سقوط هواپیما، جان دو نفر را در شمال استرالیا گرفت

نگین توکلی
نگین توکلی چهار شنبه، ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
سقوط هواپیما، جان دو نفر را در شمال استرالیا گرفت

دو نفر پس از سقوط یک فروند هواپیمای سبک در یک بزرگراهی در نزدیکی شهر داروین، جان خود را از دست دادند. برای خواندن جزئیات این خبر با ما همراه شوید.

طبق گزارشات پلیس در تاریخ ۲۳ اکتبر (۱ آبان)، ???????? سبکی در نزدیکی شهر داروین (پایتخت قلمروی شمالی استرالیا) سقوط کرده است و متاسفانه دو نفر سرنشین آن جان خود را از دست داده‌اند. عملیات بازیابی اجساد این دو نفر در جاده روستایی در سرزمین شمالی انجام شده است.

پلیس می‌گوید، هواپیمای سسنا ۲۱۰ حدود ساعت ۱:۳۰ ظهر دوشنبه، فرودگاه داروین را ترک و مدت زمان کوتاهی پس از برخاستن نزدیک هاوارد اسپرنگز، ۲۵ کیلومتری شهر، سقوط کرده است.

لاشه هواپیمای تک موتوره با گنجایش ۶ سرنشین در جاده گان پوین پخش شده بود. بال‌های هواپیما و بدنه آن ۴۰۰ متر آن طرف‌تر در بوشلند (بیشه زار) پیدا شد.

سقوط هواپیما، جان دو نفر را در شمال استرالیا گرفت

تونی دتروم، سرپرست ناطر عملیات می‌گوید این هواپیما متعلق به یک شرکت چارتر محلی بوده و باران شدید در زمان سقوط یکی از دلایل این حادثه است.

سرپرست دتروم می‌گوید برای مامورین تحقیق و جستجو، این یک عملیات تراماتیک (از نظر روانی بسیار سخت) بوده است و باید به خانواده‌ها نیز اطلاع داد.

او می‌گوید:

فکر ما پیش خانواده و دوستان افرادی است که امروز اینجا مرده‌اند.

پلیس دو منطقه حادثه را علامت‌گذاری کرده است، که یکی از این مناطق، شامل لاشه هواپیما به طول ۲۰۰ متر است.

این دو محل علامت تا سه شنبه عصر اینجا خواهند ماند، حتی اگر جاده خاکی بسته، دوباره باز شود.

محققان اداره ایمنی حمل و نقل استرالیا، تا نیمه روز سه شنبه از شهر کانبرا (پایتخت استرالیا و مقر دولت فدرال) به اینجا خواهند آمد، ولی سرپرست دتروم می‌گوید، برای فهمیدن این که دقیقا چه اتفاقی افتاده است، زمان بیشتری لازم است.

مطالب مرتبط:

منبع sbs

دیدگاه