کافه گردی: کافه سلفی، کافه ای برای سلفی دوست‌ ها

علیرضا کیخا
علیرضا کیخا جمعه، ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کافه گردی: کافه سلفی، کافه ای برای سلفی دوست‌ ها

کافه سلفی آخرین کافه‌ای است که در مطالب «کافه‌گردی» این هفته به آن سر می‌زنیم. کافه سلفی، کافه‌ای با دکوراسیونی متفاوت و پر از دیدنی‌های ریز و درشت برای دیدن است. با کجارو همراه باشید تا با هم گشتی در این کافه بزنیم.

معرفی

کافه سلفی یک کافه متفاوت و زیبا در چهارراه ولیعصر است. این کافه محیطی بسیار دنج و زیبا دارد و در دکوراسیون آن از المانهای تصویری زیادی استفاده شده است. همین نکته باعث دیدنی‌تر شدن این کافه شده است. برای کسانی که سلفی گرفتن را دوست دارند این کافه محل مناسبی به شمار می‌آید. از این جهت که تعداد المان‌های دیدنی این کافه آنقدر زیاد است که می‌توانید جلوی بسیاری از آن‌ها سلفی بگیرید و باز هم سوژه جدید برای گرفتن عکس سلفی داشته باشید. برخورد کارکنان جوان و دوست‌داشتنی این کافه بسیار گرم و صمیمی است و کیفیت خوردنی‌های کافه هم مناسب است. با هم به دیدن تصاویر اختصاصی کجارو از دکوراسیون داخلی این کافه می‌پردازیم. 

کافه سلفی

کافه سلفی

کافه سلفی

کافه سلفی

کافه سلفی

کافه سلفی

کافه سلفی

کافه سلفی

کافه سلفی

کافه سلفی

کافه سلفی

کافه سلفی

کافه سلفی کجاست؟

کافه سلفی در چهارراه ولیعصر، روبروی تئاتر شهر، جنب کوچه پشن، پاساژ صدف، واحد ۱۶ قرار دارد.

موقعیت کافه سلفی روی نقشه

چی بخوریم؟

منوی پیشنهادی این رستوران به شما لازانیا، املت ویژه، آلفردو، شرار، قهوه اسپرسو و انواع شیک‌ها هستند. در ادامه می‌توانید منوی این رستوران را ببینید.

منوی کافه سلفی

کافه سلفی

کافه سلفی

کافه سلفی

امکانات

کافه سلفی امکاناتی چون اینترنت بی‌سیم، دستگاه کارت‌خوان، جای پارک، صبحانه، دسترسی به حمل و نقل عمومی و سرویس بهداشتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در این کافه همچنین امکان رزرو و برگزاری جشن و مهمانی وجود دارد.

جمع‌بندی

در مجموع می‌توان کافه سلفی را محیطی دوست‌داشتنی و جذاب برای مشتریان و خصوصا دوست‌داران عکس‌های سلفی در نظر گرفت. برخورد خوب و صمیمی مسوولان کافه نیز باعث می‌شود لحظاتی که در این کافه هستید به‌یاد ماندنی‌تر شود. همچنین خوردنی‌هایی که در کافه سلفی ارائه می‌شوند کیفیت خوبی دارند. ما حضور در این کافه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اگر شما هم می‌خواهید کافه‌های مورد علاقه خود را به دیگران معرفی کنید، نام و محدوده آن‌ها را برای کجارو و خوانندگان ما بنویسید.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه