هواپیمایی امارات، صدمین هواپیمای A380 خود را سوم نوامبر تحویل می‌گیرد

نگین توکلی
نگین توکلی چهار شنبه، ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
هواپیمایی امارات، صدمین هواپیمای A380 خود را سوم نوامبر تحویل می‌گیرد

ایرلاین امارات یکی از بهترین ایرلاین‌های جهان است. این شرکت هواپیمایی در آستانه تحویل گرفتن صدمین هواپیمای A380 خود است.

امارات همیشه به عنوان یک ایرلاین عظیم و پیشرو در جهان شناخته می‌شود. شرکت اصلی ترابری  دبی، رکوردهای ثبت شده بسیاری را کسب کرده است، که شامل اولین هواپیمایی دارای دوش در داخل هواپیما، استفاده از دومین ساختمان بزرگ دنیا به عنوان ترمینال و بزرگ‌ترین گرداننده هواپیماهای A380 و 777-300ER می‌شود. این‌ها تنها جزئی از موارد بسیاری است که امارات به خاطر آن‌ها شناخته می‌شود.

زک جرج در تیم بردینگ اریا نوسنده این خبر است.

این هواپیمایی در ابتدا A380 را در جولای سال ۲۰۰۸ دریافت کرد و برای شرکت روشن بود که آن‌ها به تعداد بیشتری از این هواپیماهای غول‌آسا نیاز خواهند داشت. در اصل، این شرکت هواپیمایی ۴۳ هواپیما سفارش داد و در انتهای سفارش، این شرکت ترابری دارای ۱۴۲ هواپیما خواهد بود و آن‌ها اعلام کردند که طرح سفارش بیشتر در دستور کار آن‌ها است.

a380

تحویل به شرکت امارات بسیار سریع و سر موقع بوده است، و آن‌ها هم‌اکنون در انتظار تحویل صدمین هواپیمای A380 خود هستند. هواپیمای جدید در سوم نوامبر (۱۲ آبان) در دبی به زمین خواهد نشست. در آن روز آنجا پر از رسانه‌های خبری خواهد بود و طبق چیزی که من شنیده‌ام، جشن بسیار بزرگی برگزار خواهد شد.

من بسیار خوش‌شانس بوده‌ام که سفرهای متعددی با A380 داشته‌ام و همیشه سفر با آن‌ها برای من راحت و بسیار لذت‌بخش بوده است. از منظر یک مسافر، A380 یک دلخوشی و شادی است، زیرا شما تقریبا همیشه متوجه راحتی بسیار زیاد آن می‌شوید و فضای موجود در آن بسیار بزرگ‌تر از دیگر هواپیماهای شرکت است.

a380

امارات تغییرات مثبتی را در A380 در گذر زمان ایجاد کرده است و می‌توان گفت آن‌ها خیلی خوب از پس این کار برآمدند. اخیرا آن‌ها کافی‌شاپ جدید داخل هواپیما را معرفی کردند که این اواخر در کلاس دوم A380 پرواز کرده است و قبل از آن، آن‌ها سیستم IFE خود را ارتقا داده‌اند و سیستم جدید وای‌فای را معرفی کردند که به نسبت سیستم قبلی مورد استفاده آن‌ها، یک پله بالاتر است.

تبریک به شرکت هواپیمایی امارات برای تنها ترابری جهان که صدمین هواپیمای A380 خود را دریافت می‌کند. من مطمئن هستم آن‌ها جشن بزرگی برای این مرحله برجسته و نقطه عطف در کار خود در نظر دارند.

مطالب مرتبط:

منبع boardingarea

دیدگاه