حادثه در نزدیکی مجتمع کورش تهران: نشست زمین در نزدیکی تونل مترو، ریزش کف خیابان و سقوط یک خودرو

سیامک احدی
سیامک احدی پنجشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۲
حادثه در نزدیکی مجتمع کورش تهران: نشست زمین در نزدیکی تونل مترو، ریزش کف خیابان و سقوط یک خودرو

امروز ظهر در غرب تهران و در نزدیکی مجتمع کورش و کارگاه مترو، زمین نشست کرد و همین موضوع باعث ریزش کف خیابان، باز شدن زمین و سقوط دو خودرو به داخل این حفره شد. بر اساس گفته‌های شاهدان عینی یک خودرو به داخل حفره سقوط کرده و یک خودرو دیگر در آستانه‌ی سقوط مهار شده است. هم اکنون چندین خودروی آتش نشانی در این منطقه در حال انجام عملیات نجات هستند و خیابان پیامبر مرکزی به طور کامل بسته شده است.

امروز پنجشنبه ۱۱ شهریور ماه، حوالی ساعت ۱۲ ظهر، حادثه‌ای در خیابان پیامبر مرکزی در نزدیکی مجتمع کورش به وقوع پیوست. در این منطقه بیش از یک سال است که عملیات ساخت تونل مترو انجام می‌شود. بر اساس گفته‌های کارگران مترو که به سرعت پس از حادثه از تونل خارج شدند، تونل نشست کرده و همین موضوع باعث شده تا بخشی از خیابان پیامبر مرکزی دهان باز کرده و حفره‌ای در آن ایجاد شود. در این حین یک دستگاه خودروی ۲۰۶ به داخل حفره فرو رفته و یک دستگاه پراید نیز در حال سقوط بوده که با تلاش افراد حاضر در محل این اتفاق نیفتاده است.

حادثه مترو مجتمع کوروش

به گفته شاهدان عینی، سرنشینان خودرو به درون حفره سقوط کرده‌اند و ماموران آتش نشانی مشغول عملیات نجات هستند.

حادثه مترو مجتمع کوروش

حادثه مترو مجتمع کوروش

بروزرسانی: به گفته مازیار حسینی، معاون شهرداری تهران، نشست زمین خیابان پیامبر ارتباطی با مترو ندارد و حفره‌ای که به عمق حدودا ۳ متر در کف خیابان ایجاد شده به دلیل شستشوی خاک ریزدانه با آب بوده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه