سفر اپ: با کوچ سرفینگ دوستانی علاقه مند به سفر پیدا کنید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور یکشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
سفر اپ: با کوچ سرفینگ دوستانی علاقه مند به سفر پیدا کنید

کوچ سرفینگ یک شبکه اجتماعی برای گردشگران است که امکانات جالبی را در اختیارشان قرار می‌دهد. افرادی که علاقه زیادی به سفر دارند، در Couchsurfing می‌توانند دوستان خوبی برای خودشان پیدا کنند و تصاویر مربوط به سفر‌هایشان را به اشتراک بگذارند. همراه کجارو باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم. 

افراد بسیاری در سرتاسر جهان وجود دارند که یکی از اصلی‌ترین علایقشان، سفر و سفر کردن است. این افراد اگر کنار هم باشند فقط از سفر و تجربه‌های تلخ و شیرینشان در جریان سفر‌هایی که رفته‌اند حرف می‌زنند و به دوستانشان نیز سفر به شهر‌های مختلف را پیشنهاد می‌کنند. حتما شما نیز با شبکه‌های اجتماعی و کارکرد آن‌ها آشنا هستید. در این شبکه‌ها از اقشار مختلف جامعه کاربر وجود دارد اما چه بهتر است که یک شبکه‌ای اجتماعی، تنها برای افرادی وجود داشته باشد که علاقه‌مند به سفر هستند. خوشبختانه باید بگوییم که چنین شبکه‌ای نیز وجود دارد.

Couchsurfing

کوچ سرفینگ نام یک شبکه اجتماعی در حوزه گردشگری است و حدود ۹ میلیون کاربر دارد که همگی علاقه‌مند به سفر هستند. این سرویس قابلیت‌های جالبی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. کاربران این سرویس می‌توانند تصاویرشان از سفر‌های مختلف را با سایرین به اشتراک بگذارند و حتی اقدام به تشکیل رویدادی در خصوص سفر کنند. یافتن دوستی برای اقامت در منزل وی نیز در این شبکه اجتماعی میسر است. پس اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که علاقه زیادی به سفر دارید، در این صورت بهتر است که از کوچ سرفینگ استفاده کنید. برای دانلود، از طریق لینک‌های زیر اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: کوچ سرفینگ؛ شبکه اجتماعی گردشگری

دانلود

دانلود

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه