پیدا شدن مار بوآی ۵.۱ متری در هتلی در آمریکا

راضیه شاهوردی
راضیه شاهوردی شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۴
پیدا شدن مار بوآی ۵.۱ متری در هتلی در آمریکا

مستخدم هتلی در آمریکا، هنگام مرتب کردن تخت یکی از اتاق‌ها با یک مار بوای ۵/۱ متری روبرو شد. 

کارکنان هتل رودوی این (Rhodeway Inn) کارولینای شمالی پس از پیدا کردن یک مار در تختخواب یکی از اتاق‌ها با غافلگیری ترسناکی مواجه شدند.

مستخدمین هتل معمولا باید با چیزهای ناخوشایند و عجیبی که مهمان‌ها جا می‌گذارند، کنار بیایند، اما یکی از کارکنان هتل رودوی این در اشویل کارولینای شمالی، هنگام نظافت در روز دوشنبه، با غافلگیری ترسناکی مواجه شد.

هنگامی که مستخدم هتل قصد مرتب کردن روتختی‌ را داشت، با یک بوای کونستریکتور (بوای خفه‌کننده) زیر ملحفه‌ها روبرو شد.

کارکنان هتل فورا با مرکز مراقبت از حیوانات تماس گرفتند و مرکز هم آن‌ها را به ۹۱۱ ارجاع داد. مار از اتاق بیرون آورده و به نزدیک‌ترین پناهگاه حیوانات انتقال داده شد تا صاحب‌اش، نیل میلر، بتواند به سراغ‌اش برود.

مار بوا

میلر این مار، بوای کونستریکتور دم‌قرمز کلمبیایی سه‌ساله را که چاک نام داشت، با خود به هتل آورده بود تا دوست‌اش را ملاقات کند. اما هنگام خروج از هتل مار را در اتاق جا گذاشته و فراموش کرده بود.

میلر به خبرنگاران گفت:

برای دو دقیقه چاک را روی تخت گذاشتم، اما بعد فراموش‌اش کردم و از اتاق بیرون رفتم.

میلر، که معمولا با مار روی شانه‌هایش این طرف و آن طرف می‌رود، می‌گوید که وقتی متوجه شده پسرش را جا گذاشته، حسابی ترسیده است. این دو دوست، بعدتر در پناهگاه حیوانات بخش بانکومب (Buncombe) دوباره یکدیگر را پیدا کردند.

به گفته‌ی میلر، چانک بسیار خوش‌اخلاق است و او معمولا بغلش می‌کند. اداره‌ی پلیس اشویل نیز اعلام کرد که این مار به هیچکس آسیبی وارد نکرده است.

مطالب مرتبط:

منبع FOX NEWS

دیدگاه