تاکسی های فرودگاه مهرآباد تا نوروز ۹۶ ساماندهی می‌شوند

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰
تاکسی های فرودگاه مهرآباد تا نوروز ۹۶ ساماندهی می‌شوند

ساماندهی تاکسی‌های فرودگاهی، نظارت بر عملکرد شرکت‌های تاکسیرانی در خصوص تامین تاکسی مورد نیاز و نوسازی ناوگان و مکانیزه نمودن نوبت‌دهی تاکسی‌های فرودگاهی و همچنین تسریع در مسافرگیری و کاهش ایستایی در مقابل ترمینال‌ها در ساعات پیک پرواز تا نوروز ۹۶ اجرائی می‌شود.

رستمی، مدیر کل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با اشاره به تاکیدهای مکرر در خصوص اخطار به شرکت‌های تاکسیرانی مستقر در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در خصوص بکارگیری تاکسی‌های نو و در شان مسافرین فرودگاهی گفت از فعالیت خودروهای فرسوده و رانندگان نامرتب و بی‌نظم در فرودگاه مهرآباد ممانعت به عمل خواهد آمد.

تاکسی های فرودگاه مهرآباد

وی با اشاره به بازدید سرزده خود از خدمات‌رسانی شرکت‌های تاکسیرانی مستقر در فرودگاه بیان کرد که ساماندهی رفتار رانندگان، نوع خودرو آنها و همچنین تامین تاکسی‌های مورد نیاز در جلوی ترمینال‌ها و همچنین نصب سیستم جدید نوبت‌دهی تاکسی‌ها اولویت‌های ساماندهی تا فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروزی است.

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت در صورتی که هر کدام از بخش‌ها که عملکرد مطلوب و مورد نظر این اداره کل را انجام ندهند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با قاطعیت با آنان برخورد می‌شود.

عدم ارائه قبض به مسافران، ارائه قبض به شیوه سنتی و دستی، روشن نکردن سیستم گرمایش و یا سرمایش درخواست وجه بیشتر برای ارائه خدمات، نقص جستجو محلات در نرم‌افزار تاکسی فرودگاه از جمله تخلفات و نواقصی است که در صورت مشاهده با راننده متخلف و شرکت مربوطه برخود خواهد شد.

تاکسی های فرودگاه مهرآباد

رستمی در پایان گفت که ساماندهی مقابل ترمینال ۴ و ۶ فرودگاه مهرآباد نیز در فازهای بعدی اصلاح و ساماندهی قرار داشته و با هماهنگی پلیس فرودگاه و راهنمایی و رانندگی برای ساماندهی تاکسی‌ها در آینده نزدیک اقدام خواهد شد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه