تماشای آسمان از تخت خواب را در کلبه های مجلل لاپلند تجربه کنید

نگین توکلی
نگین توکلی دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
تماشای آسمان از تخت خواب را در کلبه های مجلل لاپلند تجربه کنید

تماشای آسمان در طول شب در تخت خواب، تجربه‌ای شگفت‌انگیز و خارق‌العاده است. در کلبه‌های اسکیمویی لاپلند، با ما به تماشای شب بنشینید.

لاپلند، سرزمین لاپ‌ها است که در بخشی از شمال اسکاندیناوی (سوئد، نروژ و فنلاند) و روسیه زندگی می‌کنند. کلبه‌های مجلل با سبک اسکیمویی در این مناطق، از جاذبه‌های توریستی است که به مسافران اجازه می‌دهد از داخل کلبه‌های خود از طریق سقف شیشه‌ای به تماشای زیبایی آسمان بنشینند.

کلبه های اسکیمویی فنلاند

اگر تعطیلاتی در هوای سرد در ذهن‌تان دارید، به خواندن ادامه دهید؛ زیرا این مقاله دنیای اسرارآمیز زمستان است که تاکنون ندیده‌اید. خیلی دورتر در لاپلند، بخش شمالی فنلاند، با چشم‌اندازی بسیار زیبا روبه رو خواهید شد که احتمالا فقط در پینترست دیده باشید. برف سفید و تازه، میوه‌های مخروطی یخ‌زده و البته نورهای شمالی درخشان که در شب نمایان می‌شوند، این مکان دراماتیک را توصیف می‌کنند. ولی آیا می‌دانید چه چیز دیگری لاپلند را بسیار جذاب می‌کند؟ کلبه‌های اسکیمویی.

کلبه های اسکیمویی فنلاند

نه، ما در مورد ساختار گنبدی شکل از جنس یخ که مردم سرخپوست اینویت (اینویت‌ها یا اسکیموها در شمال کانادا و آلاسکا زندگی می‌کنند و واژه اینویت را به واژه اسکیمو ترجیح می‌دهند) در آن خانه می‌کنند، صحبت نمی‌کنیم (اگرچه آن‌ها هم بسیار جذاب هستند)؛ ما در مورد ساختار خانه‌های کوچک شیشه‌ای صحبت می‌کنیم که توسط لوین ایگلوت به مسافران شجاع، پیشنهاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کلبه های اسکیمویی فنلاند

این اقامتگاه‌ها بسیار پیشرفته ساخته می‌شوند. طبق وب‌سایت شرکت سازنده، آن‌ها از امکاناتی چون گرمایش الکتریکی، شیشه ضد مه، تهویه هوا، یک آشپزخانه کوچک، حمام و توالت، دسترسی به اینترنت، کتری برقی، قهوه‌ساز و تخت خواب‌های موتوردار که شما می‌توانید در موقعیت دلخواه برای تماشای نورهای شمالی یا خواب آن‌ها را تنظیم کنید، برخوردار هستند.

کلبه های اسکیمویی فنلاند

کلبه‌ها در یک موقعیت عالی قرار دارند، با مناظری از دره‌ای بدون مانع و در دو مدل مختلف برای مهمان‌ها که انتخاب کنند.

کلبه‌های دو نفره پرمیوم (ممتاز) با مساحت ۲۳ متر مربع و کلبه‌های سوپریور (بهتر) که فضای کافی برای یک خانواده کامل را دارند، با امکانات داشتن تخت اضافه برای دو کودک زیر ۱۲ سال.

هزینه اقامت در کلبه‌های پرمیوم برای دو نفر برای هر شب حدودا ۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان و برای کلبه‌های سوپریور برای دو نفر ۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان و به ازای کودک ۴ الی ۱۲ ساله، ۴۰۰ هزار تومان، یک کودک بالای ۱۲ سال یا دو کودک ۴ الی ۱۲ سال، ۸۰۰ هزار تومان است.

بهترین بخش اقامت در اینجا، قابلیت نگاه کردن به نورهای شمالی از طریق سقف شیشه‌ای در گرما و راحتی کلبه است.

برای اطلاعات بیشتر از چگونگی رزرو این کلبه‌های زیبا به  این وب‌سایت مراجعه کنید:

کلبه‌های لوین ایگلوت در فنلاند

مطالب مرتبط:

منبع luxurylaunches

دیدگاه