توکیو؛ عنوان بهترین شهر جهان در سال ۲۰۱۷ را به خود اختصاص داد

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۴
توکیو؛ عنوان بهترین شهر جهان در سال ۲۰۱۷ را به خود اختصاص داد

در نظر سنجی که Conde Nast Traveler در میان گردشگران و جهانگردان انجام داده است از آنان خواسته شد که لیستی از بهترین شهرهایی که سفر کرده‌اند را در اختیار آنان قرار دهد که توکیو در این نظرسنجی در صدر این لیست در سال ۲۰۱۷ قرار گرفت.

توکیو با داشتن آسمان خراش‌های زیبا با نورهای نئونی و آثار باستانی و معابد تاریخی که نشان از قدمت آن دارد به صورت چشمگیری در صنعت گردشگری می‌درخشد و در لیست تهیه شده در نظرسنجی که Conde Nast Traveler انجام داده است رتبه نخست بهترین شهر در سال ۲۰۱۷ را به دست آورده است.

توکیو ژاپن

علاوه بر این توکیو می‌تواند به عنوان بهشتی برای عاشقان غذا باشد. آنتونی بوردین (Anthony Bourdain) گردشگری که در طول سال‌ها به دور دنیا سفر کرده است بارها از توکیو به عنوان یکی از شهرهای مورد علاقه خود یاد کرده است.

توکیو ژاپن

همچنین بر طبق بررسی‌های انجام شده در یک گزارش اقتصادی، توکیو به عنوان یکی از شهرهای امن دنیا در سال ۲۰۱۷ معرفی شده است. در این لیست پس از ژاپن شهرهای وین در اتریش و کیوتو ژاپن قرار دارد.

در حالت کلی لیست بهترین شهرهای دنیا بیشتر در حوزه اروپا قرار دارد در حالی که آمریکا در این لیست غایب است و تنها ونکوور در آمریکای شمالی در رتبه ۸‌ام قرار دارد.

ترتیب بهترین شهرها در این نظر سنجی:

۱. توکیو؛ ژاپن

۲. وین؛ اتریش

۳. کیوتو؛ ژاپن

۴. بارسلونا؛ اسپانیا

۵. پاریس؛ فرانسه

۶. سیدنی؛ استرالیا

۷. مادرید؛ اسپانیا

۸. ونکوور؛ کانادا

۹. رم؛ ایتالیا

۱۰. مونیخ؛ آلمان

مطالب مرتبط:

منبع msn

دیدگاه