سفر اپ: KAYAK، راهکاری برای سفر آسوده

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور دوشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
سفر اپ: KAYAK، راهکاری برای سفر آسوده

کایاک (Kayak) نام سرویسی است که کاربران از طریق آن می‌‌توانند پیش از سفر،‌ برنامه سفرشان را تهیه کنند. از طریق این سرویس می‌توان بلیط هواپیما خرید و اتاقی در هتل و یک اتومبیل رزرو کرد. همراه کجارو باشید تا با این سرویس و قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شویم.

مقاله مرتبط:

سفر کردن لذت خاص خود را دارد و بسیاری از افراد برای سرگرمی و دور شدن از مشغله‌های زندگی به سفر می‌روند تا چند روزی را با آرامش بگذرانند. در این بین برخی از سفر‌ها نیز با مقاصد تجاری و کاری انجام می‌شود. اما تمام انواع سفر نیازمند این هستند که فرد اقدامات لازم را برای سفر انجام دهد. این کار‌ها شامل خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می‌شود. همچنین برای رفتن از فرودگاه به هتل یا سفر‌های داخلی شهری نیز نیاز به اتومبیلی است تا با آن به مقاصد مورد نظر رسید. اما باید توجه داشت که هماهنگ کردن تمام این موارد از طریق سرویس‌های مختلف کار نسبتا سختی است. کاربر ابتدا باید برای خرید بلیط هواپیما به سراغ وب‌سایت خطوط هوایی برود. برای رزرو یک اتاق در هتل نیز باید در وب‌سایت هتل‌های مختلف بگردد تا بهترین خدمات را با بهترین قیمت پیدا کند. تمام این موارد نیازمند وقت و حوصله هستند. البته راهکار‌هایی ارائه شده‌اند که کاربران را در این خصوص راحت‌تر می‌کنند. کایاک (Kayak) که KAYAK نیز شناخته می‌شود نام سرویسی گردشگری است که کاربران از طریق آن می‌توانند اقدام به خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و اتومبیل کنند.

کایاک

سرویس کایاک تمام این موارد را به سادگی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و کاربر می‌تواند از بین پرواز و هتل‌های مختلف بهترین گزینه را برحسب شرایطش انتخاب کند. با وارد شدن به سایت کایاک، نوار جستجویی نمایش داده می‌شود که کاربران از طریق آن می‌توانند بلیط هواپیما خریداری کنند یا به رزرو هتل و اتومبیل بپردازند. کاربران هم از طریق وب و هم از طریق اپلیکیشن به کایاک می‌توانند به خدمات آن دسترسی داشته باشند. اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که کایاک به دلیل استقبال و گرایش کاربران از اپلیکیشنش، خدمات خاصی را برای کاربران اپلیکیشن در نظر می‌گیرد. به همین دلیل از طریق اپلیکیشن کایاک می‌توانید گزینه‌های بهتری را مشاهده کنید. در واقع کایاک بستری مناسب برای برنامه‌ریزی سفر است که از طریق آن می‌توانید اغلب نیاز‌های مهم‌تان را در خصوص سفر مرتفع سازید. این سرویس به ۱۸ زبان مختلف قابل استفاده است. بین کایاک و سرویس‌هایی نظیر Checkfelix و Swoodoo نیز همکاری‌هایی وجود دارد. این همکاری‌ها باعث می‌شوند که در نتایج جستجوی کایاک، گزینه‌هایی بهتری نمایش داده شوند. برای دانلود این اپلیکیشن برای دستگاه‌های هوشمندتان می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید.

دانلود

دانلود

سفر اپ روزهای زوج ساعت ۱۸:۳۰ در کجارو منتشر می‌شود. شما همراهان کجارویی نیز می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را در بخش دیدگاه‌ها پیشنهاد دهید تا در این بخش معرفی شوند.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه