ابزار سفر: اتو جیبی

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
ابزار سفر: اتو جیبی

در این مقاله از ابزار سفر با اتوی بسیار کوچکی آشنا می‌شوید که می‌توانید در هر شرایطی آن را در جیب خود به همراه داشته باشید و حتی وقتی در اتومبیل یا قطار نشسته‌اید لباس‌هایتان را اتو کنید. با کجارو همراه باشید.

 اگر شما هم یک اتوی جیبی (مینی پاکت، Mini Pocket Iron) داشته باشید، از این به بعد با دیدن چروک‌های مزاحم روی لباس، اخم و تخم کردن و عصبی شدن را فراموش خواهید کرد. چرا که این اتو به قدری کوچک است که به راحتی در جیب جا می‌گیرد و می‌توانید آن را همه جا همراه خود داشته باشید. حتما پیش آمده که پس از تنها چند دقیقه نشستن در اتومبیل، متوجه چندین چروک ریز و درشت روی لباس‌های خود شده باشید و به شدت عصبانی شوید، اما دیگر جای نگرانی نیست، با آمدن مینی پاکت، این مشکل هم حل شده است.

این اتوی سبک که کمتر از ۱۰۰ گرم وزن دارد، در کمتر از چند دقیقه به حدی داغ می‌شود که به راحتی شما را از چروک‌های مزاحم روی لباس راحت کند. مینی پاکت ظاهری مشابه گوشی تلفن همراه دارد و با باتری یا از طریق کابل USB شارژ می‌شود. با هر بار شارژ، می‌توانید ۳۰ دقیقه از این اتو استفاده کنید و دمای آن به هنگام گرم شدن، ۹۰ تا ۹۵ درجه سانتی‌گراد است.

اتو جیبی

به علاوه، این اتو مجهز به چراغ نشانه‌گری است که شما را از داغ شدن آن با خبر می‌کند. اما مثل همه‌ی اتو‌ها، باید با احتیاط از این وسیله استفاده کنید و مراقب باشید صفحه‌ی داغ آن با دستتان تماس نداشته باشد.

داشتن ظاهری شیک و آراسته‌ (حتی در مسافرت‌) را با خرید یک دستگاه مینی آیرن تجربه کنید.

برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه‌ی اختصاصی ابزار سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع gadgetreview

دیدگاه