اوت لت آدانا، ترکیه

محبوبه رستمی
محبوبه رستمی دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
اوت لت آدانا، ترکیه

گاهی بدون آن‌که قصد خرید داشته باشیم راهی خیابان می‌شویم. اما دیدن کیفیت اجناس و قیمت مناسب آن ما را برای دست به جیب شدن وسوسه می‌کند. شهر آدانا در ترکیه از جمله شهرهایی است که مراکز خرید اندک اما وسوسه کننده‌ای دارد. در ادامه با کجارو همراه باشید.

بدون شک خرید برند‌های گران‌قیمت برای همه مسافرانی که با بودجه‌ای مشخص مکانی را انتخاب می‌کنند، مقرون به‌صرفه نیست. اوت لت استورها گزینه‌های قابل توجهی هستند که می‌توانید در آن‌ها خریدهای خوب و مقرون به‌صرفه‌ای انجام دهید.

پیش‌تر شما را در مطلبی جداگانه با مفهوم اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در این است که می‌توان اغلب مجموعه‌هایی از برندهای مختلف را که در حال حاضر کمی قدیمی شده‌اند و به اصطلاح مد روز محسوب نمی‌شوند، با قیمت‌هایی وسوسه‌انگیز و استثنایی خریداری کرد.

امروزه اوت لت استورها به بخشی جدایی‌ ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده‌اند. برخی از اشخاص تنها برای سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می‌کنند، کما اینکه بسیاری از افراد به‌دلیل نداشتن توان مالی زیاد، برای خرید تنها این مراکز را انتخاب می‌کنند. در هر صورت نمی‌توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی چشم پوشی کرد.

بیشتر بخوانید: سوغات ترکیه چیست؟

آدانا مرکز استان آنادای ترکیه است. این شهر که همیشه میزبان خوبی برای گردشگران بوده است، ششمین شهر بزرگ ترکیه و یکی از مراکز کشاورزی و صنعت این کشور به شمار می‌رود.

دو ساختار سنتی و مدرن این شهر تضاد زیبایی را برای اغلب بازدیدکنندگان پدید می‌آورد. شهری با بازارهای محلی در کنار فروشگاه‌های لوکس و مجهز، بدون شک مکان جذابی برای خرید است.

اوت لت ازمیر

مراکز خرید این شهر بسیار محدود هستند. اما این موضوع دلیل بر عدم مرغوبیت اجناس عرضه شده در بازار آدانا نیست. اوت لیت اوپتیموم یکی از مراکز تجاری تفریحی آدانا است.

 اوت لت اوپتیموم

یکی از زیباترین و جدیدترین مراکز خرید شهر آدانا اوت لیت اوپتیموم نام دارد. این مرکز خرید در آوریل سال ۲۰۱۱ افتتاح شد و جایزه «Outlet of the Year» از شورای تجارت ترکیه برای مرکز خرید و خرده‌فروشی را به خود اختصاص داد.

شاید با دیدن سه طبقه فروشگاه این مرکز کمی نگران وقت شوید اما به هر حال برای دیدن هر ۱۷۵ مغازه‌ی این مرکز دست‌کم به یک روز زمان نیاز دارید.

اوت لت ازمیر

در شهری که یافتن مکان مناسب برای پارک ماشین یک معضل است، وجود یک پارکینگ زیر زمینی بسیار بزرگ در این فروشگاه ویژگی قابل توجهی است.

بیشتر بخوانید: اوت لت‌ های ازمیر

همچنین این مرکز خرید شامل امکاناتی از قبیل پیست اسکیت روی یخ، سینما، بازی بولینگ، توپ لیزری و زمین بازی کودکان است.

اوت لت ازمیر

معروف‌ترین برند‌های دنیا از جمله میگروس (یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بین‌المللی سویسی است که در ترکیه به‌خوبی فعالیت می‌کند) در این مرکز دارای نمایندگی فعال است.

اوت لت ازمیر

علاوه بر تمام امکانات در مرکز اوپتیموم آدانا داروخانه و فروشگاه عرضه‌ی لوازم‌خانگی مانند مبلمان نیز وجود دارد.

عرضه مواد غذایی بزرگ با نور طبیعی (نورگیرهای بزرگ با نقاشی‌های دیواری زیبا روی سقف) از جمله دیگر امکانت مرکز اوت لت آدانا در ترکیه است.

اوت لت ازمیر

آدرس

جاده هیلتون (این مرکز در مسیر رودخانه و مسجد جامع این شهر قرار دارد)

 

مطالب مرتبط:

منبع adanaoptimum

دیدگاه