متروی تهران در عید غدیر و ۳ مهر رایگان می شود

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۵
متروی تهران در عید غدیر و ۳ مهر رایگان می شود

خدمات‌رسانی متروی تهران در روز عید سعید غدیر خم برای عموم مسافران و در روز بازگشایی مدارس برای دانشجویان و دانش‌آموزان رایگان است.

دانلود آخرین ورژن نقشه مترو تهران سال ۱۴۰۰

«محمد احمدی بافنده» مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران، با اشاره به اقدامات شرکت بهره‌برداری مترو تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید گفت:

در روز سوم مهر که مصادف با آغاز سال جدید تحصیلی است، متروی تهران با بهینه‌سازی زمان حرکت قطارها و جابه‌جایی مسافران با حداکثر توان، سعی می‌کند تا خدمات بهتر و مؤثرتری را به دانش‌آموزان و دانشجویان ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران بیان کرد که در روز سوم مهرماه مترو به‌صورت رایگان به محصلان اعم از دانشجویان و دانش‌آموزان خدمات‌رسانی خواهد کرد. در عینِ حال که تخفیف ویژه در طول سال برابر مصوبه شورای اسلامی شامل حال دانش‌آموزان و دانشجویان می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه اقدامات ویژه شرکت بهره‌برداری متروی تهران در استقبال از مهر تنها به بهینه‌سازی برنامه حرکت قطارها محدود نشده است گفت که سوم مهر رابطین فرهنگی شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اهدای هدایایی مانند لوازم‌التحریر به استقبال دانش‌آموزان و دانشجویان می‌روند. در ضمن در تمام ایستگاه‌های مترو با نصب بنر و پخش نماهنگ‌های ویژه، فضاسازی لازم برای سال تحصیلی صورت می‌گیرد.

«احمدی بافنده» اجرای سرود و نمایش‌های مرتبط در ایستگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های فرهنگی شرکت بهره‌برداری مترو در روزهای آغازین سال جدید تحصیلی برشمرد و گفت:

طرح قطار دانایی که به‌منظور ارتقای فرهنگ استفاده از مترو برای کودکان در تابستان امسال اجرایی شد همچنان باقوت در مهرماه نیز ادامه می‌یابد.

به گفته مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران در طرح استقبال از مهر مسائل ایمنی به‌طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، وی دراین‌باره افزود که از چند ماه قبل برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای کنترل و تجهیز سیستم‌های ایمنی و اطفای حریق ایستگاه‌های مترو، افزایش پوشش امدادی از طریق اورژانس تهران، تأمین برق اضطراری از طریق برق منطقه‌ای، رفع عیب قطارها، تأسیسات ایستگاه‌ها و باجه‌های کارت بلیط صورت گرفته است تا با آمادگی کامل به استقبال مهر برویم.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه