تور مجازی: سال نو میلادی در مسکو چگونه گذشت؟

سارا کرایی
سارا کرایی یکشنبه، ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۰
تور مجازی: سال نو میلادی در مسکو چگونه گذشت؟

در این مقاله از تور مجازی نگاهی به سال نو میلادی در مسکو خواهیم داشت. در ادامه می‌توانید ۱۳ تصویر پانوراما از حال و هوای سال نو در مسکو را ببینید. با کجارو همراه باشید.

هر سال با فرا رسیدن شب سال نو امید برای موفقیت‌ها و کامیابی‌های بزرگ‌تر در سال پیش‌رو در دل‌ها روشن می‌شود. از این‌رو، جشن گرفتن این رویداد مهم و ارزشمند یکی از مهم‌ترین دغدغه‌‌های مردم و مسئولان برگزاری این مراسم است.

سال نو بزرگ‌ترین و مهم‌ترین جشن ملی روسیه است و تعطیلات آن تعطیلاتی خانوادگی به حساب می‌آید. در شهر مسکو، مردم سال نو را با خوردن خوراک‌های خوشمزه و اغلب سنتی، پیاده‌روی‌ شبانه اطراف میدان سرخ و تماشای آتشبازی‌ جشن می‌گیرند. میدان سرخ که مهم‌ترین محل گردهم‌آیی مردم روسیه در این جشن بزرگ است مملو از مردم روس و گردشگران خارجی می‌شود. در مسکو شروع سال نو با به صدا درآمدن ناقوس‌های کاخ کرملین رسما آغاز می‌شود. شاید در این شب رسیدن به میدان سرخ و انتظار برای به صدا درآمدن ناقوس‌ها و درآخر تماشای آتشبازی‌های فوق‌العاده دیدنی یکی از مهم‌ترین و البته دشوارترین کارها برای مردم این شهر زیبا باشد.  

تصاویر پانوراما

در اینجا می‌توانید حس و حال شب سال نو در شهر زیبای مسکو را از طریق تصاویر پانوراما به‌خوبی درک کنید.

برای دیدن تصاویر پانوراما صبور باشید. پس از لود شدن کامل تصویر، عکس پانوراما خودبه‌خود به‌صورت چرخشی حرکت خواهد کرد و شما می‌توانید، هم‌زمان، با بالا و پایین کردن تصویر دید کلی از فضای درون تصویر داشته باشید. 

تور مجازی روزهای یکشنبه و چهارشنبه، ساعت ۱۱:۱۵ شب در کجارو منتشر می‌شود. برای دسترسی به مقاله‌های این بخش به صفحه‌ی اختصاصی تور مجازی مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع weheart airpano

دیدگاه