با مجلل ترین هتل های ارزان قیمت آمریکای شمالی آشنا شوید

مینا رهبری | جمعه, ۲۲ مرداد ۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

هزینه‌های مربوط به اقامت در طول سفر بخش مهمی از هزینه‌های مسافرت ما را تشکیل می‌دهند. اما شناختن هتل‌های خوب و باکیفیت اما با قیمت‌های مناسب، می‌تواند به کاهش این هزینه‌ها کمک کند. چندین هتل‌ ارزان‌ قیمت باکیفیت در آمریکای شمالی وجود دارد که می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای اقامت باشند. پس اگر خواستید روزی به آمریکا سفر کنید، حتما این مقاله‌ی کجارو را دنبال کنید.

زمانی که واژه‌ی «هتل ارزان قیمت» به گوشمان می‌خورد شاید اولین چیزی که به ذهنمان برسد، یک هتل قدیمی و کثیف باشد که بوی بد سیگار تمام فضای آن را پر کرده است و پاتوق قاتلان زنجیره‌ای و خلافکاران است! اما بسیاری از این هتل‌ها سال‌ها است که به کار خود مشغول هستند و در سال‌های اخیر کیفیت خود را بالا برده‌اند.

حالا می‌خواهیم بدانیم کدام‌یک از هتل‌های ارزان قیمت زنجیره‌ای آمریکای شمالی بهتر، جذاب‌تر و تقریبا قیمت آن از دیگر هتل‌های ارزان‌ قیمت بیشتر است. پس ما در این مقاله بهترین هتل‌های ارزان‌ قیمت این منطقه را به شما معرفی می‌کنیم. 

هتل دیز، پالم اسپرینگ

برترین هتل های ارزان قیمت آمریکا

قیمت هر شب اقامت در این هتل از ۷۵ دلار شروع می‌شود. این هتل که قبلا با نام «هتل سندز» شناخته می‌شد، یک مجموعه‌ی ۴ هکتاری است که کاملا بازسازی شده و در کنار کوه‌های «داون تاون» قرار دارد و در محیطی خانوادگی، امکاناتی هم‌چون وای‌فای رایگان، باشگاه، جکوزی و استخرهای شنا ارائه می‌دهد. هزینه‌ی تمامی این امکانات به‌ازای هر شب از ۱۰۰ دلار هم کمتر است.

هتل ۶ نورس لیک، رونوک

برترین هتل های ارزان قیمت آمریکا

نرخ این هتل از ۴۵/۹۹ دلار شروع می‌شود. اگر طرفدار رقابت‌های اتومبیل‌رانی هستید و می‌خواهید این رقابت‌ها را از نزدیک مشاهده کنید، ما برای اقامت شما هتل ۶ نورس لیک را پیشنهاد می‌کنیم. فاصله‌ی این هتل تا محل برگزاری مسابقات اتومبیل‌رانی تگزاس حدود یک ونیم کیلومتر است و در سال ۲۰۱۰ برنده‌ی «بهترین هتل بزرگ» از طرف «Travel and Leisure Design Award» شد. طراحی به‌روز، آشپزخانه‌ی گرانیتی، سینک‌های دستشویی مدرن و تلویزیون‌های ۳۲ اینچی به‌علاوه‌ی تخت‌های راحت و ملافه‌های فانتزی این هتل را به یک هتل ارزان‌ قیمت لوکس تبدیل کرده است. 

هتل ددوود سوپر ۸، ددوود، داکوتای جنوبی

برترین هتل های ارزان قیمت آمریکا

نرخ اقامت در این هتل برای هر شب از ۵۰ دلار شروع می‌شود. داکوتای جنوبی بسیار زیبا است و بعضی از این هتل‌های زنجیره‌ای سوپر ۸ استخرهای سر باز در طبقه‌ی آخر دارند. این هتل دقیقا در مرکز شهر قرار گرفته و یک استخر سرپوشیده، صندلی‌های با پشتی متحرک در اتاق‌ و محلی برای حمام آفتاب گرفتن دارد.

 هتل و سوئیت‌های مایکروتل در سواحل ویندهام جورج تاون دلویر، جورج تاون

برترین هتل های ارزان قیمت آمریکا

نرخ اتاق‌های این هتل از ۷۵ دلار به‌ازای هر شب شروع می‌شود. این هتل با بهترین ساحل دلویر فقط یک ساعت فاصله دارد. این هتل با اتاق‌های بزرگ و مدرن (که حتی یخچال و مایکروفر هم دارد) و فضاهای باز کار دسته‌جمعی «هتل ارزان‌قیمت آینده» لقب گرفته است. در واقع وقتی در راه هستید، مانند این است که دور کاری می‌کنید. یا شاید شرایط بهتر از خانه نیز هست چون صبحانه و وای‌فای رایگان نیز دارید.

هتل تراولژ آبشار نیاگارا، آبشار نیاگارا

برترین هتل های ارزان قیمت آمریکا

برای اینکه در این هتل اقامت داشته باشید، باید برای هر شب ۴۳ دلار بپردازید. اگر به شما بگوییم که با پرداخت کمتر از ۶۰ دلار می‌توانید در نزدیکی مشهورترین آبشار دنیا اقامت کنید (آن‌قدر نزدیک که می‌توانید صدای آن را از اتاقتان بشنوید) شاید فکر کنید که ما به شما مسافرخانه‌ی بسیار کثیفی با یک تخت در اتاق مشترک بسیار پر سروصدا پیشنهاد می‌کنیم. اما این طور نیست. هتل تراولژ یکی از ۲ هتل موجود در «کلیفتون هیل» است و در فاصله‌ی بسیار کمی از آبشار نیاگارا قرار گرفته است. در این مکان یک ایستگاه شارژ رایگان اتومبیل‌های برقی نیز وجود دارد.

هتل دیز، شیکاگو

برترین هتل های ارزان قیمت آمریکا

قیمت اتاق‌های این هتل به‌ازای هر شب از ۱۰۰ دلار شروع می‌شود. هدف از ذکر نام این هتل زنجیره‌ای تبلیغ آن نیست. بلکه تاریخی که در پس این دو هتل وجود دارد، باعث شده که‌ آن‌ها را جز هتل‌های ارزان قیمت برتر معرفی کنیم. نام قبلی این هتل «هتل وایورسی آرمز» بود و در شمال «داون تاون» و نزدیکی میدان «ریگلی» قرار دارد. این هتل چندین سال هتل محبوب اهل موسیقی مانند گروه «نیروانا»، «دیو متیوز»، «ریدیو هد» و آلانیس موریس» بود. 

هتل هوارد جانسون آناهایم و پارک آبی، آناهایم

برترین هتل های ارزان قیمت آمریکا

قیمت‌های این هتل برای هر شب از ۱۵۰ دلار شروع می‌شود. شاید شما به این قیمت نگاه کنید و بگویید ۱۵۰ دلار را هتل ارزان‌قیمت می‌نامید؟ اما این هتل جز ۱۰ هتل برتر خانوادگی آمریکا از نگاه سایت «تریپ ادوایزر» است که در محوطه‌ی خود پارک آبی دارد و استفاده از آن برای مسافران این هتل، رایگان است. در نظر بگیرید که اگر بخواهید به «دیزنی لند» بروید و یک روز را در این پارک بگذرانید، هزینه‌های آن بسیار گران‌تر از اقامت شما در این هتل و استفاده از پارک آبی رایگان خواهد شد. حتی در این صورت پول کرایه‌ای که برای رفتن به دیزنی لند را می‌پردازید، در جیبتان می‌ماند چون این هتل یک دیزنی لند پنهان داخل محوطه‌ی خود دارد.

مطالب مرتبط:

منبع thrillist

دیدگاه