابستان محدودیتی در رشته‌ها ندارند. از بدن‌سازی، فوتبال، فوتسال و والیبال گرفته تا رشته‌های رزمی و حتی‌ ورزش‌های کم طرفدار همه رشته‌ها در تابستان خواهان دارند.

به گزارش ویرلن؛ اما وقتی پاییز شروع می‌شود، ورزش کردن خاتمه می‌یابد و برخی از افراد به‌راحتی ورزش کردن را به بهانه درس‌خواندن کنار می‌گذارند. در حالی که با حدود ۳ تا ۶ ساعت وقت از ۱۶۸ ساعت زمانی که در هفته داریم می‌توانیم ورزش را ادامه دهیم.

استخر برویم

برخی از افراد فقط تابستان را فرصت مناسب برای شنا کردن و رفتن به استخر می‌دانند. هر چند سال‌ها قبل، زمانی که بیشتر استخرهای کشور روباز بود و به‌ندرت استخرهای سرپوشیده پیدا می‌شدند، استقبال از استخر در تابستان توجبه پذیر بود. اما این روزها که بیشتر استخرهای کشور سرپوشیده است و برخی از خانه‌ها و ساختمان‌ها استخر سرپوشیده دارند، استخر نرفتن در پاییز و زمستان بی‌توجیه است.

پس بهتر است با خرید بلیط استخر، هفته‌ای حداقل ۲ ساعت برای خود وقت آزاد کنیم و به شنا بپردازیم تا هم سلامت بدنمان را تأمین کنیم و هم روحمان را شاداب کنیم.

خرید بلیط

مسافرت برویم

تفریح و گردش برای برخی از افراد فقط در سه ماه تابستان تعریف شده است و به این علت است که در شهریور تعداد سفرها افزایش یافته، جاده‌ها شلوغ ‌شده و بلیط هواپیما و قطار کمیاب می‌شود. در صورتی که ما انسان‌ها نیاز به تفریح و گردش در تمام ماه‌ها داریم. در فرهنگ ما نیز آمده است که بسیار سفر باید تا پخته شود خامی.

توصیه ما این است که در هر فصل زمانی را برای سفر خالی کرده با خرید بلیط تور دلخواه خود به مسافرت بروید تا هم فکرتان باز شود و هم روحیه‌ای شاد و خوش داشته باشید.

سینما و تئاتر را فراموش نکنیم

سینما و تئاتر فقط مختص ماه‌های تابستان یا روزهای تعطیل در سال نیست. دیدن فیلم و تئاتر هم می‌تواند تجربیات دیگران را در دقایقی کم به ما منتقل کند، هم تسکین دردها و مشکلات ما باشد و هم شادی را بر لب‌های ما بیاورد.

پس بهتر است در تمام فصول سال روزهای مختلفی را برای دیدن فیلم در سینما اختصاص دهیم. از این خرید بلیط سینما برای تمام کشور در روزهای سه‌شنبه نیم‌بهاء بوده و در برخی از سینما‌های منتخب هم علاوه بر سه‌شنبه، روزهای شنبه نیز تماش فیلم نیم‌بهاء محاسبه شده و می‌توانید بلیط را نصف قیمت روزهای دیگر تهیه کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه