۱۷ تفاهم نامه در اجلاس شهرداران جاده ابریشم به امضا رسید

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
۱۷ تفاهم نامه در اجلاس شهرداران جاده ابریشم به امضا رسید

یازدهمین اجلاس بین‌المللی شهرداران جاده ابریشم از دوازدهم در کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین شروع شده و تا روز پانزدهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

در حاشیه یازدهمین اجلاس بین‌المللی شهرداران جاده ابریشم، ۱۷ تفاهم‌نامه به امضا رسیده و قرار است پنج تفاهم‌نامه دیگر نیز به امضا برسد.

نصرتی شهردار قزوین در این اجلاس گفت:

در روز گذشته ۱۷ تفاهم‌نامه در حاشیه اجلاس و در میزهای سرمایه‌گذاری کره، چین، ترکیه، انگلستان و میزهای سرمایه‌گذاری ایرانی امضاء شد و امروز نیز پنج تفاهم‌نامه دیگر به امضاء می‌رسد. همچنین با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی، پژوهشکده جاده ابریشم در قزوین نیز راه‌اندازی شده است. همچنین ما موفق شدیم شهرهای ایرانی و خارجی واقع در مسیر جاده ابریشم را عضوگیری کنیم. اتحادیه شهرهای جاده ابریشم در این اجلاس راه‌اندازی شده است؛ این اتحادیه بزرگ‌ترین جایگاه برای ما در ایران و رهبری شهرهای در طول مسیر این جاده است.

نصرتی با بیان اینکه در هفته شهر قزوین این اجلاس برگزار شده است، گفت که زمان برگزاری اجلاس‌های نمادین سپری شده است. باید از امسال که سال اقدام و عمل است کارهای عملی انجام دهیم و همراهی سازمان‌های بین‌المللی در این زمینه بسیار تأثیرگذار است.

مطالب مرتبط:

منبع مهر

دیدگاه