ساخت سه هتل پنج ستاره در استان قم

تیم  کجارو
تیم کجارو سه شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۵
ساخت سه هتل پنج ستاره در استان قم

موافقت‌های احداث ساخت سه هتل پنج ستاره در استان قم صادر شده است که در بلوار پیامبر اعظم (ص)، فلکه بسیج و خیابان اراک راه‌اندازی می‌شود.

«عیسی رضایی» مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت:

مراحل واگذاری زمین در بلوار پیامبر اعظم (ص) با همکاری شهرداری درحال انجام است تا بتوان با احداث تاسیسات گردشگری به ظرفیت تخت های اقامتی و پذیرایی شایسته از زائران در این استان بپردازیم.

وی با بیان اینکه نیازمند همکاری بانک‌ها در ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم گفت که ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش خصوصی برای احداث واحدهای گردشگری ارائه شده است که این رقم باید افزایش پیدا کند تا بخش خصوصی با رغبت بیشتری در حوزه گردشگری وارد شود.

رضایی با اشاره به اقدامات طی سه سال اخیر در حوزه گردشگری در قم گفت که از سال ۹۲ حدود ۷۳۰ میلیارد ریال در بخش واحدهای اقامتی در این استان سرمایه‌گذاری شده که منجر به ایجاد ۶۲ واحد اقامتی از جمله خانه مسافر، هتل، هتل آپارتمان و مهمان‌پذیر شده است. در همین راستا برای ۵۰۰ نفر اشتغال پایدار ایجاد شده است.

وی به ایجاد دفاتر خدمات مسافرتی اشاره کرد و گفت:

۱۹ دفتر با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که برای ۶۲ نفر اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

رضایی با اشاره به سرمایه‌گذاری برای راه اندازی مجتمع‌های گردشگری و تفریحی درقم گفت که ۱۶ مجتمع پذیرایی بین راهی در قم با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به بهره‌ بردای رسیده که برای ۶۰۰ نفر اشتغال فراهم کرده است.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه