چند درصد از خرید بلیط هواپیما در دنیا آنلاین انجام می‌شود؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۵
چند درصد از خرید بلیط هواپیما در دنیا آنلاین انجام می‌شود؟

چه جزو طرفداران خرید اینترنتی باشید، چه نباشید، جالب است بدانید که آمارهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما روزبه‌روز در حال رشد است. 

در بعضی از کشورهای پیشرفته جهان، آمار خرید اینترنتی بلیط هواپیما به ۷۵ درصد می‌رسد؛ یعنی از هر ۴ مسافر، ۳ نفر از آن‌ها از طریق اینترنت و به‌صورت آنلاین بلیط هواپیمایشان را می‌خرند. اما آمار جهانی چیزی حدود ۵۰ درصد خرید اینترنتی بلیط هواپیما در میان مسافران را نشان می‌دهد که هر سال این آمار بیشتر هم می‌شود. همه این آمارهای رو به رشد، نشان می‌دهد که سفر و گردشگری هم در عصر ارتباطات از قافله خرید‌های اینترنتی عقب نمانده و افراد زیادی هستند که با استفاده از اینترنت و خصوصا خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل، سفری آسان و کم دردسر را انتخاب می‌کنند.

چرا خرید اینترنتی بلیط هواپیما؟

حالا که حجم کارهای روزانه همه‌مان بیشتر از قدیم‌ها شده و دغدغه‌های کاری، روزمان را حسابی شلوغ کرده، همه‌مان سراغ راه‌هایی را می‌گیریم که وقت کمتری احتیاج دارد؛ از ای‌تی‌ام‌ها برای کارهای بانکی استفاده می‌کنیم، قبض‌هایمان را تلفنی و اینترنتی پرداخت می‌کنیم و کالاهایمان را اینترنتی می‌خریم. خرید آنلاین بلیط هواپیما هم یکی از همین راه‌های سرعت دادن به زندگی شهری‌ست؛ قصد سفر دارید تا چند روز را دور از دغدغه‌های کاری بگذرانید و کمی خستگی‌ها را از تن‌تان خارج کنید. اکثرا عادت داریم قبل از سفر مقصدهای مختلف را در اینترنت جست‌و‌جو کنیم و بعد از اینکه مقصدمان را با توجه به شرایط انتخاب کردیم، به یک یا چند آژانس هواپیمایی می‌رویم و با پرس‌وجوهای زیاد، بلیط هواپیما می‌خریم و هتلمان را رزرو می‌کنیم. اما اگر همین پروسه را سریع‌تر انجام دهیم، می‌توانیم قبل از سفر وقت بیشتری برای کارهای دیگرمان بگذاریم؛ چمدانمان را با حوصله بیشتری ببندیم، کارهای عقب مانده پیش از سفر را انجام دهیم و برنامه‌های دقیق‌تری برای سفرمان بچینیم. با انتخاب خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل، می‌توانید در لحظه کارهای مقدماتی‌تان را برای سفر انجام دهید و وقت کمتری را برایش صرف کنید. به‌جز اینها، انتخابتان را خودتان از بین گزینه‌های مختلفی که در اختیارتان هست، انجام می‌دهید و در جریان همه مراحل انتخاب تا خریدتان هستید؛ شرایط پروازتان را خوانده‌اید، امکانات هتلتان را می‌دانید و با تصویر واضحی از روزهای سفر، سفرتان را شروع می‌کنید.

چرا زورق را برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما انتخاب کنیم؟

زورق، سایت رزرو آنلاین هتل و پرواز و خدمات جامع سفر است که با هدف تامین نیازهای پیش از سفر یا در حین سفر مسافران ایرانی فعالیتش را شروع کرد. حتما پیش از سفر یا در طول سفر سوال‌هایی درباره مقصدتان برایتان پیش می‌آید؛ چطور سفر کم‌هزینه‌تری داشته باشیم؟ چطور در شهر مورد نظر، خودمان را از نقطه‌ای به نقطه دیگر برسانیم؟ چه مکان‌هایی را در اولویت بازدیدمان قرار دهیم؟ اگر قصد بیشتر ماندن در شهری را داریم، چه جاذبه‌های دیگری را می‌توانیم ببینیم؟ برای سرگرم شدن بچه‌ها در شهر مورد نظر چه کارهایی انجام دهیم؟ کجا غذا بخوریم و کجا خرید کنیم؟ سوال‌هایی که جواب خیلی از آن‌ها را می‌توانید در زورق و با جست‌و‌جو در بین اطلاعات شهرهای مختلف جهان پیدا کنید. زورق قصد این را دارد تا برای مسافران ایرانی همان کیفیت از سفر را فراهم کند که می‌خواهد. زورق با در اختیار گذاشتن امکان انتخاب بین ۹۰۰ ایرلاین مختلف برای خرید اینترنتی بلیط هواپیمای داخلی و خارجی، امکان رزرو آنلاین هتل‌های خارجی از بین ۴۰۰ هزار گزینه مختلف و انتشار مطالب جامع و کامل درباره شهرهای مختلف دنیا، توانسته است راحتی مسافران ایرانی را تا حد زیادی فراهم کند. به‌جز این امکانات، پشتیبانی آنلاین در حین خرید و پیشتیبانی ۲۴ ساعته بعد از خرید و در حین سفر هم از راه‌های دیگری‌ست که زورق برای راحتی کاربرانش در نظر گرفته است. در هر مرحله‌ای از خرید سوالی داشتید یا هر جای سفرتان به مشکل برخوردید، می‌توانید با پشتیبانی‌ زورق تماس بگیرید و راهنمایی بخواهید.

زورق با برگزاری کمپین‌های متفاوت در زمان‌های مختلف از سال، تخفیف‌های خاصی هم برای مسافران دارد؛ حالا که در تابستان بازار سفر کردن داغ‌تر از همیشه است، زورق در زمان‌های خاصی برای مقصدهای تابستانی پر بازدید جهان تخفیف‌هایی در نظر گرفته است که با عضویت در کانال تلگرام زورق یا از طریق اینستاگرام زورق می‌توانید به موقع از آن‌ها باخبر شوید تا با خرید اینترنتی بلیط هواپیما، آن هم ارزان‌تر از همیشه، خودتان را به مقصد تابستانی‌تان برسانید و تجربه متفاوتی از سفر داشته باشید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه