سوئیس؛ تماشای مه در کوهستان آلپ در تصاویر

نگین توکلی
نگین توکلی سه شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
سوئیس؛ تماشای مه در کوهستان آلپ در تصاویر

دریاچه استاز در کوهستان آلپ، در سوئیس توسطی جنگلی زیبا احاطه شده است. برای دیدن تصاویری زیبا از این منطقه با ما همراه شوید.

مجله آنلاین گاردین این بار تصاویری زیبا از دریاچه استاز مه‌آلود منتشر کرده است. دریاچه استاز در نزدیکی دریاچه سنت موریتز در کوهستان آلپ واقع شده است.

در نگاه هفتگی‌مان به سفر افراد در سه تصویر اینستاگرامی آن‌ها، یک نوجوان آلپینیست (کوهنورد)، فابیو زینگ نگاهی به قله‌های سوئیس انداخته است.

دریاچه استاز

فابیو زینگ در روز چهارشنبه، ۱۸ اکتبر ۲۰۱۷، می‌نویسد:

من یک نوجوان ۱۸ ساله از بوسویل در شرق سوئیس هستم و علاقه به کشف و عکاسی از آلپ به همراه گروهی از دوستانم به نام کوهنوردان (thealpinists)، دارم. اینجا گذرگاه جولیر است که ما از آنجا برای رسیدن به مقصد نهایی‌مان یعنی سنت موریتز، رانندگی کردیم. گاردین تراول را در اینستاگرام دنبال کنید و از هشتگ guardiantravelsnaps#  استفاده کنید.

دریاچه استاز

در یک صبح پاییزی، لج داستاز (Lej da Staz) در دره انگادین (Engadin)، نزدیک سنت موریتز، به یک داستان افسانه‌ای همانند لایه‌ای از مه شناور شده در سراسر دریاچه تبدیل شده است. دریاچه به حدی وسوسه‌انگیز بود که پس از گرفتن عکس‌هایمان، من برای شنا کردن به درون آن شیرجه زدم.

دریاچه استاز

بز کوهی را می توانید در اوج کوه ببینید

منظره غروب از گرنرگرات تا ماترهون در زرمات را تماشا کنید. اینجا همیشه چشم‌اندازی بی‌نظیر است، ولی گرفتن عکسی از بز کوهی در حالی که بر معروف‌ترین کوه در سوئیس ژست گرفته است، بسیار خاص بود.

موقعیت:

این دریاچه ۱۸۱۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد و عمق آن معادل ۴/۷ متر است.

موقعیت دریاچه استاز روی نقشه

مطالب مرتبط:

منبع theguardian

دیدگاه