لذت تماشای لوکیشن های فیلم برداری سریال بازی تاج و تخت

فاطمه محمدی
فاطمه محمدی جمعه، ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
لذت تماشای لوکیشن های فیلم برداری سریال بازی تاج و تخت

سریال «بازی تاج و تخت» یا گیم او ترونز، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی در سال‌های اخیر بوده که طرفداران این سریال همیشه پیگیر حواشی و اخبار مربوط به آن بوده‌اند، گروه فیلم‌برداری، تصاویر هوایی زیبایی از لوکیشن های فیلم‌برداری این سریال تهیه‌کرده‌اند.

سریال بازی تاج و تخت از محبوب‌ترین سریال‌های سال‌های اخیر بوده که میلیون‌ها مخاطب هرساله این سریال را دنبال می‌کنند. علاوه بر جذابیت داستان سریال، لوکیشن های فیلم‌برداری این سریال هم از جمله جذابیت‌های بصری آن است که مخاطبان را کنجکاو می‌کند. جمعی از طرفداران خوش‌ذوق سریال بازی تاج و تخت دست به حرکتی جالب زده‌اند و از لوکیشن های این سریال فیلم‌برداری هوایی کرده‌اند. البته سریال لوکیشن‌های متفاوتی داشته ولی محلی که این گروه فیلم‌برداری کرده‌اند، چشم‌اندازهایی از نروژ و ایسلند است.

عکاس و فیلم‌بردار روس، «دیمیتری بوبونتس» و گروه خوش‌ذوق‌اش نام فیلم ۴ دقیقه‌ای خود را «نورد» (Nord) گذاشته‌اند. از جمله چشم‌اندازهای زیبای این فیلم می‌توان به آبشارها، رودخانه‌ها و دره‌های زیبا اشاره کرد.

شاید دیدن مناظر برای کسانی که طرفدار سریال هم نیستند، جالب باشد. در حین تماشای سریال تصور می‌کنیم که بسیاری از لوکیشن‌ها حقه‌های تصویری است و جایی به این زیبایی بر روی کره زمین وجود ندارد، ولی با دیدن تصاویر از زیبایی طبیعت لذت می‌بریم.

سریال بازی تاج و تخت

در تصویر بالا آبشار گلیمور در ایسلند را مشاهده می‌کنید که یکی از لوکیشن‌های فیلم‌برداری بازی تاج و تخت بوده است. منطقه به دلیل شرایط آب و هوایی سخت شناخته شده نیست و تنها ماجراجویان حرفه‌ای به سراغ آن می‌روند. صحنه‌های زیادی از فصل دوم در این منطقه فیلم‌برداری شده است.

سریال بازی تاج و تخت

در تصویر بالا منطقه لندمانانالوگر در ایسلند را مشاهده می‌کنید. بسیاری از سکانس‌های مربوط به شمال، دیوار و همچنین سکانس‌های همراهی سگ شکاری با آریا در این منطقه فیلم‌برداری شده است. در ادامه شما را به تماشای ویدئویی که از این لوکیشن‌ها گرفته شده است، دعوت می‌کنیم.

دانلود ویدئو

مطالب مرتبط:

دیدگاه