برخی از احمقانه ترین کارهایی که توریست ها انجام داده اند

سارا صریحی
سارا صریحی سه شنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
برخی از احمقانه ترین کارهایی که توریست ها انجام داده اند

مرز شجاعت و حماقت در خیلی از موارد قابل تشخیص نیست. گاهی وقت‌ها ما آدم‌ها کارهایی می‌کنیم که وقتی بعدها به کرده‌ی خود می‌اندیشیم خودمان متعجب می‌شویم. در ادامه با کجارو همراه باشید تا از برخی از احمقانه‌ترین کارهایی که گردشگران  انجام داده‌اند بیشتر بدانید.

کارهایی را که در ادامه از آن‌ها خواهید خواند می‌توان یک حماقت تمام عیار نامید. حماقتی که در بعضی از موارد جان افراد را هم گرفته است.

مارشملوی کبابی روی یک آتشفشان فعال

مارشملوی کبابی روی یک آتشفشان فعال

نمی‌دانیم باید اسمش را شجاعت بگذاریم یا حماقت. سیمون ترنر نام مردی است که سال گذشته‌ میلادی برای کباب کردن مارشملوی خود به دهانه‌ی آتشفشان مارکوم در امبریم وانوآتو که یک گودال پر از مواد مذاب ۲۰۰۰ درجه‌ای است می‌رود و در مسیرش هم ویدئوی جالبی می‌گیرد.

سلفی با نارنجک

اگر در حال پیاده‌روی در کوه‌های اورال روسیه باشید و به یک نارنجک که ضامنش هم کشیده شده است برخورد کنید عکس‌العملتان چه خواهد بود؟ قطعا تا آنجا که می‌توانید دور می‌شوید و خدا را بابت این‌که این نارنجک منفجر نشده شکر می‌کنید. اما یک راه دیگر هم وجود دارد، این‌که این نارنجک را به مانند دو مرد قصه‌ ما بردارید و سعی کنید که با آن سلفی بگیرید. البته با عرض تاسف به دلیل تکه پاره شدن سوژه‌های این سلفی، هیچ عکسی ثبت نشده است.

کیسه‌ استفراغ در هواپیما

با این‌که از این مسافر گرامی سپاسگزاریم که کیسه‌ حاوی استفراغش را به خدمه‌ی پرواز تحویل نداده، باید بگوییم که راه جایگزینی که انتخاب کرده کمی چندش‌آورتر بوده است. قصه زمانی چندش آورتر می‌شود که در پرواز هونولولو به ساکرامنتو مسافر دیگری این کیسه را پیدا می‌کند و هنگام تحویل به خدمه چند قطره‌ای هم روی لباسش می‌ریزد.

لاک‌پشت‌ها تخم نگذارید

لاک‌پشت‌ها تخم نگذارید

عکس انداختن برای بعضی‌ها از همه چیز حتی ادامه‌ی حیات خود و دیگر موجودات روی کره‌ی زمین هم واجب‌تر و مهم‌تر است، از همین رو عده‌ای از توریست‌ها در پناه‌گاه حیات وحش اوسشنال در کاستاریکا، تصمیم می‌گیرند که در زمان تخم‌گذاری دسته‌جمعی لاک‌پشت‌های دریایی عکس سلفی بی‌اندازند و با این‌کارشان مانع از تخم‌گذاری آن‌ها می‌شوند و مجبورشان می‌کنند که به اقیانوس بازگردند.

شاخ خوردن

یکی دیگر از تصمیمات احمقانه‌ای که می‌توان در رابطه با پیدا کردن مکانی برای سلفی انداختن گرفت، انتخاب خیابان‌های پامپلونای اسپانیا است. اینجا است که باید به مانند سوژه‌ی این داستان انتظار شاخ خوردن از یکی از گاوهای در حال دویدن را داشته باشید.

بهم زدن رابطه در هواپیما

رابطه‌ که بخواهد بهم بخورد فرقی نمی‌کند کجا باشید و چه کسانی اطرافتان باشند، ممکن است بدون توجه تمام تلاشتان را برای خاتمه دادن به آن بکار بگیرید. اما گناه اطرافیان چیست؟ مخصوصا زمانی که در هواپیما هستید و هیچ راه فراری هم برای شاهدان وجود ندارد. البته این اتفاق فقط به نفع زنی با نام کلی کیگز شد که با توییت زنده‌ی این مشاجره در اینترنت شهرتی دست و پا کرد.

برخورد با قایق

مردی در هنگام رانندگی و هنگامی که حواسش به انداختن سلفی بود با یک قایق که از روبرو حمل می‌شد برخورد می‌کند، پس حواستان باشد که اگر قصد دارید هنگام رانندگی سلفی بگیرید، پشت ماشین‌های حمل قایق حداقل حرکت نکنید.

دندان‌پزشک شیرکش

دندان‌پزشک شیرکش

یکی دندان‌پزشک اهل مینسوتا در سفر به زیمباوه و در یک بازی شکاری، شیر مشهور را می‌کشد. کشته شدن سِسیل شیر مشهور این قصه خشم جهانیان را بر می‌انگیزد و این دندان‌پزشک را رسوا می‌کند.

مار بوآ در اتوبوس

یک مرد برای قاچاق مار خانگی‌اش بهترین راه را از نظر خودش برمی‌گزیند. او مار بوآ را به دور گردنش می‌پیچد و سوار بر اتوبوس فیلادلفیا می‌شود. نکته‌ی جالب اینجا است که پس از مدتی مار بدون آنکه مرد متوجه شود از دور گردنش باز می‌شود و در اتوبوس حرکت می‌کند. البته خوشبختانه پس از رها شدن مار، اتوبوس بلافاصله تخلیه می‌شود.

زن در چمدان

زن در چمدان

خانم‌ها دوست دارند تا آنجا که می‌شود جمع و جور و باریک اندام باشند. اصلا تا حدی که در یک چمدان هم جا شوند. یک مرد ۶۰ ساله برای این‌که بلیت اضافه ندهد، زن ۳۰ ساله‌اش را در یک چمدان کوچک جای می‌دهد تا هم به او ثابت کند که به اندازه‌ی کافی خوش اندام است و هم در مخارج سفرش صرفه‌جویی کند. او در حالی که قصد سوار شدن به قطار را داشته است با دستور ایست مقامات مواجه می‌شود.

عکاسی از خراب‌کاری روی آثار باستانی

دو زن آمریکایی پس از حک کردن ابتدای نام‌هایشان بر روی دیوارهای کولوسئوم سلفی خود را بر روی اینستاگرام منتشر می‌کنند و بلافاصله به خاطر این عمل زشتشان دستگیر می‌شوند.

چوب لای چرخ ترن هوایی

فکر کنید در آن اوج هیجان و ترشح آدرنالین یک انسان باهوش با در آوردن مونوپاد خود برای انداختن سلفی باعث شود که ترن هوایی دچار مشکل شود و دو ساعتی از کار بی‌افتد. اینجا است که باید گفت: سلفی انداختن به چه قیمتی؟

مطالب مرتبط:

منبع thrillist

دیدگاه