خرید در جزیره سنتوزا و هاربرفرانت، سنگاپور

حمیده کریمی
حمیده کریمی سه شنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
خرید در جزیره سنتوزا و هاربرفرانت، سنگاپور

هاربرفرانت (Harbourfront) و جزیره‌ی سنتوزا (Sentosa) در سنگاپور، دو منطقه‌ای هستند که مراکز خرید متعددی دارند و بهترین مکان برای دوستداران خرید به شمار می‌روند. در ادامه با مراکز خرید این دو منطقه بیشتر آشنا می‌شویم. با کجارو همراه باشید.

هابرفرانت و جزیره سنتوزا در سنگاپور مکان‌های مناسبی برای خرید هستند. البته بیشتر گردشگران سنگاپور، اورچارد رود (Orchard Road) را برای خرید انتخاب می‌کنند اما این دو منطقه‌ی ساحلی هم، مراکز خرید متنوع و زیادی دارند. پیش از این در مقاله‌ی راهنمای خرید در اورچارد رود، مراکز خرید این منطقه را معرفی کرده‌ایم.

در این مناطق ساحلی می‌توانید تجربه‌ی خرید از بهترین مراکز خرید را با جاذبه‌های گردشگری متنوع و ساحلی و رستوران‌های مشهور بین‌المللی همراه کنید. مرکز خرید ویووسیتی ( Vivo City)، مهم‌ترین و مشهورترین مرکز خرید این منطقه و بزرگترین مرکز خرید سنگاپور است. در ادامه با بهترین مراکز خرید جزیره سنتوزا و هاربرفرانت سنگاپور آشنا می‌شویم.

Festive Walk در منطقه‌ی تفریحی Resorts World Sentosa

خرید در سنتوسا سنگاپور

در این محدوده جاذبه‌های گردشگری مختلف، هتل‌های لوکس و رستوران‌های مشهوری وجود دارد. مرکز خرید هم جزو جدانشدنی از مراکز تفریحی و توریستی است. در این مجموعه، علاوه بر برندهای مطرح و بین‌المللی پوشاک، برندهای کمتر شناخته شده و داخلی هم نمایندگی دارند. در مرکز خرید بزرگ و متنوع این مجموعه انواع فروشگاه و اوت‌لت وجود دارد که هر کسی با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌تواند محصول مناسب خود را پیدا کند. ساعت کار این مرکز هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

هاربرفرانت سنتر (HarbourFront Centre)

خرید در سنتوسا سنگاپور

در این مرکز خرید طیف وسیعی از کالاهای متنوع از جمله پوشاک، لوازم الکترونیکی، لوازم ورزشی در کنار رستوران‌ها و کافه‌های متعدد وجود دارد. در این مجموعه نام‌های مشهوری در زمینه‌های مختلف به خصوص لوازم الکترونیکی و پوشاک را خواهید دید.

Quayside

خرید در سنتوسا سنگاپور

در این منطقه علاوه بر فروشگاه‌های متعدد، رستوران و کافه‌های زیادی هم در کنار آب و در خلیج سنتوزا قرار گرفته‌اند. این منطقه البته بیشتر به خاطر چشم‌اندازهای دریایی و رستوران‌ها و کافه‌های لوکس و بین‌المللی شهرت دارد اما در آن فروشگاه و مرکز خرید هم پیدا می‌شود. اوت‌لت‌های غذا هم در این منطقه وجود دارند. رستوران‌ها غذاهای بین‌المللی سرو می‌کنند از جمله Little Provence که فقط غذای فرانسوی دارد. این مجموعه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا آخر شب فعالیت می‌کند.

سیلوسو پوینت (Siloso Point)

خرید در سنتوسا سنگاپور

حتما نام ساحل سیلوسو یا تفریحگاه ساحلی آن را شنیده‌اید. در این ساحل دیدنی، یک فروشگاه مخصوص لوازم ساحل از قبیل لباس شنا، وسایل مخصوص شنا، حوله و... به نام سیلوسو پوینت وجود دارد. البته در بیشتر نواحی ساحلی به خصوص در جنوب شرقی آسیا، این مدل فروشگاه‌ها را خواهید دید که معمولا تعداد زیادی هستند و سعی می‌کنند به عناوین مختلف توجه خریداران را جلب کنند. اما در این ساحل فقط همین فروشگاه است که محصولات مرتبط می‌فروشد. علاوه بر حوله و لباس شنا می‌توانید چیزهای دیگری مانند بازی‌های مخصوص کودکان یا کتاب‌ها و بروشورهای آموزشی برای آشنایی با زندگی دریایی و سایر موارد مرتبط را پیدا کنید. این فروشگاه هر روز از ۱۰ صبح تا ۸ شب باز است.

مرکز خرید ویوو سیتی (VivoCity)

خرید در سنتوسا سنگاپور

سنگاپور به خاطر مراکز خرید بزرگ و مدرنش شهرت دارد. بهترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید آسیا در سنگاپور هستند. ویووسیتی بزرگ‌ترین مرکز خرید سنگاپور است. این مرکز چیزی فراتر از یک مرکز خرید ساده است. در واقع ویووسیتی یک مجموعه‌ی تفریحی بزرگ و کامل است که تمام امکانات لازم برای تفریح و سرگرمی تمام اعضای خانواده را در اختیار گردشگران می‌گذارد. بزرگ‌ترین سینمای سنگاپور، بزرگ‌ترین اسباب‌بازی فروشی، یک سالن آمفی‌تئاتر، استخر و چهار فودکورت از امکانات مهم این مجموعه‌ی بزرگ هستند. در واقع با وجود این وسعت و گستردگی و تنوع امکانات این مرکز را باید یک مگامال نامید.

ویووسیتی به معنای واقعی کلمه، بهشت عاشقان خرید است. انواع اجناس متنوع از پوشاک برندهای مطرح دنیا تا بهترین ساعت‌های سوئیسی در این مرکز پیدا می‌شود. حتی اگر قصد و توان خرید چنین محصولاتی را ندارید، سر زدن به این مرکز خرید بزرگ و باشکوه را از دست ندهید.

علاوه بر برندهای مطرح غربی در زمینه‌ی پوشاک، برندهای دیگر بین‌المللی، اوت‌لت‌های پوشاک کودکان، برترین مارک‌های اسباب‌بازی، فروشگاه‌های کتاب، پوشاک منزل، اوت‌لت‌های موسیقی، زیورآلات، بوتیک‌های ورزشی و انواع کیف و کفش هم در این مجموعه وجود دارد. در واقع هر چیزی که فکر کنید با بهترین کیفیت در این مگامال پیدا می‌شود و دست خالی از آن بیرون نخواهید رفت. محصولات مرتبط با سلامتی و زیبایی و حتی خواروبار هم در ویووسیتی عرضه می‌شود.

ویووسیتی یک مجموعه‌ی تفریحی کامل است که در سفر به سنگاپور نباید فرصت بازدید از آن را از دست بدهید. مجموعه‌ی سینمایی این مرکز، ۱۵ پرده و ظرفیت ۲۱۷۲ نفر را دارد. بزرگ‌ترین پرده‌ نمایش آسیا با ابعاد ۲۲/۴ متر در این مجموعه‌ی سینمایی قرار دارد.

تفریحات زیادی برای بچه‌ها در این مرکز در نظر گرفته شده است. ویووسیتی با در اختیار داشتن زمین بازی فضای باز در طبقه‌ی دوم و بام مجموعه در کنار پارک و سالن ورزشی، همه‌ی امکانات تفریحی اعضای خانواده را یک جا جمع کرده است. علاوه بر این امکانات و تفریحات، جشنواره‌های مختلفی هم در تمام طول سال برگزار می‌شود.

ساعت کار این مجموعه هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. از طریق مترو و ایستگاه HarbourFront می‌توانید به این مجموعه دسترسی داشته باشید.

مطالب مرتبط:

منبع singapore-guide

دیدگاه