سرفصل های توصیه های سفر به گردشگران ورودی تهیه شد

تیم  کجارو
تیم کجارو یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
سرفصل های توصیه های سفر به گردشگران ورودی تهیه شد

۱۰ سرفصل مهم توصیه‌های سفر به گردشگران ورودی کشور تهیه شده است تا با انتشار در درگاه‌های اینترنتی وزارت امور خارجه و سفارتخانه‌ها، مرزهای ورودی و شركت‌های هواپيمایی آگاه‌سازی گردشگران نسبت به مقررات كشور از مبدا سفر محقق شود.

«مرتضی رحمانی موحد» معاون گردشگری کشور اعلام کرد در هفتمین جلسه کمیسیون مرکزی نظارت بر امنیت گردشگران، با بیان این‌که ۱۰ سرفصل مهم توصیه‌های سفر به گردشگران ورودی کشور تهیه شده است، درباره سایر اقدامات مشابه برای ارتقای امنیت گردشگران گفت:

تشکیل کمیسیون امنیت و توسعه پایدار کویر نیز یکی دیگر از اقدامات تکمیلی در راستای میزبانی شایسته از گردشگران در محیط‌های بیابانی و کویری است و سیاست‌های آن مبتنی بر اهمیت فرهنگ‌سازی، آموزش و اطلاع‌رسانی در استان‌های مربوطه به‌شمار می‌آید.

وی همچنین بیان کرد که هم‌راستا با فعالیت کمیسیون مرکزی نظارت بر امنیت گردشگران به عنوان هسته مرکزی، باید در نظر داشت که میدان عمل و اجرایی اصلی، در استان‌ها، شهرستان‌ها، مرزها و مناطق مختلف کشور است. در نتیجه با جاری ساختن آموزش‌ها، دستورالعمل‌ها و تبیین سیاست‌های کلی در بخش‌های تابعه می‌توان در ارتقای دستاوردهای حاصل موثر عمل کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه