خرید در اورچارد رود (Orchard Road)، سنگاپور

حمیده کریمی
حمیده کریمی دوشنبه، ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
خرید در اورچارد رود (Orchard Road)، سنگاپور

بلوار اورچارد رود یکی از مراکز خرید و سرگرمی و یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری در سنگاپور است. در این خیابان، مراکز خرید بزرگ و مهم و هتل‌های مجللی وجود دارند. برای آشنایی با مراکز خرید اورچارد رود در ادامه با کجارو همراه باشید.

این خیابان شلوغ و پرزرق و برق را با بزرگترین خیابان‌های شهرهای توریستی دنیا مقایسه می‌کنند. دو طرف این خیابان را دپارتمان‌ استورهای داخلی و بین‌المللی، بوتیک‌های کوچک، دفاتر تجاری و اداری، اسپا، سالن‌های زیبایی، هتل، مراکز تفریحی، رستوران‌ها و کافه‌های متعدد در بر گرفته‌اند.

در واقع این خیابان علاوه بر اینکه بهترین و کامل‌ترین مکان برای خرید در سنگاپور است، یک مرکز تفریحی بزرگ هم محسوب می‌شود.

فروشگاه‌های این منطقه تلاش می‌کنند تا با ارائه‌ی اجناس متنوع‌تر و برگزاری نمایشگاه‌ها و حراجی‌های گوناگون، توجه خریداران را به خود جلب کنند. هر کالایی که فکر کنید در مراکز خرید این خیابان به فروش می‌رسند. در ادامه با تعدادی از بزرگ‌ترین مراکز خرید اورچارد رود آشنا می‌شویم.

مرکز خرید 313@Somerset

خرید در سنگاپور

این مرکز خرید به سرعت به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در اورچارد رود تبدیل شده است. علاوه بر فروشگاه‌های برندهای برتر مد جوانان، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی هم در مجموعه وجود دارند از جمله یک فودکورت عالی در بالاترین طبقه. این مرکز خرید درست بالای ایستگاه متروی Somerset قرار دارد و به راحتی در دسترس است. این مجموعه به خاطر برندهای مقرون‌به‌صرفه و محیط پرهیجان و جوان‌پسند، به یکی از مراکز خرید محبوب گردشگران تبدیل شده است.

ساعت کار این مرکز از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و روزهای جمعه و شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب است.

مرکز خرید DFS Galleria Scottswalk

این مرکز خرید، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی مد و لوازم آرایشی در سنگاپور است که مجموعه‌ای از برندهای لوکس و معاف از مالیات را ارائه می‌کند. این مرکز در کنار هتل رویال پلازا در خیابان Scotts قرار دارد.

ساعت کار این مجموعه یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و جمعه‌ها و شنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب است.

مرکز خرید فار ایست پلازا (Far East Plaza)

این مرکز خرید یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های تجاری و خرید در سنگاپور است. نزدیک به ۸۰۰ اوت‌ لت در این مجموعه‌ی شش طبقه وجود دارد. در این مجموعه می‌توانید کالاهایی چون لوازم الکترونیکی، زیورآلات، کیف و کفش و... را خریداری کنید.

ساعت کار این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

مرکز خرید ION Orchard

خرید در سنگاپور

این مرکز خرید بزرگ با معماری چشم‌گیر و جذابش، خریدارانی را که به دنبال برندهای لوکس هستند به سوی خود می‌کشاند. این مجموعه از سال ۲۰۰۹ آغاز به کار کرده است. علاوه بر محصولات و کالاهای لوکس از برندهای مطرح دنیا، در این مجموعه بهترین سرآشپزهای دنیا در رستوران‌های مختلف، غذاهای لذیذ بین‌المللی سرو می‌کنند. این مرکز خرید تمامی امکانات لازم برای یک مجموعه‌ی تجاری و تفریحی کامل را در اختیار دارد؛ سکوی بازدید در طبقه‌ی ۵۵ و ۵۶، گالری هنری و مرکز نمایشگاهی، دسترسی آسان به ایستگاه مترو، فروشگاه‌های برندهای محبوب دنیا و...

ساعت کار این مجموعه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

مرکز خرید Knightsbridge

خرید در سنگاپور

این مرکز خرید بخشی از هتل گرند پارک اورچارد (Grand Park Orchard) است. فروشگاه برندهای مطرح در این مجموعه‌ی چهار طبقه محصولات خود را عرضه می‌کنند. این مرکز فقط به پوشاک و زیورآلات اختصاص دارد و گرچه در خیابان اورچارد نسبتا جدید است، یکی از جذاب‌ترین و چشمگیرترین مراکز خرید این خیابان محسوب می‌شود.  

این مجموعه هم مانند سایر مراکز خرید بزرگ سنگاپور، علاوه بر فروشگاه‌های متعدد، مراکز تفریحی و سرگرمی هم دارد. تعداد اوت لت های این مجموعه محدود است اما انتخاب زیادی برای برندهای معتبر و محبوب دنیا خواهید داشت.

ماندارین گالری (Mandarin Gallery)

این مجموعه‌ی تجاری که قبلا با عنوان Meritus Mandarin Shopping Arcade شناخته می‌شد، مجموعه‌ای از بهترین برندهای بین‌المللی و خیاطان سفارشی‌دوز را به خیابان اورچارد آورده است. این مرکز که در مجاورت هتل ماندارین اورچارد قرار گرفته، فشرده است ولی برندهای مطرحی چون مارک جاکوبز و کاوالی در آن به عرضه‌ی جدیدترین طراحی‌های خود می‌پردازند. فروشگاه‌های این مرکز در سه طبقه در کنار تعدادی رستوران شیک قرار گرفته‌اند. مهم‌ترین تمرکز این فروشگاه‌ها بر ارائه‌ی پوشاک و زیورآلات است.

ساعت کار این مرکز روزانه از ۱۱ صبح تا ۹:۳۰ شب است.

مرکز خرید نی آن سیتی (Ngee Ann City)

این مرکز خرید مجموعه‌ی متنوعی از محصولات از جمله مد و پوشاک، آرایش و زیبایی، کتاب و محصولات فرهنگی را عرضه می‌کند. علاوه بر فروشگاه، رستوران‌های متعددی هم در مجموعه وجود دارند. بخش هنری و دپارتمان استور تاکاشیمایا (Takashimaya)  بخش‌های دیگر این مجموعه‌ی تجاری هستند. در این مرکز برندهای مشهوری چون گوچی، دیور، کارتیه، هوگو باس، زارا و... را خواهید دید.  

ساعت کار این مرکز هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۹:۳۰ شب است.

اورچارد سنترال

این مجموعه یکی از جدیدترین و البته بلندترین مراکز خرید اورچارد رود است. در این مرکز خرید، گردشگران با ارائه‌ی پاسپورت می‌توانند از تخفیف‌های ویژه‌ی توریستی در برخی برندهای منتخب استفاده کنند. پیدا کردن این مرکز خرید در اورچارد رود راحت است. اورچارد سنترال فقط ۵ دقیقه پیاده با ایستگاه متروی Somerset فاصله دارد.

ساعت کار این مرکز روزانه از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب است.

مرکز خرید  Tanglin

این مرکز خرید دومین مرکز خرید قدیمی در اورچارد ورد است. در این مجموعه می‌توانید انواع محصولات آنتیک، زیورآلات، ابریشم، ظروف چینی و فرش‌هایی از کشورهایی چون پاکستان، ایران، افغانستان و... را تماشا و خریداری کنید.

ساعت کار این مرکز از دوشنبه تا شنبه‌ از ساعت ۱۲ ظهر تا ۶ بعدازظهر است.

مرکز خرید Palais Renaissance

خرید در سنگاپور

این مجموعه‌ی تجاری مجلل، میزبان برندهای مشهوری چون DKNY، ورساچه، پرادا و... است. اولین فروشگاه مد برتر هندوستان در سنگاپور در طبقه‌ی دوم این مجموعه قرار دارد. در این فروشگاه می‌توانید جدیدترین طراحی برندهای مشهور هندی را با رنگ‌ها و طراحی‌های خاصشان خریداری کنید. کافه‌های شیک، بخش دیگری از این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

ساعت کار این مرکز هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

مطالب مرتبط:

منبع singapore-guide

دیدگاه