سفر اپ: Duolingo اپلیکیشنی مناسب برای آموزش زبان خارجی

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور چهار شنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
سفر اپ: Duolingo اپلیکیشنی مناسب برای آموزش زبان خارجی

Duolingo نام اپلیکیشنی است که برای تلفن‌های هوشمند عرضه شده و کاربران از طریق آن می‌توانند به یادگیری زبان خارجی بپردازند. این اپلیکیشن از زبان‌های بسیاری پشتیبانی می‌کند و کاربران از طریق آموزش‌های موجود می‌توانند زبانی که انتخاب کرده‌اند را یاد بگیرند. همراه کجارو باشید تا با Duolingo و قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شویم.

مقاله‌های مرتبط

آموزش زبان اقدامی بسیار خوب است و هر فردی در هر سنی دوست دارد که به زبان دیگری غیر از زبان مادری‌اش مسلط باشد. بسیاری از افراد زبان انگلیسی را برای یادگیری انتخاب می‌کنند. اگرچه زبان انگلیسی یک زبان بین‌المللی است، اما زبان‌های دیگری نیز هستند یادگیری آن‌ها نیز می‌تواند بسیار مفید باشد. افرادی که به زبان انگلیسی یا هر زبان خارجی دیگری تسلط دارند با اعتماد به نفس کامل‌تری می‌توانند به سفر‌های خارجی سفر کنند. زیرا مطمئن هستند که با تکیه بر دانش‌شان می‌توانند نیاز‌های خود را از مرتفع کنند. یکی دیگر از مزیت‌های زبان انگلیسی نیز این است که مردم اغلب کشور‌های خارجی با این زبان به عنوان زبان دوم آشنا هستند. به همین دلیل فردی که به انگلیسی تسلط دارد می‌تواند به سادگی در کشور‌های خارجی گردش کند و مشکلی در خصوص ارتباط با مردم نداشته باشد. اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که تمام مردم وقت کافی برای کلاس رفتن و آموزش زبان انگلیسی ندارند. از سوی دیگر کلاس زبان‌های خارجی نیز هزینه زیادی را به افراد متحمل می‌کند. به همین دلیل بهتر است به سراغ یک راه جدید و بهتر برای آموزش زبان برویم. Duolingo نام اپلیکیشنی است که کاربران از طریق آن می‌توانند با هیجان هر چه تمام‌تر زبان خارجی یاد بگیرند.

duolingo

Duolingo یادگیری زبان خارجی را ساده‌تر کرده و همین موضوع باعث آموزش راحت این زبان‌ها می‌شود. نکته جالب در خصوص Duolingo این است که سرویس مذکور تنها به زبان انگلیسی محدود نمی‌شود و زبان‌های خارجی مختلفی را می‌توان از طریق آن یاد گرفت. از این جمله می‌توان به ایتالیایی، فرانسوی، روسی، اسپانیایی، ترکی استانبولی و بسیاری از زبان‌های دیگر اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این سرویس اعتیادآور بودن آن است. بدین صورت که همیشه کاربر از طریق این اپلیکیشن تمایل دارد که به ادامه آموزش زبان بپردازند. البته به نظر می‌رسد اعتیاد در این خصوص مفید است. اپلیکیشن Duolingo برای تمام تلفن‌های هوشمند منتشر شده و کاربران اندروید، iOS و ویندوزفون می‌توانند از آن استفاده کنند. برای دانلود این اپلیکیشن از طریق لینک‌های زیر وارد عمل شوید.

دریافت از مایکروساف استور

دانلود

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه