کافه گردی: گزارش کجارو از کافه مان و رو

علیرضا کیخا
علیرضا کیخا چهار شنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۰
کافه گردی: گزارش کجارو از کافه مان و رو

در چهارمین قسمت از گزارش‌های «کافه‌گردی» به یک کافه زیبا و جالب سری زده‌ایم. کافه‌ای که به‌تازگی راه افتاده و در آن رویداد‌های مربوط به «گردشگری طبیعت» برگزار خواهد شد. با کجارو همراه باشید.

معرفی

در خیابان میرداماد و مجتمع اسکان که یکی از قدیمی‌ترین مجتمع‌های مسکونی - تجاری پایتخت است، تعدادی از کافه های تهران جای گرفته‌اند که دارای دکورهای متفاوت برای سلیقه‌های مختلف هستند. اما به‌تازگی یک کافه جدید، با ایده‌ای جذاب به راه افتاده است. این کافه قرار است رویدادهایی با موضوع «گردشگری طبیعت» را میزبانی کند. یکی از مهم‌ترین خصوصیات این کافه را می‌توان برخورد بسیار خوب کارکنان کافه و به‌خصوص مدیر اهل سفر و خوش‌صحبت آن دانست. 

کافه مان و رو

این کافه دارای دکوراسیون بسیار زیبایی است. اما یک چیز بسیار جالب در دکوراسیون این کافه توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

کافه مان و رو

در یک سوی این کافه کتاب‌های مربوط به گردشگری و طبیعت‌گردی قرار دارد و در سمت دیگر دکوراسیون، وسایل مربوط به گردشگری و سفر قرار داده شده است.

کافه مان و رو

این کافه فضایی مدرن و دلنشین‌تر از سایر کافه‌های این مجتمع دارد و برای شما فضایی آرام را فراهم کرده است.

کافه مان و رو

نام این کافه از دو کلمه «مان» که فعل امر «ماندن» است و «رو» که فعل امر «رفتن» است تشکیل شده است.

کافه مان و رو

کافه مان و رو

کافه مان و رو کجاست؟

کافه «مان و رو» در طبقه زیر همکف مجتمع اسکان، سر خیابان میرداماد قرار دارد. برای رسیدن به کافه «مان و رو» می‌توانید از بی‌آرتی‌های مسیر راه‌آهن - تجریش و راه‌آهن - پارک‌وی استفاده کنید. همچنین با استفاده از ایستگاه متروی «میرداماد» در خط یک متروی تهران و طی یک مسیر تا سر میرداماد با تاکسی می‌توانید به برج اسکان و کافه «مان و رو» بروید.

موقعیت کافه «مان و رو» روی نقشه

کافه مان و رو

چی بخوریم؟

منوی پیشنهادی این کافه برای شما شامل خوردنی‌های متنوعی می‌شود. از جمله می‌توان به آبدوغ‌خیار، پاستای سرد، ساندویچ گیاهی، استیک، شربت‌های ایرانی، نوشیدنی‌های پایه میوه‌های تازه اشاره کرد. در ادامه شما را به دیدن تصاویر این کافه و همچنین منوی این رستوران دعوت می‌کنیم.

کافه مان و رو

کافه مان و رو

کافه مان و رو

کافه مان و رو

کافه مان و رو

کافه مان و رو

کافه مان و رو

کافه مان و رو

کافه مان و رو

کافه مان و رو

کافه مان و رو

امکانات

از امکانات این کافه می‌توان به اینترنت بی‌سیم، دستگاه کارت‌خوان، صبحانه، غذای بیرون‌بر، دسترسی به حمل و نقل عمومی، سرویس بهداشتی، امکان رزرو و امکان برگزاری جشن و میهمانی اشاره کرد.

کافه مان و رو

جمع‌بندی

کافه «مان و رو» یک کافه دنج و دوست‌داشتنی است که با موضوع رویداد‌های گردشگری می‌تواند جایی مناسب برای اهالی سفر و به‌ویژه گردشگری طبیعت باشد. از مهم‌ترین مزایای این کافه می‌توان به کیفیت بالای خوردنی‌ها، برخورد بسیار خوب کارکنان و دکوراسیون مدرن و زیبا اشاره کرد. توصیه می‌کنیم اگر شما هم اهل سفر هستید حتما به این کافه سر بزنید. اگر شما هم کافه‌ای را می‌شناسید که امکانات و خصوصیات آن برای شما جالب بوده و قصد پیشنهاد کردن آن به دیگران را دارید، می‌توانید نام و آدرس و خصوصیا‌ت آن را با کجارو و مخاطب‌های ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه