تخفیف رجا به متولدین دهه فجر

تیم  کجارو
تیم کجارو یکشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۵
تخفیف رجا به متولدین دهه فجر

رجا برای دومین سال در آستانه آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قالب طرح تسهیلات سفر با عنوان «رهپویان فجر» برای متولدین دهه مبارک فجر اجرا می‌کند.

سرپرست معاونت اجرایی شركت حمل‌ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: شركت حمل و نقل ریلی رجا بزرگترین متولی خدمات مسافری ریلی كشور و پیشرو در ارائه‌ی خدمات نوین به مسافران، در راستای بزرگداشت سی‌و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظر دارد در بازه حركت قطارهای ۹ الی ۲۲ بهمن ماه سال جاری تسهیلات سفر را برای هموطنان عزیز با عنوان رهپویان فجر ارائه کند.

«محسن یاوری» گفت که در قالب این طرح، ۳۰ درصد تخفیف برای متولدین ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ و ۲۰ درصد تخفیف به متولدین ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه سال‌های پس از ۱۳۵۷ كه قصد سفر در بازه حركتی ۹ الی ۲۲ بهمن ماه دارند، ارائه می‌شود.

یاوری اعلام كرد که تخفیفات مزبور بدون هیچ گونه مراحل اداری در تمامی قطارهای شركت رجا و با خرید از كلیه روش‌های فروش بلیت به متقاضیان تعلق می‌گیرد.

علاقه‌مندان به بهره‌مندی از مزایای این طرح می‌توانند به مراكز فروش سراسر كشور و سایت اینترنتی raja.ir مراجعه و یا برای كسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و نحوه‌ی ارائه‌ی درخواست با سامانه ارتباط با مشتریان این شركت از طریق تلفن‌های ۱۵۳۹ (از تهران) و ۵۵۶۵۱۴۱۵-۰۲۱ از شهرستان‌ها تماس بگیرند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه