ثبت نام راهنمایان گردشگری خارجی برای شرکت در کنوانسیون ۲۰۱۷

تیم  کجارو
تیم کجارو یکشنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۵
ثبت نام راهنمایان گردشگری خارجی برای شرکت در کنوانسیون ۲۰۱۷

شورای سیاست‌گذاری کنوانسیون ۲۰۱۷ اعلام کرد که راهنمایان گردشگری خارجی برای شرکت در این کنوانسیون می‌توانند از ۱۵ شهریور ثبت‌نام کنند.

دبیر شورای سیاست گذاری کنوانسیون ۲۰۱۷ راهنمایان گردشگری با بیان اینکه تاکنون ۲۳ راهنمای خارجی برای شرکت در این کنوانسیون نام نویسی کرده‌اند گفت که راهنمایان برای ثبت‌نام زودتر اقدام کردند.

محسن حاجی سعید دبیر شورای سیاست گذاری کنوانسیون ۲۰۱۷ راهنمایان گردشگری گفت:

ثبت‌نام از راهنمایان از دوم آگوست شروع شده است و در این مدت ۲۳ راهنمای گردشگری خارجی از ده کشور مختلف ثبت‌نام کرده‌اند که اولین نفر آن‌ها یک راهنما از اسکاتلند بوده است. در سال‌های گذشته ثبت‌نام‌ها برای حضور در کنوانسیون از ماه نوامبر آغاز می‌شد اما اکنون روند ثبت‌نام‌ها نشان می‌دهد که راهنمایان زودتر اقدام کرده‌اند. برای راهنمایان گردشگری خارجی ظرفیت ۳۵۰ نفره ای را در نظر گرفته‌ایم.

حاجی سعید همچنین افزود:

آماده کردن وب سایتی با اطلاعات کافی برای اینکه بتواند به سؤالات ذهنی ثبت‌نام کنندگان پاسخ دهد، از ما وقت زیادی گرفت ما چهار ماه زمان گذاشتیم تا وب‌سایت WFTGA۲۰۱۷.com را طراحی و به‌ روز کردیم. در این وب‌سایت همه اطلاعاتی که یک شرکت کننده خارجی درباره نحوه شرکت در برنامه، سفر در ایران، مکان برگزاری برنامه و تورهای گردشگری باید بداند را قرار داده‌ایم.

این راهنمای گردشگری در پایان خاطرنشان کرد که تیرماه امسال به همراه یزدانی عضو شورای سیاست گذاری کنوانسیون ۲۰۱۷ به جلسه وین رفتیم تا توضیحات تکمیلی درباره برگزاری این کنوانسیون را در ایران به اعضای هیئت‌مدیره فدراسیون بدهیم. در این جلسه بخش‌های مختلف سفر راهنمایان گردشگری به ایران و شفافیت نحوه اجرای آن موضوعاتی بود که بحث شد از جمله درباره شیوه ثبت‌نام راهنمایان و امکان واریز وجه. چون یک سال و نیم منتظر ماندیم تا این کار از طریق سیستم بانکی ایران انجام شود اما نشد بالاخره با یکی از شرکت‌های بزرگ اتریشی که مورد تائید فدراسیون نیز بود وارد مذاکره شده و آن را واسطه قرار دادیم تا کار ثبت‌نام از راهنمایان از درگاه این شرکت انجام شود.

مطالب مرتبط:

منبع مهر

دیدگاه