یک دستگاه اتوبوس در دریا در بندر پهل سقوط کرد

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۰
یک دستگاه اتوبوس در دریا در بندر پهل سقوط کرد

صبح امروز یک دستگاه اتوبوس به هنگام آماده شدن جهت ورود به شناور لندیگ کرافت در بندر پهل سقوط کرد.

مدیر امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم گفت که یک دستگاه اتوبوس ساعت ۷/۵۶ صبح امروز به هنگام آماده شدن برای ورود به شناور لندینگ کرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو) در بندر پهل سقوط کرد.

«پژمان بهرامی» با بیان اینکه سرنشینان این اتوبوس توسط نیروهای امدادی سازمان منطقه آزاد قشم نجات یافتند، بیان کرد که این اتوبوس با ۱۴ سرنشین از شیراز راهی جزیره قشم شده بود و در هنگام سقوط در دریا هشت سرنشین شامل پنج مسافر و سه خدمه در آن حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه تمامی سرنشینان با تلاش نیروهای امدادی سازمان منطقه آزاد قشم نجات یافتند، خاطرنشان کرد که این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی به همراه نداشت.

این مقام مسئول در خصوص چگونگی نجات دادن سرنشینان این اتوبوس، گفت که با تلاش نیروهای مستقر در بندر پهل تمام هشت سرنشین از طریق سقف اتوبوس به بیرون منتقل شدند و حال همه سرنشینان خوب است.

بهرامی در خصوص علت سقوط این اتوبوس بیان کرد که این اتوبوس به هنگام آماده شدن برای ورود به شناور لندینگ کرافت، به دلیل بی‌احتیاطی راننده و خالی کردن ترمز، از قسمت عقب به داخل دریا سقوط کرد.

وی در پایان با اشاره به شرایط جزر دریا، ادامه داد که هم‌اینک تلاش برای بیرون کشیدن اتوبوس از دریا با مشارکت نیروهای امدادی، پتروساحل، دریابانی و امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم آغازشده است.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه