تکذیب خبر ممنوع الخروجی ایرباس A321 جدید ایران ایر

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۵
تکذیب خبر ممنوع الخروجی ایرباس A321 جدید ایران ایر

دو خبر ممنوع‌الخروج بودن ایرباس ۳۲۱ جدید هواپیمایی ایران ایر و ممنوعیت جابجایی افراد منتسب به نهادهای مشمول تحریم با این هواپیما صحت ندارد.

«سید قاسم بی‌نیاز»، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه وشهرسازی، با اشاره به اینکه متأسفانه جریانی سعی در تخریب خرید این هواپیما به‌عنوان یک دستاورد پسابرجامی دارد، گفت:

متأسفانه اخبار کذب در خصوص هواپیمای جدید هما در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود و خبر ممنوع‌الخروج بودن ایرباس ۳۲۱ جدید هواپیمایی ایران ایر به‌طور کامل کذب است.

وی، توضیح داد که به‌کارگیری این هواپیما در مسیر داخلی تصمیم داخلی ایران ایر است و اصلاً چنین مسائلی در قرارداد خرید هواپیما نیامده و ایران ایر به هر صورت ممکن که صلاح بداند می‌تواند از هواپیما استفاده می‌کند و فقط به دلیل تصمیم‌های بخش‌های بازرگانی ایران ایر این هواپیما فعلا در مسیرهای داخلی پرواز می‌کند.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد:

ما معتقدیم برای ارتقای سطح ایمنی و حفظ جان مسافران و هم‌وطنان عزیز باید تلاش همه جانبه‌ای درجهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی داشته باشیم و از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهیم کرد، در این راستا نیز نه‌ تنها در بخش هوایی که در سایر بخش‌های حمل‌ونقل نیز اقدامات مؤثری صورت گرفته که نتایج آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

مطالب مرتبط:

منبع ایلنا

دیدگاه